Näin meitä huijataan. Täällä paljon temppuja ja miten ne tehdään.
http://www.learnmagictricks.org/
Meitä vedätetään
8
1010
Vastaukset
- Maagus Mamurra
Taikatemput eivät ole huijausta vaan taikatemppuja.
Huijarit ovat ihan eri asia.- taikatemput..
on täyttä huijausta. Temput täyttävät huijauksen kriteerit. On hyvä, että on näitä paljastussivuja, joissa temput näytetään. Kannattaa katsella ja ihmetellä, miten meitä vedätetään.
- Maagus Mamurra
taikatemput.. kirjoitti:
on täyttä huijausta. Temput täyttävät huijauksen kriteerit. On hyvä, että on näitä paljastussivuja, joissa temput näytetään. Kannattaa katsella ja ihmetellä, miten meitä vedätetään.
Toisin sanoen esimerkiksi elokuvat ovat huijausta, koska niissä näytetyt asiat eivät tapahdukaan oikeasti. Elokuvat täyttävät siis huijauksen kriteerit.
- niin..
Maagus Mamurra kirjoitti:
Toisin sanoen esimerkiksi elokuvat ovat huijausta, koska niissä näytetyt asiat eivät tapahdukaan oikeasti. Elokuvat täyttävät siis huijauksen kriteerit.
hyvä oivallus sinulta..
- Maagus Mamurra
niin.. kirjoitti:
hyvä oivallus sinulta..
Jatkossa et siis varmasti katso enää ikinä yhtään elokuvaa, koska ne ovat huijausta.
- tiesit
Maagus Mamurra kirjoitti:
Jatkossa et siis varmasti katso enää ikinä yhtään elokuvaa, koska ne ovat huijausta.
et näin tuun tekemään..huijareita koko taikuri porukkaa.. vedättävät ihmisiä..
- Maagus Mamurra
tiesit kirjoitti:
et näin tuun tekemään..huijareita koko taikuri porukkaa.. vedättävät ihmisiä..
Tiesin sen taikatempun avulla. Tietysti.
- klklk
taikurit on eivät ole huijareita, koska se tarvitsee taitoa osata noin monia temppuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856