St. Anton maaliskuussa

alppi-tyyppi

Onko kokemuksia Itävallan St. Antonista maaliskuun alkupuolelle? Menemme vkolla 11. Olisi kiva kuulla kaikenlaisia kokemuksia. Ja tietoja keleistä niin kylässä kuin vuorilla.

Kiitos! :)

3

1631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsefku69

      on varmasti kelit.Olin viime vuonna huhtikuun lopussa ja sillonkin oli lunta vielä paljon, pääsi laskee alas asti kylään.googleta st.antonin sivut niin siellä on kyllä kaikki livekameroista lumi ja lämpötiloihin.
      Meinaan mennä huhtikuussa tänäkin vuonna itse.

      • alppi-tyyppi

        Joo, ihan hyvät sivut on Antonilla ja infoa löytyy muutenkin. On vaan mukava kuulla jonkun kokemuksia, joka on käynyt paikan päällä :)

        Mitenkäs tuo hintataso?

        Mukavaa reissua sullekin, lets nautitaan! :)


      • tietää tarkasti
        alppi-tyyppi kirjoitti:

        Joo, ihan hyvät sivut on Antonilla ja infoa löytyy muutenkin. On vaan mukava kuulla jonkun kokemuksia, joka on käynyt paikan päällä :)

        Mitenkäs tuo hintataso?

        Mukavaa reissua sullekin, lets nautitaan! :)

        Keleistähän ei koskaan tiedä etukäteen. Olin yhden talven Söldenin lähistöllä Alpeilla ja sen sesongin parhaat kelit oli heti joulun jälkeen tammikuun alussa. Kevättä kohden mentäessä tuli mm. hirveät myräkät, laakso käytännössä kiinni ja mäkeen ei tietty mitään asiaa. Jengiä hirveesti paikalla mutta minkäs teet.

        Nythän on ollut lumirikas talvi että maaliskuussa mitään hätiä pitäis olla. Viime talvi taas oli jotain ihan muuta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe