Mihin laulamaan

Karaokea

Keskiviikko tai torstai iltana jos piipahtaa Varkauteen

12

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiviikkona ainakin Kuntoranta ja torstaisin Juisen bubi tai Radiokaraoke Joutsenkulma sekä Lännentie

    • elvis

      tuomaisen nakkikopille savontielle.

      • KUOLLUT PAIKKA

        AINAKAAN LÄNNENTIELLE,EI SIELÄ KÄY NYKYÄÄN KETÄÄN,KUOLLUT PAIKKA.


      • radiosta
        KUOLLUT PAIKKA kirjoitti:

        AINAKAAN LÄNNENTIELLE,EI SIELÄ KÄY NYKYÄÄN KETÄÄN,KUOLLUT PAIKKA.

        torstaisin lähetystä, mutta ikänä en ole siellä käynyt.


    • yxjp

      Ehdottomasti joutsenkulmaan kannattaa mennä.

      • entinen asjakas

        jos satut olemaan kantajengiä tai vetäjän kaveri! Muuten on lauluvuorot kovin harvassa. Omaa vuoroani oottelin viimeks tunnin, muut laulaa luritteli useaan otteeseen, mut oottelimpa viimeisen kerran!!!!!


      • laulupaikka
        entinen asjakas kirjoitti:

        jos satut olemaan kantajengiä tai vetäjän kaveri! Muuten on lauluvuorot kovin harvassa. Omaa vuoroani oottelin viimeks tunnin, muut laulaa luritteli useaan otteeseen, mut oottelimpa viimeisen kerran!!!!!

        Minä en ole kantaporukkaa enkä myöskään tunne vetäjää. Olen käynyt muutaman kerran kyseisessä paikassa ja minusta lauluvuorot menivät tasapuolisesti kappale per laulaja.Oliskohan sinun kannattanut kysästä missä lauluvuoro viipyy?! Minulla oli hauskaa.


      • entinen asjakas...
        laulupaikka kirjoitti:

        Minä en ole kantaporukkaa enkä myöskään tunne vetäjää. Olen käynyt muutaman kerran kyseisessä paikassa ja minusta lauluvuorot menivät tasapuolisesti kappale per laulaja.Oliskohan sinun kannattanut kysästä missä lauluvuoro viipyy?! Minulla oli hauskaa.

        Eipä auttanut kyselyt sen kummemmin. oiskohan ollu huono päivä laulattajalla....


      • livertäjä
        entinen asjakas... kirjoitti:

        Eipä auttanut kyselyt sen kummemmin. oiskohan ollu huono päivä laulattajalla....

        kannattaa mennä hyvissä ajoin ilmoittautumaan sinne Joutsenkulmaan jos haluaa laulaa radiolähetyksessä. Minäkin olen joutunut laulemaan sitten illalla myöhemmin. Tämä ravintola taitaa olla Varkaudessa ainut paikka missä on tortaisin porukkaa.


      • sitten
        livertäjä kirjoitti:

        kannattaa mennä hyvissä ajoin ilmoittautumaan sinne Joutsenkulmaan jos haluaa laulaa radiolähetyksessä. Minäkin olen joutunut laulemaan sitten illalla myöhemmin. Tämä ravintola taitaa olla Varkaudessa ainut paikka missä on tortaisin porukkaa.

        Kiitos tiedoistanne menemmekin sinne jos ei tällä niin ensiviikolla, siis torstaina


    • on laulamiseen

      sopiva räkälä,sinne vaan laulamaan.

      • onhan

        siellä viinaa, kaljaa ja kaikki telinemiehet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe