SB:ltä Burgasiin?

2. kerta Bulgariassa

Eli toista kertaa olen Bulgariaan lähdössä ja mietin, että onko Sunny Beachilta mahdollista päästä turvallisesti Burgasiin - ja takasin!!
Onko Burgasissa kuinka hyvät shoppailumahdollisuudet ja mikä on hinta/laatu-suhde? Ja paljonko bussikyyti sinne edes maksaisi? :)

4

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eybsertsdgb

Mulla olis vähä sama suunnitelma. Kesäkuussa menossa toista kertaa sb:lle ja oon mietiskelly miten bussilla osais mennä Burgasiin ja vielä pois sieltä. Viime kerralla käytiin burgasissa matkanjärjestäjän ostosmatkalla, ei kerinny paljo kattelee ku oli kiire koko ajan johonki toiseen paikkaan. Parempi olis mennä itte linja-autolla ni sais kattella rauhassa, esim. burgasin metron tukussa käytiin ja aikaa oli puoli tuntia ei paljo kerinny kattelee. Oli vielä aika halpa paikka ja paljo tavaraa, esim. elektroniikkaa, paljo vaatteita,viinaa, karkkia:) ja muuta kivaa

• mar1nna

Moi.. Olin sunny beachilla ja teimme omatoimiretken päiväksi burgasiin. Burgasissa enemmän valinnan varaa mutta ostoskeskuksissa oli paljon kalliimpaa. Matka meni hyvin eikä bussi maksanut paljoa. Mutta Burgas on sen verran suuri paikka kun ekaa kertaa sinne menee niin ei sieltä mitään halpoja paikkoja löydy mutta paikkana erilainen ja näkemisen arvoinen kun se on enemmän kaupunki. Busseja Burgasiin lähti ainakin puolen tunnin välein ja oli ihan helppo mennä. Matkalla sinne näkee paikallista asutusta ym.

• J.P.K.
        mar1nna kirjoitti:

Moi.. Olin sunny beachilla ja teimme omatoimiretken päiväksi burgasiin. Burgasissa enemmän valinnan varaa mutta ostoskeskuksissa oli paljon kalliimpaa. Matka meni hyvin eikä bussi maksanut paljoa. Mutta Burgas on sen verran suuri paikka kun ekaa kertaa sinne menee niin ei sieltä mitään halpoja paikkoja löydy mutta paikkana erilainen ja näkemisen arvoinen kun se on enemmän kaupunki. Busseja Burgasiin lähti ainakin puolen tunnin välein ja oli ihan helppo mennä. Matkalla sinne näkee paikallista asutusta ym.

lähtee linja-auto asemalta useamman kerran tunnissa. Matka maksaa muistaakseni jotain parin egen luokkaa. Burgasiin kannattaa mennä, koska siellä näkee vähän bulgaariaakin.

• Burgasiin

Hyvin pääset bussilla Burgasiin ja myös halvalla. Hintaa en tarkalleen muista mutta ei todellakaan kallista. Burgas on iso kaupunki ja eurooppalaistyylinen. Löytyy halpoja "piraatti"kauppoja sieltäkin, mutta myös ihan ketjuliikkeitä, esim. Tally Veil yms. mitä ei ole Suomessa. Ja ruokapaikat oli parempia ja halvempia kun SB:llä. Ruokalistalta oli mielenkiintoista valita kuvan perusteella annos, kun ei lukenut englanniksi :) mutta hyvää oli. Seikkailumieltä mukaan niin omatoimiretki onnistuu vallan mainiosti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58