Mihin laulamaan

Karaokea

Keskiviikko tai torstai iltana jos piipahtaa Varkauteen

12

1187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiviikkona ainakin Kuntoranta ja torstaisin Juisen bubi tai Radiokaraoke Joutsenkulma sekä Lännentie

• elvis

tuomaisen nakkikopille savontielle.

• KUOLLUT PAIKKA

AINAKAAN LÄNNENTIELLE,EI SIELÄ KÄY NYKYÄÄN KETÄÄN,KUOLLUT PAIKKA.

• radiosta
        KUOLLUT PAIKKA kirjoitti:

AINAKAAN LÄNNENTIELLE,EI SIELÄ KÄY NYKYÄÄN KETÄÄN,KUOLLUT PAIKKA.

torstaisin lähetystä, mutta ikänä en ole siellä käynyt.

• yxjp

Ehdottomasti joutsenkulmaan kannattaa mennä.

• entinen asjakas

jos satut olemaan kantajengiä tai vetäjän kaveri! Muuten on lauluvuorot kovin harvassa. Omaa vuoroani oottelin viimeks tunnin, muut laulaa luritteli useaan otteeseen, mut oottelimpa viimeisen kerran!!!!!

• laulupaikka
        entinen asjakas kirjoitti:

jos satut olemaan kantajengiä tai vetäjän kaveri! Muuten on lauluvuorot kovin harvassa. Omaa vuoroani oottelin viimeks tunnin, muut laulaa luritteli useaan otteeseen, mut oottelimpa viimeisen kerran!!!!!

Minä en ole kantaporukkaa enkä myöskään tunne vetäjää. Olen käynyt muutaman kerran kyseisessä paikassa ja minusta lauluvuorot menivät tasapuolisesti kappale per laulaja.Oliskohan sinun kannattanut kysästä missä lauluvuoro viipyy?! Minulla oli hauskaa.

• entinen asjakas...
        laulupaikka kirjoitti:

Minä en ole kantaporukkaa enkä myöskään tunne vetäjää. Olen käynyt muutaman kerran kyseisessä paikassa ja minusta lauluvuorot menivät tasapuolisesti kappale per laulaja.Oliskohan sinun kannattanut kysästä missä lauluvuoro viipyy?! Minulla oli hauskaa.

Eipä auttanut kyselyt sen kummemmin. oiskohan ollu huono päivä laulattajalla....

• livertäjä
        entinen asjakas... kirjoitti:

Eipä auttanut kyselyt sen kummemmin. oiskohan ollu huono päivä laulattajalla....

kannattaa mennä hyvissä ajoin ilmoittautumaan sinne Joutsenkulmaan jos haluaa laulaa radiolähetyksessä. Minäkin olen joutunut laulemaan sitten illalla myöhemmin. Tämä ravintola taitaa olla Varkaudessa ainut paikka missä on tortaisin porukkaa.

• sitten
        livertäjä kirjoitti:

kannattaa mennä hyvissä ajoin ilmoittautumaan sinne Joutsenkulmaan jos haluaa laulaa radiolähetyksessä. Minäkin olen joutunut laulemaan sitten illalla myöhemmin. Tämä ravintola taitaa olla Varkaudessa ainut paikka missä on tortaisin porukkaa.

Kiitos tiedoistanne menemmekin sinne jos ei tällä niin ensiviikolla, siis torstaina

• on laulamiseen

sopiva räkälä,sinne vaan laulamaan.

• onhan

siellä viinaa, kaljaa ja kaikki telinemiehet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe