Keskiviikko tai torstai iltana jos piipahtaa Varkauteen
Mihin laulamaan
12
1213
Vastaukset
Keskiviikkona ainakin Kuntoranta ja torstaisin Juisen bubi tai Radiokaraoke Joutsenkulma sekä Lännentie
- elvis
tuomaisen nakkikopille savontielle.
- KUOLLUT PAIKKA
AINAKAAN LÄNNENTIELLE,EI SIELÄ KÄY NYKYÄÄN KETÄÄN,KUOLLUT PAIKKA.
- radiosta
KUOLLUT PAIKKA kirjoitti:
AINAKAAN LÄNNENTIELLE,EI SIELÄ KÄY NYKYÄÄN KETÄÄN,KUOLLUT PAIKKA.
torstaisin lähetystä, mutta ikänä en ole siellä käynyt.
- yxjp
Ehdottomasti joutsenkulmaan kannattaa mennä.
- entinen asjakas
jos satut olemaan kantajengiä tai vetäjän kaveri! Muuten on lauluvuorot kovin harvassa. Omaa vuoroani oottelin viimeks tunnin, muut laulaa luritteli useaan otteeseen, mut oottelimpa viimeisen kerran!!!!!
- laulupaikka
entinen asjakas kirjoitti:
jos satut olemaan kantajengiä tai vetäjän kaveri! Muuten on lauluvuorot kovin harvassa. Omaa vuoroani oottelin viimeks tunnin, muut laulaa luritteli useaan otteeseen, mut oottelimpa viimeisen kerran!!!!!
Minä en ole kantaporukkaa enkä myöskään tunne vetäjää. Olen käynyt muutaman kerran kyseisessä paikassa ja minusta lauluvuorot menivät tasapuolisesti kappale per laulaja.Oliskohan sinun kannattanut kysästä missä lauluvuoro viipyy?! Minulla oli hauskaa.
- entinen asjakas...
laulupaikka kirjoitti:
Minä en ole kantaporukkaa enkä myöskään tunne vetäjää. Olen käynyt muutaman kerran kyseisessä paikassa ja minusta lauluvuorot menivät tasapuolisesti kappale per laulaja.Oliskohan sinun kannattanut kysästä missä lauluvuoro viipyy?! Minulla oli hauskaa.
Eipä auttanut kyselyt sen kummemmin. oiskohan ollu huono päivä laulattajalla....
- livertäjä
entinen asjakas... kirjoitti:
Eipä auttanut kyselyt sen kummemmin. oiskohan ollu huono päivä laulattajalla....
kannattaa mennä hyvissä ajoin ilmoittautumaan sinne Joutsenkulmaan jos haluaa laulaa radiolähetyksessä. Minäkin olen joutunut laulemaan sitten illalla myöhemmin. Tämä ravintola taitaa olla Varkaudessa ainut paikka missä on tortaisin porukkaa.
- sitten
livertäjä kirjoitti:
kannattaa mennä hyvissä ajoin ilmoittautumaan sinne Joutsenkulmaan jos haluaa laulaa radiolähetyksessä. Minäkin olen joutunut laulemaan sitten illalla myöhemmin. Tämä ravintola taitaa olla Varkaudessa ainut paikka missä on tortaisin porukkaa.
Kiitos tiedoistanne menemmekin sinne jos ei tällä niin ensiviikolla, siis torstaina
- on laulamiseen
sopiva räkälä,sinne vaan laulamaan.
- onhan
siellä viinaa, kaljaa ja kaikki telinemiehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439