liian lyhyt armeijaan???

kääpiötyttö

Haluaisin armeijaan vapaa ehoitseen asepalvelukseen mutta minulle on osa on sanonut että pituus ei ole este ja toiset sanoo että on
olen 147cm pitkä.
Mitä mieltä olette olenko liian pieni armeijaan vai en??
kuntoa löytyy ja sisua myös
Haluaisin niin kovasti käydä armeijan se on ollu mun haave pienestä tytöstä asti

50

8803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avautua..

      mistä se haave koostuu, mitä tunnet? Yhdeltäkään naiselta ei ole kuulunut uskottava rehellistä vastausta.

      • kääpiötyttö

        haaveni armeijasta koostuu siitä että haluan puolustaa maatani, näyttää ihmisille jotaka epäilee että pienet varsinkaan naiset ei pärjää armeijassa haluan näyttää että pärjää, sitä on vaikea selittää mitä tuntee ja mistä haave kostuu tuossa on jotain toivottavasti vastaus tyydyttää mutta kysymykseni on vieläkin se että

        mitä mieltä olette siitä että pärjääkö 147 cm pitkä nainen armeijassa???

        eräs henkilö joka on armeijan palveluksessa sanoi että pärjään ja käski pistää paperit sisään, mutta lääkärini ei suostunut tekemään minulle armeijan terveystarkastusta koska sen mielestä en pärjää siellä... Kumpaa uskon lääkäriä vai tuota henkilö joka on armeijan palveluksessa???


    • .......

      Ei tuota muuten saa tietää kuin kokeilemalla ottavatko armeijaan jos haet. Jos ei yksi lääkäri suostu kirjoittamaan todistusta, voithan aina yrittää toiselta.

      Noin pienikokoinen kuin olet, niin kannattaa ehdottomasti panostaa todella paljon lihaskuntoon ja toki kestävyyteenkin. Armeijaan asti ei kannata mennä kokeilemaan pärjääkö vai ei, vaan jos sinut sinne hyväksytään niin siinä vaiheessa on saatava itsesi siihen kuntoon että tiedät pärjääväsi.

      Yleisen jaksamisen lisäksi lyhyys voi tuottaa ongelmia esteradoilla tai autoon kiipeämisessä tms. Ponnistusvoimalle voi tulla tarvetta...

      • fieldartilleryjohn

        Eivät naiset monissakaan intin tehtävissä ole se heikoin lenkki, vaan ne läskit jätkät jotka vetävät cooperin 800m pintaan ja väkisin pysyvät A-luokassa ja sitten jopa lyhyillä 5km maastomarsseilla kaatuillaan ojiin ja valitetaan ettei jaksa.

        Silti siinä on pointtia että naiset voivat joissain intin töissä olla turvallisuusriski fyysisten ominaisuuksien takia, esim. raskas-kranaatinheitin komppanioihin ja kenttätykistöön joka käyttää isompimillisiä kranaatteja, ei oteta kirjaimellisesti lainkaan naisia palvelukseen pääesikunnan määräyksestä. Ylil. muistutti tästä myös E-kauden alussa kt.patterin joukoille.


      • kääpiötyttö
        fieldartilleryjohn kirjoitti:

        Eivät naiset monissakaan intin tehtävissä ole se heikoin lenkki, vaan ne läskit jätkät jotka vetävät cooperin 800m pintaan ja väkisin pysyvät A-luokassa ja sitten jopa lyhyillä 5km maastomarsseilla kaatuillaan ojiin ja valitetaan ettei jaksa.

        Silti siinä on pointtia että naiset voivat joissain intin töissä olla turvallisuusriski fyysisten ominaisuuksien takia, esim. raskas-kranaatinheitin komppanioihin ja kenttätykistöön joka käyttää isompimillisiä kranaatteja, ei oteta kirjaimellisesti lainkaan naisia palvelukseen pääesikunnan määräyksestä. Ylil. muistutti tästä myös E-kauden alussa kt.patterin joukoille.

        Pistän hakemuksen sisään 1.3.2010 mennessä ja haen 2/10 erään joten minulla on aikaa hankkia se tervystarkastus todistus lääkäriltä, kuntoani pidän muutenkin yllä, teen vatsalihaksia, nostelen painoja, käyn lenkillä tai hiihdän kannan raskasta 8 kg jopa painavempaa reppua kouluun ja takasin sekä harjoitan muutenkin lihas-ja kestävyys kuntoani pyrin tekemään lihas-ja kestävyys harjoituksia vähintään 3 kertaa viikossa ja enemmänkin jos ehdin, joten kuntoa löytyy.


      • hoomoilanen

        Ihmettelinkin aiempaa kirjoitustasi, mutta nythän se syy selvis. Sua pelottaa ihan hirveesti se palvelukseen astuminen, niin pelottaa kaikkia alokkaita. mun poikani on nyt intissä ja uskon, että häntäkin jännitti mennä. Mutta hyvin se on mennyt. Että rohkeesti vaan ja tsemppiä sulle myös.


      • securityoff...
        kääpiötyttö kirjoitti:

        Pistän hakemuksen sisään 1.3.2010 mennessä ja haen 2/10 erään joten minulla on aikaa hankkia se tervystarkastus todistus lääkäriltä, kuntoani pidän muutenkin yllä, teen vatsalihaksia, nostelen painoja, käyn lenkillä tai hiihdän kannan raskasta 8 kg jopa painavempaa reppua kouluun ja takasin sekä harjoitan muutenkin lihas-ja kestävyys kuntoani pyrin tekemään lihas-ja kestävyys harjoituksia vähintään 3 kertaa viikossa ja enemmänkin jos ehdin, joten kuntoa löytyy.

        intissä se reppu painaa 30-50kg. Mutta mene nyt sinäkin pilaamaan toisten motivaatiota vitun lesbonalku!


    • kääpiötyttö

      tunteeko kukaan lyhytkasvuista joka olisi käynyt armeijan ?? olisi kiva kuulla lyhytkasvuisen kokemuksia armeijasta

      • sama sälli

        mihin hommaan meinaat hakea?


      • kääpiötyttö
        sama sälli kirjoitti:

        mihin hommaan meinaat hakea?

        maavoimiin tai tykistöprikaatiin niinisaloon tai kajaaniin kattotaan kumpaanko ne huolii,

        ja en mene sinne muiden kannettavaksi vaan aattelin ihan itte kävellä ja kantaa varustuksenkin, kun on pienikokoinen niin kaikki luulee ettei lyhyistä varsinkaan naisistaa ole minnekkään töihin se väärä luulo pienet osaa tehdä saman mitkä normaali kokoisetkin osaa tehdä ja lyhyillä on pitempi pinna ja sisua löytyy enemmän.
        olette mitä mieltä hyvänsä ainakin haen armeijaan se on varma.


      • kääpiötyttö
        sama sälli kirjoitti:

        mihin hommaan meinaat hakea?

        ajattelin hakea maavoimiin tai tykistöprikaatiin niinisaloon tai kajaaniin kattotaan kumpaanko ne huolii,

        ja en mene sinne muiden kannettavaksi vaan aattelin ihan itte kävellä ja kantaa varustuksenkin, kun on pienikokoinen niin kaikki luulee ettei lyhyistä varsinkaan naisistaa ole minnekkään töihin se väärä luulo pienet osaa tehdä saman mitkä normaali kokoisetkin osaa tehdä ja lyhyillä on pitempi pinna ja sisua löytyy enemmän.
        olette mitä mieltä hyvänsä ainakin haen armeijaan se on varma.


      • kääpiötyttö
        kääpiötyttö kirjoitti:

        ajattelin hakea maavoimiin tai tykistöprikaatiin niinisaloon tai kajaaniin kattotaan kumpaanko ne huolii,

        ja en mene sinne muiden kannettavaksi vaan aattelin ihan itte kävellä ja kantaa varustuksenkin, kun on pienikokoinen niin kaikki luulee ettei lyhyistä varsinkaan naisistaa ole minnekkään töihin se väärä luulo pienet osaa tehdä saman mitkä normaali kokoisetkin osaa tehdä ja lyhyillä on pitempi pinna ja sisua löytyy enemmän.
        olette mitä mieltä hyvänsä ainakin haen armeijaan se on varma.

        kaks kertaa vahingos äsken sori....


      • zsemppiä

        Tässä heti yksi. Pakko suositella armeijaa. Totuushan on se, että useimmat naiset pärjäävät armeijassa paremmin kuin suurin osa miehistä. Sen on jo useat kouluttajat todenneet. Se, että meillä on motivaatio kohdillaan on suurin voimavara.

        Itse olin pienikokoinen pituudelta ja painoltani, mutta se ei haittanut menoa. Edes lihaskuntoa vaativissa tehtävissä ei ollut ongelmia.

        Ei muuta kuin lenkille ja salille niin pärjää loistavasti!


      • securityoff...
        kääpiötyttö kirjoitti:

        maavoimiin tai tykistöprikaatiin niinisaloon tai kajaaniin kattotaan kumpaanko ne huolii,

        ja en mene sinne muiden kannettavaksi vaan aattelin ihan itte kävellä ja kantaa varustuksenkin, kun on pienikokoinen niin kaikki luulee ettei lyhyistä varsinkaan naisistaa ole minnekkään töihin se väärä luulo pienet osaa tehdä saman mitkä normaali kokoisetkin osaa tehdä ja lyhyillä on pitempi pinna ja sisua löytyy enemmän.
        olette mitä mieltä hyvänsä ainakin haen armeijaan se on varma.

        Hae armeijaan...minä taas alan sivariksi vaikka olen intin käynyt ja rauhanturvaajanakin kahdesti ollut.


      • securityofficer
        zsemppiä kirjoitti:

        Tässä heti yksi. Pakko suositella armeijaa. Totuushan on se, että useimmat naiset pärjäävät armeijassa paremmin kuin suurin osa miehistä. Sen on jo useat kouluttajat todenneet. Se, että meillä on motivaatio kohdillaan on suurin voimavara.

        Itse olin pienikokoinen pituudelta ja painoltani, mutta se ei haittanut menoa. Edes lihaskuntoa vaativissa tehtävissä ei ollut ongelmia.

        Ei muuta kuin lenkille ja salille niin pärjää loistavasti!

        "Totuushan on se, että useimmat naiset pärjäävät armeijassa paremmin kuin suurin osa miehis"

        - väite perustuu mihin? Sekö on tarkoituksesi, todistaa miehille jotakin? Kasvaako siitä itsetunto ja ego pienessä minuudessasi hei pieni tyttö? Armeijassa poärjääminen on eri asia kuin sodassa pärjääminen. Tuhlaat vain valtion euroja vouhotuksellasi.

        "Itse olin pienikokoinen pituudelta ja painoltani"

        -ai olit vai?? miksi et enää ole?


      • ???????????????????????????...
        securityofficer kirjoitti:

        "Totuushan on se, että useimmat naiset pärjäävät armeijassa paremmin kuin suurin osa miehis"

        - väite perustuu mihin? Sekö on tarkoituksesi, todistaa miehille jotakin? Kasvaako siitä itsetunto ja ego pienessä minuudessasi hei pieni tyttö? Armeijassa poärjääminen on eri asia kuin sodassa pärjääminen. Tuhlaat vain valtion euroja vouhotuksellasi.

        "Itse olin pienikokoinen pituudelta ja painoltani"

        -ai olit vai?? miksi et enää ole?

        Hahaa! Arvasin reaktiosi. Mikä saa ihmisen vihaamaan noin paljon naisia? Ja jos kiinnostaa olen edelleen pieni pituudeltani ja painoltani. Ei ole väärin, jos maanpuolustustahtoa löytyy myös naisilta, itseeni se on ainakin juurrutettu syvälle ja pienestä pitäen.. En väitä etteikö armeijaan hakeudu myös sinun niitä mainittuja "losoperseitä", jotka tulevat vain miesten perässä. Näitäkin löytyy.

        Voiko tiedustella herran sotilasarvoa ja palveluspaikkaa rauhanturvaajana? Ihan näin mielenkiinnosta mielipidettäsi kohtaan..


      • zsemppiä
        securityofficer kirjoitti:

        "Totuushan on se, että useimmat naiset pärjäävät armeijassa paremmin kuin suurin osa miehis"

        - väite perustuu mihin? Sekö on tarkoituksesi, todistaa miehille jotakin? Kasvaako siitä itsetunto ja ego pienessä minuudessasi hei pieni tyttö? Armeijassa poärjääminen on eri asia kuin sodassa pärjääminen. Tuhlaat vain valtion euroja vouhotuksellasi.

        "Itse olin pienikokoinen pituudelta ja painoltani"

        -ai olit vai?? miksi et enää ole?

        On kyllä hitusen vääristynyt kuva teillä siellä.. Lähes huvittavaa. Mutta pointti ei ole egon kasvattaminen tai miehille näyttäminen. Vaan tahto puolustaa omaa maataan ja sitä mihin uskoo. Jos puhut rahojen haaskaamisesta mitä mieltä olet sitten näistä lihavista pullamössömiehistä armeijassa, jotka myös kuluttavat valtion varoja ja ovat taistelussa valtavia maaleja. Eivätkä saa sitä vähääkään aikaseksi mitä naiset saa. Veikkaan että naisten pää kestää sodan ainakin paremmin kuin kaltaisesi suomi24 vouhottaja, jolla on aikaa vaan chattailla täällä kun voisi olla hiomassa taistelutaitojaan metsässä. Minkä ikäinen olet, voiko asiasta keskustella kanssasi kuin aikuinen aikuiselle? Vai onko sinulla 1 ainut mielipide joka on oikea?


      • *'''
        zsemppiä kirjoitti:

        Tässä heti yksi. Pakko suositella armeijaa. Totuushan on se, että useimmat naiset pärjäävät armeijassa paremmin kuin suurin osa miehistä. Sen on jo useat kouluttajat todenneet. Se, että meillä on motivaatio kohdillaan on suurin voimavara.

        Itse olin pienikokoinen pituudelta ja painoltani, mutta se ei haittanut menoa. Edes lihaskuntoa vaativissa tehtävissä ei ollut ongelmia.

        Ei muuta kuin lenkille ja salille niin pärjää loistavasti!

        "Totuushan on se, että useimmat naiset pärjäävät armeijassa paremmin kuin suurin osa miehistä."

        -Pitää muistaa, että se ei johdu sukupuolesta vaan siitä, että armeijassa on vain ne naiset, jotka sinne haluavat, joten heillä on sisua ja hyvä kunto. Miehistä taas huonompikuntoisetkin joutuvat sinne, elleivät sivariin tahdo.


      • Anonyymi
        securityofficer kirjoitti:

        "Totuushan on se, että useimmat naiset pärjäävät armeijassa paremmin kuin suurin osa miehis"

        - väite perustuu mihin? Sekö on tarkoituksesi, todistaa miehille jotakin? Kasvaako siitä itsetunto ja ego pienessä minuudessasi hei pieni tyttö? Armeijassa poärjääminen on eri asia kuin sodassa pärjääminen. Tuhlaat vain valtion euroja vouhotuksellasi.

        "Itse olin pienikokoinen pituudelta ja painoltani"

        -ai olit vai?? miksi et enää ole?

        Lueskelin äsken näitä vanhoja keskusteluja täällä, ja herrane aika, miten voi joku mukamas ”aikuinen” käyttäytyä noin.. Eikö sulle oo opetettu käytöstapoja lapsena, vai mistä kiikastaa? Anyway, toivottavast oot kasvanu noista ajoista.. 😂


    • Alik. Hyvönen

      En ole tässä (miesten) yleisen asevelvollisuuden maassa kuullut ketään miestä raakatun pois lyhyytensä takia.

      Ok, jos alle metrin menee, niin ehkä joudutaan harkitsemaan, mutta ei ehkä sittenkään.

      Lyhyistä tulee hyviä lähitaistelijoita - vaikeampi vihollisen osua.

    • almasty

      Sä siellä pärjäilet siinä missä kaikki 170cm/130kg jätkätkin.Jos olet kovassa kunnossa en usko että ongelmia tulee.Ei se perus taistelu ja kenttä varustus paina paljon mitään ja minä näin aikanani hinteliä naisia sissiradisteinakin.Siradin kantamukset kun voivat helposti painaa 80 kiloakin ja kaikenlaiset kukkakepit siinäkin hommassa pärjäsi.

    • Heppu84

      Kaikki maanpuolustuksesta kiinnostuneet&vähän edes vakavasti aiheen ottavat armeijaan koska keskeyttäneiden määrä on niin suuri.
      Olen itte lyhyt ja hoikka mies moni ihmetteli sisukkuuttani täyspakkaus seljäs.Esimerkkinä hiihtomarssi jonka vedin täyspakkaus seljäs puoleenvälii 39,5 asteen kuumees..pakko oli keskeyttää kun heikotti sen verran mut hiihdin kamojen kans n.15km. 30:stä.
      Mutta nostin hattua niille muutamille tytöille jotka ei sua paljon pidenpiä olleet ja hiihtivät marssin loppuun joten inttiin vaan ja näytä kaikille epäiliöille!

      • kk-mies

        Tohon voi kuolla. Ihan aikuisten oikeesti.


      • Heppu84
        kk-mies kirjoitti:

        Tohon voi kuolla. Ihan aikuisten oikeesti.

        En toki menny marssille siinä kuumees vaan korkea kuume todettiin vasta siinä vaihees kun kävin lääkintä ali-upseerin jutuissa hän mittasi kuumeen josta selvisi et on kuumetta 39,5.
        En suosittele edes yrittämään samanlaista jos on vähänkään kuumeinen olo..


    • Sivarimajuri

      Haluat siis näyttää miehille, että nainenkin pystyy lähteä leikkimään ja egottamaan täysin turhilla asioilla.

      Sinuna harkitsisin uudestaan onko tuo paras keino todistella miehille mihin kykenet. Intin käyviä naisia katsotaan kieroon, koska he menevät yleensä armeijaan juuri näyttämisenhalusta. Se on mielestäni ennemminkin huvittavaa kuin kunnioitusta herättävää.

      Jos haluat jollekkin jotain näyttää niin teet sen parhaiten olemalla ystävällinen kaikille etkä tunne turhaa katkeruutta. Sellaista elämäniloa ja sosiaalisia taitoja minä ainakin arvostan. En mitään katkeraa itsensä esiintuomista.

      • kääpiötyttö

        en halua näyttää miehille että nainenkin pystyy lähtemään leikkimään ja egottamaan täysin turhilla asioilla vaan olen miettinyt tuota asiaa ja menen armeijaan vain siksi että haluan puolustaa kotimaatani.
        Tarkoitukseni ei siis ole leikkiä


    • nais alikki

      Totta hemmetissä lähdet inttiin jos vain kiinnostaa! Ei pituus ole ongelma, jos sisua ja puhtia löytyy. Täytyy kyllä myöntää, että joissain tilanteissa pituus voi tulla hieman ongelmaiseksi, itse olin välillä oman pituuteni kanssa (165cm) ongelmissa, jos piti vaikka painavaa taakkaa nostaa itseänsä korkeammalle. Mutta sisulla pärjää hyvin! Meidän yksikössä monet jätkät oli just jotain 180-190 cm, nii siinä ku he ottivat marssilla sen yhden askeleen, itse otti 2 tai 3, että välillä sai kyllä juosta että perässä pysyi. Mutta toisaalta taas aliupseeriston epäjohtajamaista käytöstä, etteivät ota alaistensa eroja huomioon.

      Mutta sinne vaan, kyllä pärjäät! Tsemppiä sulle!

      • 19v­

        luin täällä olevat viestisi. noin väkevätahtoisia naisia on ehkä 1/100,000. pärjäät aivan varmasti, itsekin maastoleirillä ollut joukkueessa naisten kanssa ja asenne oli aivan syvältä vaikka olivat sua pitempiä eivätkä kaikki jaksaneet loppuun asti.

        sinunlaisesi sukupuolesta riippumatta pärjäävät 100% varmasti intissä jos vain kuntoa löytyy t: korpr 192cm/91kg


      • kääpiötyttö
        19v­ kirjoitti:

        luin täällä olevat viestisi. noin väkevätahtoisia naisia on ehkä 1/100,000. pärjäät aivan varmasti, itsekin maastoleirillä ollut joukkueessa naisten kanssa ja asenne oli aivan syvältä vaikka olivat sua pitempiä eivätkä kaikki jaksaneet loppuun asti.

        sinunlaisesi sukupuolesta riippumatta pärjäävät 100% varmasti intissä jos vain kuntoa löytyy t: korpr 192cm/91kg

        kiva kuulla positiivisia kommenteja.
        kuntoa kyllä löytyy ja en kuuntele solvauksia sen lupaan sinulle nimimerkki 19v


      • Tyttöjokatahtoomyösarmeijaan
        kääpiötyttö kirjoitti:

        kiva kuulla positiivisia kommenteja.
        kuntoa kyllä löytyy ja en kuuntele solvauksia sen lupaan sinulle nimimerkki 19v

        ^luin kaikki ylläolevat viestit ja selkäpiitä pitkin kulki hyvin paljon kylmiä väreitä sekä suoraan sanottuna v*tutti tuollainen naisten aliarvostaminen!!

        ei pituudella j*malauta ole väliä jos löytyy sisua ja tahtoa!
        :)


      • mellervo
        Tyttöjokatahtoomyösarmeijaan kirjoitti:

        ^luin kaikki ylläolevat viestit ja selkäpiitä pitkin kulki hyvin paljon kylmiä väreitä sekä suoraan sanottuna v*tutti tuollainen naisten aliarvostaminen!!

        ei pituudella j*malauta ole väliä jos löytyy sisua ja tahtoa!
        :)

        meillä on johtueessa yks mimmi. se pärjää ihan hyvin, en osaa pituudesta sanoa mitään. ehkä 160cm? mee testaamaan, siinä on kuitenkin katuma-aika =)


      • mellervo
        mellervo kirjoitti:

        meillä on johtueessa yks mimmi. se pärjää ihan hyvin, en osaa pituudesta sanoa mitään. ehkä 160cm? mee testaamaan, siinä on kuitenkin katuma-aika =)

        se tj-mimmi on joku 160.


      • ...
        Tyttöjokatahtoomyösarmeijaan kirjoitti:

        ^luin kaikki ylläolevat viestit ja selkäpiitä pitkin kulki hyvin paljon kylmiä väreitä sekä suoraan sanottuna v*tutti tuollainen naisten aliarvostaminen!!

        ei pituudella j*malauta ole väliä jos löytyy sisua ja tahtoa!
        :)

        miehiä vaan vissiin kyrsii suunnattomasti se, että naisetki voi käydä armeijan. Eikä monet huomaa että ei ne kaikki intin käyneet naiset oo jotai lesboja tai miehiä alistavia mörköjä, vaikka niitäkin löytyy varmasti. Mutta oli mukava lukee välillä asiallisiakin tekstejä.


      • FRDF
        kääpiötyttö kirjoitti:

        kiva kuulla positiivisia kommenteja.
        kuntoa kyllä löytyy ja en kuuntele solvauksia sen lupaan sinulle nimimerkki 19v

        Taidan ehkä tuntea sut?


      • FRDF
        FRDF kirjoitti:

        Taidan ehkä tuntea sut?

        Ite oon ainakin hakeutumussa porin valmiusjoukkoihin. Olet oikeassa että pienillä ihmisillä voi olla enemmän sisua ja tahtoa kuin isoimmilla. Olen itsekki pienenkokoinen ja olen omasta mielestäni yhtä vahva ja kuntoa samanverran kuin isoimmilla. Mielestäni pituus ja koko eivät ole este inttiin pääsylle. Ketä on samaa mieltä?


    • mutta belmondoki jak

      entiä antavakto sulle 20kg taäypakkausta ositttaisena

      • nainenisollaN:llä

        Älä mene armeijaan, ei ole naisen paikka!!


    • oi voi

      Armeijan esteradalla on ainakin monia semmoisia esteitä, joissa on etua suuresta pituudesta. Monella keskimittaisella miehelläkin (180 cm) saattaa olla vaikeuksia joidenkin esteiden kanssa. Lyhyestä koosta on ainakin haittaa esteradalla.

      Sitte kun ammutaan metsässä jostain korkeesta juoksuhaudasta, niin myös siellä voipi tulla ongelmia jos on lyhyt. Saa kurotella vaikka kuinka, että yltää ylipäätään ampumaan.

      • heposella

        Taitaa näillä sovinistiäijillä olla identiteetti- ja itsetuntokriisi. EIKU ON!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe