Osto apua!! Cs 1.6

Rndm-

Eli kun olen ettiny tätä 1.6 huom älkää v**** alkako mainostaa mitää sourceee.. Eli siis oon ettiny 1.6 anttilasta,prismasta ja k citymarketista ja missään niissä ei ollu!!! siel oli vaa source ja joku counter-strike 1 :D Eli mistä mä nyt saan sen

5

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

jollet osaa googlettaa niin osta half life 1:nen niin saat mukana 1.6:sen, ainaski mie sain.

• Muimo

Katso jos netissä lukisi mistä sen saa.
      Selaile eri kauppojen sivuja ja lähetä vaikka sinne kyselyjä, onko niitä kyseisessä kaupassa.
      Kauppoihin voi myös soittaa ja kysellä pelistä.
      Jos se on vanha peli, voit koittaa ladata sen netistä?

• Kokemusta on

Eli tämän pelin saa ladattua turvallisesti ja imaiseksi. Iskeppä Googleen "kivitie". Sieltä sen minäkin latasin ja toimii kokonaan.

• cs <3

Cs 1.6 on toi "Counter-Strike 1" Eli Anthology, siin tulee Cs 1.6, Condition Zero ja Day of Defeat ja jotai muuta shittii

Eli tämmönen on toi kotelo: http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=8789

Älä lataa sitä kivitien paskaa siin ilmotti mulla aikoinaan et siel ois viirus ja kuka jotai vitu non-steamii ees pelaa, liekkö tuo ees laillinen en tiiä???

Ja steamista kynäri kyl löytyy eikä oo kalliskaa (jotai 5e en oo varma) kannattaa sielt ladata saa helposti ja nopeasti

• lörs

nykyään kannattas pelaa cs:go sen saa steamista www.steampowered.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7239
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3430
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2413
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2362
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2256
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2169
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1829
    Aihe