Nimesi on rakkaus

tomppa2006

Et varmasti saavu silloin
kun sinua eniten kaivataan
olet piilossa särkynyt sydämisiltä
Et kuule kun sua huudetaan

Niin vanhat kuin nuoret
sinua odottaa
Ei tarvitse koputtaa
sinulle aina avataan

Sinua saapumasta kukaan
ei koskaan tahdo kieltää
Nimesi on rakkaus
olet nimesi suuruinen

18

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet, rakkaus tulee silloin kun
      sitä vähiten odottaa.
      Ei kysy oletko nuori
      vai harmaahapsi.
      se on kaikille sama
      ei kysy lupaa saanko tulla.

      Kiitos kauniista runostasi.*hymyy* r-k

      • tomppa2006

        ...se rakkaus on yhtä arvokas meille jokaiselle...

        Yllättävä ja tervetullut vieras.

        Kaunis kiitos sinulle ruusu-kielo.


    • padme_amidala

      ..ihana tunne, joka on arvokas lahja. Kun sen löytää kannattaa sitä huolella vaalia.

      Tällä palstalla ehkä korostetusti tulee näkyviin rakkauden kaipuu. Täällä käy purkamassa tuntojaan monta särkynyt sydämistä ihmistä.

      Itse ei voi päättää, että rakastanpa nyt tuota henkilöä, niinkuin kaupan tiskillä valitsisi sopivaa ostosta. Sydän sen päättää ja se on menoa sitten, jollei ole joku estävä tekijä, jolloin järjen täytyy yrittää hillitä sydämen tunteita.

      Kiitos sinulle lukuhetkestä, joka antoi miettimisen aihetta.

      • tomppa2006

        ...tuo kaipuu hyvin korostetusti palstalla...

        Olet oikeassa runoni arvioinnissa, tarkoitin sen nimenomaan rakkauden ylistykseksi. Rakkauden perustarkoitus on ollut antaa iloa, eikä sen seurauksena saisi olla liian usein pahaa mieltä tai kyyneleitä. Toki, tiedän minä miltä tuntuu kun koskee.


    • lindalinda1

      tulin näin ja kirjoitan;

      totta, niin totta ja runostasi pidin.

      • tomppa2006

        ...sivistyneesti ja kerroit selväsanaisesti asian...

        Kiitos linda, on hieno tuntea kaltaisesi nainen.


    • pups

      että useimmiten se todellakin pujahtaa jostain nurkan takaa tai puskista. Eikä kuuntele pätkän vertaa kutsuvia huutoja, tulee ja joskus meneekin ihan omien halujensa mukaan. Aika harva ei sitä silti riemulla vastaanota, kun se elämään pujahtaa... Se on maailman isoin asia, se on kokonaisen ihmisen kokoinen:-) Hieno runo!

      • tomppa2006

        ...totta turiset, se tosiaan on kokonaisen ihmisen kokoinen...

        Ilman rakkautta jotenkin vajavaista on elomme tää, kuka saapumasta sitä voi estää.

        Palautteesi kirvoitti pienen riimin tuohon kirjoittamaan *palautteestasi hyvin iloinen*.

        Kiitos pups!


    • ...Sehän voi lymytä nurkan takana tai hypätä eteen porttikongista.
      Varatossa hetken hyllytettynä , kunnes taas roihuaa=)

      • tomppa2006

        ...paremmin palaa sellainen vähän aikaa varastossa hyllyllä ollut, heh...

        Rakkautta...rakkautta...sitähän ihan kaikkialla on. Be careful out there, se voi hypätä eteen ihan mistä tahansa.

        Kiitos Krisse palautteesta.


    • kaaru

      ei soi kellot
      se tulee kuin tuulispää
      salama kirkkaalta taivaalta
      juuri silloin kun et enää
      mitään odota

      se ei katso ikää
      ei ulkonäköä
      saati muutakaan

      se kun tulee
      se on siinä
      se Rakkaus...

      hieno oivallus Tomppa...hymyilee

      • tomppa2006

        ...kuin varkain luoksemme saapuu tuo...

        Ennakoiminen ja varautuminen on turhaa, sillä sitä ei voi tietää, eikä odottaa tulevaksi.

        Todella mukavasta yllätyksestä on kyse.

        *hymyilee*


    • Kiitos ja matkataan yöhön.

      • tomppa2006

        ...suurta ja nimensä veroista...

        Kiitos sinulle ja matkataan työhön, oikeastaan kohta töistä pois..

        *hymyilee*


    • Minanoita

      ....Ja suurin niistä on rakkaus!

      Niin se aina!

      Joskus vaan
      ihminen kovettaa itsensä
      elämän varrella niin, että jopa rakkauden
      on mahdotonta tuota panssaria murtaa..

      Pidin runostasi Tomppa=)

      • tomppa2006

        ...ihminen itseään koskaan kokonaan kivisydämeksi, aina jää pienen pieni toivo ja kipinä hehkuun...

        Rakkaus on mukava ja iloinen asia. Niin se aina!

        Kiitos palautteesta. Jatketaan vaan kirjoittamista ja *hymyillään*.


    • Eteen rakkauden ja sydän avoin,
      tuntee, rakkauden.

      tomppa2006
      hienosti omalle paikalleen, rakkaus.
      Joka ei ylen katso, rakkaus kuuluu kaikille.

      Liisa

      • tomppa2006

        ...meille kaikille, ihan kaikille...

        Rakkaus on hieno ja upea asia.

        Kiitos sanoistasi, Liisa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe