Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rapunainen ja Kaksosmies

sipsuk

Moro!

Aattelin hieman kirjotella miedän suhteesta.

Tutustuttiin n.4v sitten eräällä harrastuspajalla.Ihastuin tulisesti!Ei mennyt kauaa kun mentiin sänkyyn..Sitten kaksoseni kysyi haluaisinko olla hänen kansaan vakituisesti,epäröin aluksi mutta lopulta vastasin kyllä.Suhteen alussa molemmat olimme aika epävarmoja tilanteesta..Ja kaksoseni on myöntänytkin että ei silloin ajatellut mitään kovin vakavaa suhdetta..Mutta toisin kävi:)

Hengailtiin joka päivä yhdessä mun veljen ja sen kavereitten kaa,myöskin hänen kavereidensa kanssa.Oli mukavaa..
Pikkuhiljaa suhde alkoi "vakavoitumaan"ja muutimme omaan yhteiseen kotiin.Ja täällä ollaan vieläkin..Nyt olemme jo siinä tilanteessa että rakastetaan toisiamme ihan suunnattomasti.Sanatonta viestintää ja hiljaista yhteenkuuluvuutta.
Olemme paita ja peppu..Mutta tietenkin kummallakin oikeus omiinkin juttuihin ja menoihin.
Seksi on mahtavaa mutta joskus ajatuksemme eivät ihan kohtaa,siis henkisellä tasolla..Huumori on suuri osa suhdettamme.Meillä on hauskaa yhdessä.
Joskus kyllästyn siihen että joudun aina tekemään kaiken kotona,siivoamisen,laskut ym..Kaksoseni kun osaa olla niiiiin viaton ja kiertää kaikki vastuudet..Noh olenhan itsekkin välillä aika pirttihirmu joten paha mennä arvostelemaan..
Olemme meinanneet erota ainakin 5 kertaa..joka kerta ollut henkisesti todella raskasta.Kaksoseni sanoo jättävänsä,ja on pari päivää kylmä kuin kivi.Mutta sitten kun eron hetki tulisi,haluaa sittenkin olla kanssani koska rakastaa minua ihan mielettämästi..Nämä yhteenotot ovat sattuneet aina kännissä.Siksi en enää haluakkaan ottaa paljoa kerralla..Parempi niin.

Mutta yhteenvetona nyt elämä on mukavaa,ei euforista eikä kamalaa vaan ihan ok:)
Tavallista arkielämää..Olemme kuin yö ja päivä.Tuemme toisiamme vaikeissa tilanteissa.Meillähän kun on samankaltaisia kokemuksia paljonkin....

Meillä on kaksi kissa,ja ne ovat meidän "vauvoja"En tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu,mutta sen tiedän että Minä Rapunainen olen iloinen kun löysin Kaksosmieheni

4

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu-70

      hyvin tutulta:)
      Itse olen rapunainen ja mieheni on kaksonen.
      Me seurustelimme yli 10 vuotta ennenkuin sanoimme "Tahdon"!!Vaikeuksien kautta päädyimme naimisiin ja olemme todella onnellisia!!!Oikea ratkaisu siis!!
      Meillä on yksi lapsi,ja aluksi mieheni sanoi ettei, halua lasta tähän kamalaan maailmaan!Mutta pidin pääni,ja nyt hän ei vaihtaisi päivääkään pois lapsen elämästä!!Hän rakastaa,palvoo ja on todella mahtava isä!!

      Varmaankin jokaisessa suhteessa tulee riitoja,pitääkin olla( olemmehan erillaisia,onneksi),mutta kaksosen kanssa riitely on todellista haasteellisuutta!!Hän kun ei myönnä helposti olevansa väärässä..mutta sitten kun tajuaa asian,osaa hän pyytää anteeksi hellästi ja varmasti!
      Itse en vaihtaisi miestäni millään hinnalla,on hän niiiin arvokas,rakastava,hellä,seksikäs ja huolehtivainen mies!!!!! Rakastan miestäni yli kaiken!!
      Seksi on meille kummallekin hyvin tärkeä asia,jos se ei luista,niin ei sitten mikään!!Ja jos ei saa tarpeeksi,minä ainakin alan kiukuttelemaan,ja silloin mieheni tietää mistä "kenkä"puristaa:):)
      Joten anna aikaa suhteelle ja rakkaudelle!Ja nauti kaksosen hellyydestä ja rakkaudesta..se on ainut laatuista...

      • sipsuk

        Totta puhut!
        Kiva kun kerrtoit omasta suhteestasi:)


    • ja onnea!

      itselläniki on kaksosmies. : >

      sopii loistavasti omaan elämäntyyliin!

      Mies, joka tuntee sanan ei ja oma rauha, yksityisyys jne. MUTTA SILTI RAKASTAVA!

      Ah, kaksosmiehet, oottte ihania

    • kaksonenmutteiidenttinen

      Itse olen kaksosnainen ja elin suhteessa rapumiehen kanssa. Mä en vältelly niinkään kotitöitä, mutta nuo yhteiskunnan asettamat velvoitteet ei nappaa.
      Mutta meillä siitä ei tullu koskaan sanomista.

      Me pärjättiin hienosti.
      Koska huumori, äly ja mielenkiinnonkohteet natsat,
      lisäksi me kuljettiin kumpikin omilla teillä ja luottamus piti nimensä veroisesti aina.
      Me oltiin myös kuin paita ja peppu.
      Toistemme näköiset.

      Mä ikävä kyllä menetin oman rapuni
      hänen menehtyessään kolmekymmentä vuotiaana.
      Se on ollu ainut kerta ja jää ainoaksi,
      kun mä oon rakastanu tosissani toista ihmistä.
      Meille jäi yksi yhteinen lapsi.
      Josta mä kiitän.

      Rapu ja Kaksonen sopii toisinaan yhteen todella hyvin, vaikka muuta väitetään sen vuoksi,
      että rapu on omistushaluinen ja kaksonen taas tuuliviiri. Mutta kyllä ne vastakohdat täydentääkin.

      Pidä kiinni kaksosestas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe