Masentaa...poika (2v) aloitti päivähoidon ja minä työt, olemme olleet kahdestan melkein vuoden verran ja melkein joka päivä....
Tuntuu että olen huono isä, aikamme pojan kanssa vähenee niin rajusti että itku meinaa päästä :(
Kaikenpäälle poika on jokatoinen vkonloppu äidillään hoidossa eli yhteisiä viikonloppujakaan ei tule kuin 2x kuussa :(
Illat olen aika väsynyt työstä ja vaikka miten pinnistelen niin en meinaa jaksaa leikkiä pojan kanssa niin paljon kuin hän haluaisi.
masennusta ilmassa...
3
751
Vastaukset
- lapsen kannalta
Ainakin meillä, lapsi nauttii silmin nähden päiväkotimeiningistä. On ikäisiään kavereita, ja vaihtelevaa puuhaa. (noita ikäkavereita ei muuten mikään korvaa)
Sitä se vanhemman homma on, tehdä itsestään tarpeettomia, lapsi on maailmaa varten.
Mutta tiedän toki tunteen, itsekin olen siihen törmännyt.- sannatuula
Muut on tämän hyväksi todenneet: Jos ei meinaa jaksaa, niin menkää tylysti kyläilemään. Hyvät puolet ovat se, että muitakin aikuisia paikalla, jaatte silmälläpitovelvollisuuden. Hyvällä valinnalla valitset perheen, jossa myös äiti kotona, saatte siis ruokaa ja muuta huolenpitoa. Käytä hyväksesi kunnes lapsi kasvaa :)
Monikaan nainen ei pane pahakseen, vaikka ruokakupilla olisi useita "hyyryläisiä", muistat vaan sitten kehua, miten ihanaa oli saada kotiruokaa. Jos emäntä on järin emollinen, niin saat hyvässä lykyssä tulevatkin ruuat viikoksi pakasterasioissa. Näin itse toimin hyyryläisten suhteen :) - ei ruokaan
sannatuula kirjoitti:
Muut on tämän hyväksi todenneet: Jos ei meinaa jaksaa, niin menkää tylysti kyläilemään. Hyvät puolet ovat se, että muitakin aikuisia paikalla, jaatte silmälläpitovelvollisuuden. Hyvällä valinnalla valitset perheen, jossa myös äiti kotona, saatte siis ruokaa ja muuta huolenpitoa. Käytä hyväksesi kunnes lapsi kasvaa :)
Monikaan nainen ei pane pahakseen, vaikka ruokakupilla olisi useita "hyyryläisiä", muistat vaan sitten kehua, miten ihanaa oli saada kotiruokaa. Jos emäntä on järin emollinen, niin saat hyvässä lykyssä tulevatkin ruuat viikoksi pakasterasioissa. Näin itse toimin hyyryläisten suhteen :)niin seura voi piristää niin, että jaksaa leikkiä lapsenkin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712