Kokemuksia Salora PVR S600T/C -boksista. Tallentava 2-virittiminen siis. Citymarketissa 129e. Onko kokemusta kellään?
Salora PVR S-600T/C
25
2538
Vastaukset
- XX__xx__XX<>>>
Älä osta huono merkki
- avusta!
Kiitoksia jälleen kerran! Siinähän niitä kokemuksia tuli oikein kunnolla. Nyt on hyvät tiedot tästäkin laitteesta. Kiitos vielä näistä infoista, tuli tarpeeseen!
- osta,osta
avusta! kirjoitti:
Kiitoksia jälleen kerran! Siinähän niitä kokemuksia tuli oikein kunnolla. Nyt on hyvät tiedot tästäkin laitteesta. Kiitos vielä näistä infoista, tuli tarpeeseen!
hjuva merkki!!!!
- kiitos!
osta,osta kirjoitti:
hjuva merkki!!!!
Kiitos jälleen! Taas olen viisaampi! Tuhannet kiitokset!
- 007
Se on sama boxi kuin Kaon.
- iso kiitos!
Voiko tästä enää viisastua? Ei taida enää mitään asiaa kyseisestä Saloran boksista löytyä jota ei tässä ketjussa oli nyt tullut jo esille! Kiitokset myös sinulle! Nyt on kristallinkirkkaana päässä tiedot, minkälainen boksi tuo Salora on.
- 007
iso kiitos! kirjoitti:
Voiko tästä enää viisastua? Ei taida enää mitään asiaa kyseisestä Saloran boksista löytyä jota ei tässä ketjussa oli nyt tullut jo esille! Kiitokset myös sinulle! Nyt on kristallinkirkkaana päässä tiedot, minkälainen boksi tuo Salora on.
Vittuako kyselet jos ei mikään vastaus kelpaa. Etsi haulla jos edes siihen pystyt.
- tosiaan...
007 kirjoitti:
Vittuako kyselet jos ei mikään vastaus kelpaa. Etsi haulla jos edes siihen pystyt.
Vittuako vastaat jos ei ole aiheeseen mitään kerrottavaa etkä osaa edes kysymystä lukea?
Käydäänpä läpi nopeasti tämä keskustelu:
Kysymys: Salora PVR S600, onko kokemuksia?
Vastaus1: Älä osta huono merkki.
Vastaus2: No osta sitten hjyva merkki!!!
Vastaus3: Se on sama boksi kuin Kaon.
Mikä noista vastauksesta vastaa kysymykseen "onko kokemuksia Salora PVR S600:sta"? Malliakaan et viitsinyt tuosta Kaonista mainita, joten eipä paljoa sinunkaan vastauksesi hyödyttänyt. Sen tosin joku viisampi tuossa myöhemmin on kertonut.
Ala-asteen penkille sinun pitäisi mennä lukutaitoa opettelemaan. - 007
tosiaan... kirjoitti:
Vittuako vastaat jos ei ole aiheeseen mitään kerrottavaa etkä osaa edes kysymystä lukea?
Käydäänpä läpi nopeasti tämä keskustelu:
Kysymys: Salora PVR S600, onko kokemuksia?
Vastaus1: Älä osta huono merkki.
Vastaus2: No osta sitten hjyva merkki!!!
Vastaus3: Se on sama boksi kuin Kaon.
Mikä noista vastauksesta vastaa kysymykseen "onko kokemuksia Salora PVR S600:sta"? Malliakaan et viitsinyt tuosta Kaonista mainita, joten eipä paljoa sinunkaan vastauksesi hyödyttänyt. Sen tosin joku viisampi tuossa myöhemmin on kertonut.
Ala-asteen penkille sinun pitäisi mennä lukutaitoa opettelemaan.Tiedän kyseisestä laitteesta hyvinkin paljon mutta en sitä tuollaiselle kouholle kerro. Kysy postista tai poliisilta.
- höpö pelle...
007 kirjoitti:
Tiedän kyseisestä laitteesta hyvinkin paljon mutta en sitä tuollaiselle kouholle kerro. Kysy postista tai poliisilta.
Sinä et tiedä omien perskarvojesikaan väriä. Kunhan auot päätäsi. Mikä tuossa alkuperäisessä kysymyksessä oli niin päiväsi pilaavaa että ainoa kokemus jonka viitsit kertoa oli "laite on sama kuin Kaon" vaikka sinulla niitä kokemuksia tuosta muka hyvinkin paljon on.
- 007
höpö pelle... kirjoitti:
Sinä et tiedä omien perskarvojesikaan väriä. Kunhan auot päätäsi. Mikä tuossa alkuperäisessä kysymyksessä oli niin päiväsi pilaavaa että ainoa kokemus jonka viitsit kertoa oli "laite on sama kuin Kaon" vaikka sinulla niitä kokemuksia tuosta muka hyvinkin paljon on.
Tuo kysymäsi boxi on liian laadukas sinulle. Älä osta. En viitsi enää hukata aikaani sinuun eikä näköjään kukaan muukaan. Jää tänne yksiksesi riehumaan. Hyvää yötä.
- kuin Kaon
Kyseessä on sama laite kuin Kaon KTF-N620 ja KCF-N620. Luepa läpi vaika tämä ketju:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=52830
Ja lisää löytyy googlella. - Saldo 0
suhde kohdallaan.Kokemuksia on kyseisestä
laitteesta ja kaikki on toiminut kuten pitää.
Kyllä tuon verran kannattaa sijoittaa. - halvemmalla...
Elisalta saa C-mallin hintaan 99e. Ei todellakaan paha.
- ehkä avuksi
Iselläni ollut Saloran tallentava boxi nyt reilun vuoden. Eikä pienintäkään ongelmaa. Tekstitys sujuu, äänet, tallennukset onnistuvat, pelaa kuin enkeli. Tallennustilaa riittävästi, ajastimeen voisi ehkä mahtua hieman enemmän kerralla, mutta ei ongelma. Tallentaa kahta, katsoa voit kolmatta.
Helppokäyttöinen, nopea, selkeä.
En tiedä mitä sanoisin, muista tallentavista ei ole kokemusta. Maksoin siitä muuten yli vuosi sitten tuplasti enemmän. Niin ne tulee hinnat alas.
Suosittelen.
Ja käy kertomassa täällä sitten kokemuksiasi.- kysymystä...
Onko sinulla tämä boksi laajakuva-tv:n perässä? Toimiiko sinulla kuvasuhteen vaihto tässä oikein? Minulla kun boksin käynnistää, tv menee heti venytettyyn (laajakuva) tilaan, eikä vaihdu automaattisesti 4:3-tilaan vaikka vaihtaa kanavaa, tai lähetys muuttuu 4:3-lähetykseksi. Eli laajakuvalähetykset näkyy oikein, mutta 4:3-lähetyksetkin näkyy venytettyinä, ja käsin joutuu vaihtamaan tuota tilaa. Kaikkia kuvasuhteeseen liittyviä asetuksia olen kokeillut sekä boksista että tv:stä mutta ei toimi. Auttaisikohan ohjelmistopäivitys?
Entä oletko maksukanavia tällä katsellut/tallentanut? Aion kortin käydä hakemassa, mutta mietin pystyykö tämä tallentamaan maksukanavilta ohjelmat salaamattomina vai pitääkö tallenteita katsottaessakin olla (voimassa oleva) kortti koneessa? Miten kanavanvaihtonopeus maksukanaville? Joissain bokseissa kestää tuskastuttavan kauan vaihtaa kanavaa maksukanavalle. - toimiiko?
kysymystä... kirjoitti:
Onko sinulla tämä boksi laajakuva-tv:n perässä? Toimiiko sinulla kuvasuhteen vaihto tässä oikein? Minulla kun boksin käynnistää, tv menee heti venytettyyn (laajakuva) tilaan, eikä vaihdu automaattisesti 4:3-tilaan vaikka vaihtaa kanavaa, tai lähetys muuttuu 4:3-lähetykseksi. Eli laajakuvalähetykset näkyy oikein, mutta 4:3-lähetyksetkin näkyy venytettyinä, ja käsin joutuu vaihtamaan tuota tilaa. Kaikkia kuvasuhteeseen liittyviä asetuksia olen kokeillut sekä boksista että tv:stä mutta ei toimi. Auttaisikohan ohjelmistopäivitys?
Entä oletko maksukanavia tällä katsellut/tallentanut? Aion kortin käydä hakemassa, mutta mietin pystyykö tämä tallentamaan maksukanavilta ohjelmat salaamattomina vai pitääkö tallenteita katsottaessakin olla (voimassa oleva) kortti koneessa? Miten kanavanvaihtonopeus maksukanaville? Joissain bokseissa kestää tuskastuttavan kauan vaihtaa kanavaa maksukanavalle.Toimiiko muilla tämä automaattinen kuvasuhteen vaihto vai onko kuva aina venytetty 4:3-materiaalillakin?
- vähän myöhässä
kysymystä... kirjoitti:
Entä oletko maksukanavia tällä katsellut/tallentanut? Aion kortin käydä hakemassa, mutta mietin pystyykö tämä tallentamaan maksukanavilta ohjelmat salaamattomina vai pitääkö tallenteita katsottaessakin olla (voimassa oleva) kortti koneessa? Miten kanavanvaihtonopeus maksukanaville? Joissain bokseissa kestää tuskastuttavan kauan vaihtaa kanavaa maksukanavalle.Joo, laajakuvatelkkarin "perässä" on. En ole moiseen törmännyt mitä esitit, mutta aion kyllä katsoa koneestani tämän asian kun ajankohtaiseksi tulee.
Ja mitä tulee tallennuksiin, niin vasta tallentelin viimeisen kahden viikon aikana kun oli ilmainen korttitarjous peräti yli 40 elokuvaa. Kanavat vaihtuivat ihan samaan aikaan kuin "peruskanavatkin", ei viiveitä.
Tallennukset onnistuivat hyvin ja katsellut olen niitä sen jälkeen ihan ilman korttia.
Jos sinulla vielä kysyttävää, kysy vain ;)
Tosin olen nyt seuraavan viikon "lomalla myös tietokoneesta". Mutta käyppä laittamassa tänne omia kokemuksiasi jos laitteen olet hankkinut.
- Pk-71
On! Minulla on ollut Salora PVR S600T Digiboxi jo noin 6 vuotta. Kyllähän siinä on omat asiat mitkä pistää vihaksi, mutta yleismielipide on tuotteesta hyvä. Siis se on palvellut minua jo noinkin pitkään, eikä ole hajonnut. Eli se on maksanut itsensä jo takaisin minun mielestäni. Ainoa asia mikä on mennyt rikki on kaukosäädin, joka hajosi eilen. Ja jota nyt koitan metsästää itse jostain. Voisiko tämä boxi toimia jollain yleiskaukosäätimellä, kun niitä saisi suht.koht edullisestikin vielä? Jos joku sattuu tietämään, niin voisisitko laittaa tiedon, tiedosta osoitteeseen: [email protected] KIITOS
Ongelma on juuri tässä, että sitä yleissäädintä aletaan metsästämään, kun se alkuperäinen menee rikki. Yleensä noissa digiboksien tuli on aika huonoa ainakin halvoissa säätimissä. Jos vanha toimii, voi toiminnot opettaa uuteen Tuo on ilmeisestikin sama kuin Kaon KTF-N620. Ehkä sillä löytää paremmin.
- Pölli kuski
Voisikko jokusanoa missä vika. Minulla on LG 32 neljä vuotta.
Tähän vehkeeseen ei syty minkäänsortin merkkivaloa.
Iltasella kello 21,50 Tämä kummajainen,herää henkiin.
Onko joku ajastin päällä.
Mitenkä sen saa pois päältä.Kun siihen ei tuu virtaa.- Mikä malli..?
Löytyiskö tähän TV:n tarkempi mallimerkintä?
Pikaohje: Kokeile tehdasasetusten palautusta?
- ipe2
Mikä on kun laittaa plus tv kortin ja yrittää katsella plus tv kanavia,tulee teksti ei käyttöoikeutta.
- Rauhallisesti vaan..
ipe2: Nyt on tietenkin lisäinfo paikallaan: Minkä sukupolven PlusTV-kortii on kyseessä: valkoinen vai musta, vaiko ihan uutta sukupolvea. Onko sitä kokeiltu tässä digiboksiin, tavalliseen tv:n kortinlukijaan vai CI kortinlukijaan?
Yleensä menee 1-2 tuntia, ennen kuin katseluoikeudet päivittyvät kortille. Pitää malttaa hetki. Jos kyseessä on tv ja CI kortinlukija, niin kortti ja kortinlukija pitää linkittää => operaattorin asiakaspalvelu hoitaa linkityksen ja taas pitää odottaa hetki.. Linkityksen pystyy hoitamaan myös Oma Plus TV palvelussa. - eeeeerroor
Rauhallisesti vaan.. kirjoitti:
ipe2: Nyt on tietenkin lisäinfo paikallaan: Minkä sukupolven PlusTV-kortii on kyseessä: valkoinen vai musta, vaiko ihan uutta sukupolvea. Onko sitä kokeiltu tässä digiboksiin, tavalliseen tv:n kortinlukijaan vai CI kortinlukijaan?
Yleensä menee 1-2 tuntia, ennen kuin katseluoikeudet päivittyvät kortille. Pitää malttaa hetki. Jos kyseessä on tv ja CI kortinlukija, niin kortti ja kortinlukija pitää linkittää => operaattorin asiakaspalvelu hoitaa linkityksen ja taas pitää odottaa hetki.. Linkityksen pystyy hoitamaan myös Oma Plus TV palvelussa.Salora PVR-S600:ssa ei ole CI lukijaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749