Sellaista ei olekkaan kuin täydellistä oinasta.Lueskelin noita oinaan panetteluja siitä että oinaat pettävät.Kaksi viimeistä pitkää suhdetta on kariutunut siihen että vastapuoli on pettänyt.Eivätkä olleet oinaita.En ole koskaan pettänyt enkä pettäisi jos olisi suhde.Enkä allekirjoita muutenkaan oinaasta kirjoitettua yleistystä miten veemäinen ihminen se on.Kävin katsomassa noita muita horoskoopimerkkejä ja siellä oli sama laulu olkoon horoskooppi mikä hyvänsä.Esim,vesimies pettää,härkä pettää,jousimies teki sitä,ja kalat tota,jne,jne,Kaikkia merkkejä en viitsi edes mainita.Siellä ne manaamiset on itse nähtävillä.Oinasnaisen luonteesta en tiedä,mutta tuskin se on sen kummempi kuin mikään muukaan.Meillä jokaisella on sekä hyviä että huonoja piirteitä olkoon horoskooppi mikä hyvänsä.Olisi mielenkiintoista kuulla miten kaksi oinasta on tullut keskenään toimeen,kun luonne on kuitenkin aika vahva ja periksiantamaton noin yleisesti,mutta senkin oppii kontrolloimaan.Rakkaudesta sen verran että silloin kun oinas rakastaa niin se todellakin rakastaa,vaikka ei sitä aina näytäkkään.Mutta nämä ovatkin minun mielipiteitä.
OINASmies
Täydellinen ihminen
6
1733
Vastaukset
- oikku oikku
Moi täällä yksi Oinasnainen ja minulla oli exmies oinas,meidän liittomme kesti 26v.
- kanssasi...
täysin samaa mieltä. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.
Horoskooppimerkistä riippumatta me olemme jokainen yksilöitä, joiden elämän lähtökohdat, kokemukset yms. seikat vaikuttavat luonteeseen, ajattelutapaan ja käytökseen.
Olen suhteessa oinasmieheen, joka on erittäin pidättyväinen, vaativa ja ailahtelevainen. Ottaa mielellään vastaan hellyyteni ja rakkauteni osoitukset, mutta ei itse anna juuri mitään (korkeintaan pyydettäessä). Sellaista lähes yksipuolista suhdetta ei jaksa pitkään.
Tunnen hyvin läheisesti oinasM/kaurisN pariskunnan, joka on ollut onnellisesti liitossa jo yli viisikymmentä vuotta! Se siis voi myös toimiakin merkeistä riippumatta! :)
Itse en ole tyypillinen kauris, jota kylmäksi moititaan. Päinvastoin näytän tunteeni ja puhun asioista, mutta oinas vaikenee ja siksi on niin vaikeaa tietää, mitä hän oikeasti tuntee. Väittää rakastavansa, mutta ei osaa näyttää tai sanoa sitä.
Kohdalleni on siis sattunut todella vaikea persoona, joka sattuu olemaan oinas. Näin kai se vaan on tulkittava. - lapin pöllö
Olet järki ihminen!! ei pitäis liiaksi tuijottaa horoskooppeja.....
- ja rakastaa
vaimoaan syvästi sekä kunnioittaa.
En voisi kuvitellakaan että pettäisi vaimoaan.
Ovat olleet aviossa ainakin parikymmentä vuotta.
Joku kriisi oli ja vaimo petti kauan sitten.
Veljeni antoi sen anteeksi.
Veljeni on tulinen "myskyjä vesilasissa"hetkittäin.
Välillä muuttuu tulipunaiseksi naamaltaan...kun
on niin oikeassa että savu nousee.
Minulla on miniänä myös oinas- ja tiukka on kun kerran
on mielipiteensä esim.lapsen hoidosta päättänyt.
Poikani on rapu ja kyllä hiukkasen luovia saa
ja katsella oinaan tosikkomaisuutta "hienoinen"
hymy huulella.Hyvä miniä.
Oinaat ovat äärimmäisen tosissaan ja odottomia.
Ei ne ole huonoja piirteitä.
Kaksi oinasta voi olla todella hyvä yhdistelmä.
Oinailla on vahvoja periaatteita ja niissä täysin
perääantamaton jopa sokeasti pitää niistä kiinni.
Kaksi oinasta yhdessä vaatii kyllä diplomatiaa
paljon.Mutta kyllä asiat varmaan puhutaan halki,poikki ja pinoon.
Itse olen vesimies - vaaka vaan
Olen myös lueskellut näitä horoskooppipalstoja. Ja täytyy sanoa että paikkansa pitää ;) 1. Oinas-mies pettää 2. Vaaka on rakastunut rakastuneisuuden tunteeseen.
Meillä on mennyt hienosti 2 vuotta. Mulla on suhde oinasmieheen joka on naimisissa. Ja minä leijun ilmassa pitkään vielä sen jälkeen kun ollaan tavattu.
Muilta osin en sitten noita horoskooppeja allekirjoita. Oikein mukavaa kevättä ;) KAIKILLE! ..itse olen oinas nainen ja minulla suhteet ei ole koskaan kaatuneet minun pettämiseen..oinas nainen on yhden miehen nainen, tosin hänen vahvuus luo haasteita heikolla itsetunnolla varustetulle miehelle, mustasukkaisuutta, epäluuloa yms.
Itse olen seurustellut oinas- miehen kanssa ja harrastettiin kaikenlaista..vauhtilajeja ja ihan mukavasti sovittiin yhteen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984