Minä olen saanut itämään Lord Nelson siemenistä alut, mutta nyt on propleemi. Minkä kokoisena minä koulin ne purkkeihin ja laitanko ensin vaikka kertakäyttömukeihin. Viimevuotisissa ei ole eloa, kuin kahdessa joten haluaisin, että saisin nämä alut nyt onnistumaa. Minulla oli ennen montakymmentä komeaa pelakuuta, kun pimeässä komerossa niitä talvehitin. Nyt kun yritin valoisassa ei onnistunut. Kastelin vissiin liikaa.Kyselin viime vuona yhtä kukkasta, jota en tiennyt, nyt se selvis tuosta siemenlehdestä. Se oli Titonia, komeasti kukki, mutta jonkun lannoitusvirheen tein, kun lehdet meni mustiksi??Vai oliko kesän vika?? Jaa tästä tuli nyt näin pitkä sepustus, jos joku neuvois minua noista pelakuista, etten tappais niitä. Kiitos jo etukäteen, luulen,että pelakuuasiantuntijoita löytyy.
Pelakuista kyselen.
Kauris
1
585
Vastaukset
akkunalla. Niin tänäänkin, uusia ja vanhoja.Kylvin minä siemenistä tänäkin keväänä, mutta vain yksi siemen niistä iti. Mutta hyvin monena keväänä olen laittanut siemenistä. Taimet voit eritellä pikkuruukkuihin jo aika pienenä, ja muuttaa aina isompaan kun kasvaa.Sitten vaan pidät sopivan kosteana. Vähän kuivuuttakin sietää, mutta ei märkyyttä. Ja lannoituksen voit aloittaa muutaman viikon päästä.Onnistumisen iloa sinulle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 49483
- 55455
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450