Olet tullut takaisin...

kaaru

viereltäni kuulin naurusi
se olikin laineiden liplatus
ja aurinko välkehti järven pinnassa

tunsin kosketuksesi
mutta vieno tuulenvire minua hyväili
valoisassa kesäillassa

kohtasin katseesi
peilistä näkyi vain kuvajaiseni
oma tutkiva katseeni

luulin ettei Sinua enää ole
mutta olet tullut takaisin minuun
laineissa ja tuulessa
kaikkialla missä kuljen
Sinä kuljet mukanani

13

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      Syksyn pimeinä iltoina
      heitin kaiken pois -
      Viimeisenkin
      sinua muistuttavan

      Siunasin talven lunta
      ja hyytäviä tuulia
      Ja minun oli helpompi olla

      Unohdin -

      Mutta nyt
      kun valo voittaa kaikkialla
      huomaan sinun tulleen takaisin

      Et lähtenytkään
      Miten olisit voinutkaan -

      Olet minun sydämessäni

      ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      Tämmöttii runoiluu tuli miäleen,,,:) Pirtsakkaa pvää, vilkuttee Murukulta! *könyää takaisin kellariin*

      • kaaru

        Tulin imurin kans tähän koneen lähelle, mutta näkymätöntä tekstii Sulla oli. Ajattelin vastata heti, että saan Sinut pois piilosta. Ei nyt ole aikaa leikkiä Muru piilosta:)))


        Auringon kiipeämisen takia miekin jouduin ottaan taas pölyhuiskun ja imurin, nyt kyllä soi armon aurinko ja on vielä pilvessä.

        Kauhian hienon runon Sie mulle paiskasit...siit niiata niksautan;)


    • tomppa2006

      ...aattehesi kauas entää, tulevaan kesään...

      Kaunis ja hieno runo. Tykkäsin.

      • kaaru

        Tompalle kiitos...mutta eikö ole jännä juttu, kuinka joku jää ihmisenä kulkemaan rinnalle erosta huolimatta...


    • ... Se askeltaa siinä rinnalla kultaiset muistot.
      Hyvä voittaa aina pahan eikö=)

      • kaaru

        kultaa muistot kantaen päivästä toiseen unelmissa. Kiitos sanoistasi ja illan jatkoja:)


    • Minanoita

      Siehän olet nostalgisissa
      tunnelmissa täällä...

      Joskus vaan on niin
      mahdotonta unohtaa jotakin
      ihmistä mielestään, vuosienkin
      päästä häntä voi vielä mukanaan
      kuljettaa...

      Kaunist ol Kaaru!

      • kaaru

        Tees mulle joku taikajuoma, simahdin eilisestä. Aivan uutta et toi mun moottori yski. Hyvä et Sinä jaksoit poiketa...thanks:)


    • Into.Lento

      kaaru sinäpä olet sopuisa kun kahta ihmistä kannat
      meinaan omaas ja häntä joka on palannut

      hän taitaa olla merikarhu kun ei laineita pelkää

      (:=)
      ihan rauhoitti lukea tätä

      • kaaru

        toi hyvä "pakko kun rahat loppui", nauraa näin aamusta...tosi hyvä idis.

        Kiva kun lomas päättyi, tuot tänne sitä "huumorinkukkaa" vakavilla sanoilla. Kiitos


    • Heleitä säveliä kuulin
      hennoilta aalloilta
      joiden pinnassa Aurinko
      kukki säteillään

      minulle hymyillen
      kuin silmää iskien

      hellää kosketusta
      väreili ihollani

      jossa tuulen väreet
      ilakoi viereeni
      onneaan tuomaan

      kuin kasvoja luonnon
      kauneudessa jotka
      väreillään sydämeeni
      koskettamaan

      hiljaista hyväilyjä
      kulki mieleni
      vartaloilla

      voimistaen otteensa
      taittoi minuun
      puristaen uumalleen

      maailmaansa viemään.

      Ja kaikkialla värejä
      syttyi tunteena palamaan,
      korkeuksiin liekkimme
      roihuamaan.

      Tässä aikaa muistelen kun
      Marinfristille vastaus
      runoja tein.

      • kaaru

        kiitos hienosta runostasi, olen otettu jos tämä oli mulle..kiitos:)

        Itse noita vastarunoja tehtailen eli mun sormet saa jonkinlaisen kipinän aikaiseksi. Välillä yritän muuta, mutta kun katson mitä ne kirjoitti, niin runontapanenhan se taas;)


      • kaaru kirjoitti:

        kiitos hienosta runostasi, olen otettu jos tämä oli mulle..kiitos:)

        Itse noita vastarunoja tehtailen eli mun sormet saa jonkinlaisen kipinän aikaiseksi. Välillä yritän muuta, mutta kun katson mitä ne kirjoitti, niin runontapanenhan se taas;)

        Sovitaan näin että oli Sinulle
        tarkoitettu...oli se,usko nyt
        vain.

        Itse pidän vastarunojen
        tekemisestä,katsos kun
        pohjatyö tehty,niin on
        ainakin minulle helpompaa
        jatkaa tai vastata...

        Hyviä aikoja eteenpäin
        ja mielen lumoa Auringossa
        ... - voi tätä nuoruuttamme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe