Haluaisin tietää onko joillakin kokemusta LG V280 DVD/VHS- soitin yhdistelmästä, koska olen itse ajatellut ostaa sen.
Perustiedoista ei oikein saa selvää, että pystyykö laitteella tallentamaan tv-ohjelmia ja vhs ohjelmia dvd:lle.
Netissä ilmoitetut tiedot ko. laitteesta:
V280 tallentaa TV-ohjelmasi. Voit katsella sillä myös DVD-elokuvia.
V280 sisältää DivX-yhteensopivan DVD-soittimen ja videonauhurin, jossa on 4 HiFi Stereo-päätä.
V280 tallentaa monin eri tavoin, kuten esimerkiksi samaan aikaan DVD:lle ja VHS-kasetille.
Videonauhurissa on 2 nauhoitusnopeutta ja nopea "Jet Drive"-kelaus.
DVD-soitin on MP3-, JPEG- ja DivX-yhteensopiva.
V280 sisältää 2 Scart-liitäntää ja digitaalisen koaksiaalisen audioulostulon.
V280 DVD-soitin-videonauhuriyhdistelmä on monipuolinen ja näppärä viihdelaite.
LG V280 DVD/VHS
5
1884
Vastaukset
- Ostamassa..
Ja olisin ostamassa sen Pixmania- sivuston kautta.
Laitteessa ei ole digiviritintä, joten TV-ohjelmien tallentamiseen tarvitsee digiboksin. Nykyaikana kannatta käyttää kovalevyllistä digiboksia ensisijaisena tallentimena.
VHS:n kopiointi DVD:lle toki onnistuu, kun kyse on itse tallennetuista ohjelmista. Myyntikaseteissa voi olla kopiosuojaus.Laite ei tosiaankaan tallenna DVD:lle. En katsonut tuota tyyppikoodia. Ko laite on nykyään käytännössä katseluun. Ei VHS:lle enää kannata tallentaa.
- tallentava :
kaikki haluamasi tieto löytyy http://www.lg.fi
ja sieltä edelleen hae manuaali
Manuaalin mukaan tuo laite on VHS-videonauhuri / DVD-soitin - minävain6
Itellä kysyinen soitin ja iha nhyvä ollut mitä nytten vähän dvd puoli alkanut temppuileen. Soitin pian 10 vuotta vanha itselläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1984008Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302174Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861248- 481129
- 74996
- 56824
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57824S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt71784