Catapha´s vai

Alaunt Carlin? Vai joku muu?

Olen ostamassa doggia maalle muuttomme myötä. Kokemusta koirista on hyvinkin runsaasti (vaativistakin, apuna ammattimainen koirankouluttaja/tuomari, joka lähisukulainen). Pienen ikäni olen doggia (7-vuotiaasta) halunnut. Koiria, muita, ollut ikäni.

Lähimmät yllä mainitut kennelit. Olen kuullut kenneleistä paljon hyvää, mutta myös paljon ei-niin hyvää. TARKOITUS EI OLE HAUKKUA kumpaakaan kenneliä vaan kuulla niitä onnellisempia tarinoita, ja saada ehkä myös vinkkejä muista kenneleistä, jotka eivät sijaitsisi hirmuisten matkojen päässä (Kouvola-Hamina-Kotka-Karhula-akselilla vaikutamme), ja joiden linjoista pukkaisi hyväluonteisia yksilöitä. Tietoa siis kaipaan: Catapha`s-koirien omistajilta viestejä, kiitos, sekä Alaunt Carlin kennelin doggi-kasvattien omistajilta etunenässä. Kiitos paljon!

22

4414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielläpäin

      Catapha´s on muuttanut Keuruulle.
      Alauntista en tiedä, onko heille edes pentuja tulossa.

      Oishan se kiva,että pennun sais läheltä, mutta eihän se aina ole mahdollista. Joskus vaan on haettava kauempaakin.

    • "Vihainen koira"

      Kertoo ent. Kouvolalaisen kasvattajan kasvatustyöstä.

      • Maddja

        Sinun kannattaa ehkä hieman nähdä vaivaa jos oikeasti dogin haluat!Itse olen valmis hakemaan kauempaakin.
        Mitä kenneleihin tulee, tutustu kotisivuihin, pistä mahd. meiliä sen jälkeen ja käy siellä paikan päällä jos kasvattajalle sopii! :)


      • sentään...
        Maddja kirjoitti:

        Sinun kannattaa ehkä hieman nähdä vaivaa jos oikeasti dogin haluat!Itse olen valmis hakemaan kauempaakin.
        Mitä kenneleihin tulee, tutustu kotisivuihin, pistä mahd. meiliä sen jälkeen ja käy siellä paikan päällä jos kasvattajalle sopii! :)

        Ihan kuin olisin hakemassa ehdottomasti koiraa vain jos sopiva sattuisi lähistöltä löytymään. Olen kennel-perheestä, en mikään pöllö. Kiitos vain. Otsikossani seisoo "Alaunt Carlin, Cataphas, vai joku muu?". "Joku muu" siis on myös varteenotettava vaihtoehto. Doggeista (hoitokoiria) kokemusta, kokemusta sakemanneista, myös koulutuksesta, kuin myös seurakoirista. Koiria ollut aina. Arkailin hieman noiden 2 kasvattajan kohdalla, sen verran olen huonoa kuullut, mutta EN tahdo juoruihin luottaa - siksi kyselin hyviä kukemuksia kys. kenneleistä. En tiennyt Tainan muuttaneen pois.

        Nyt on tilanne se, että meille on tulossa doggi hyvältä, pienimuotoiselta kasvattajalta yli 100 km:n päästä. Ei ole aivan varmaa vielä (koira ei Suomessa eikä luovutusiässä vielä, ja minulla ehtona ettei typätä), mutta näillä näkymin.


      • Carlingista
        sentään... kirjoitti:

        Ihan kuin olisin hakemassa ehdottomasti koiraa vain jos sopiva sattuisi lähistöltä löytymään. Olen kennel-perheestä, en mikään pöllö. Kiitos vain. Otsikossani seisoo "Alaunt Carlin, Cataphas, vai joku muu?". "Joku muu" siis on myös varteenotettava vaihtoehto. Doggeista (hoitokoiria) kokemusta, kokemusta sakemanneista, myös koulutuksesta, kuin myös seurakoirista. Koiria ollut aina. Arkailin hieman noiden 2 kasvattajan kohdalla, sen verran olen huonoa kuullut, mutta EN tahdo juoruihin luottaa - siksi kyselin hyviä kukemuksia kys. kenneleistä. En tiennyt Tainan muuttaneen pois.

        Nyt on tilanne se, että meille on tulossa doggi hyvältä, pienimuotoiselta kasvattajalta yli 100 km:n päästä. Ei ole aivan varmaa vielä (koira ei Suomessa eikä luovutusiässä vielä, ja minulla ehtona ettei typätä), mutta näillä näkymin.

        ja on hyvissä ruumiinvoimissa. ihana mussukka. Luonne vähän arka niinkun nuo nykyään tuppaa olemaan...
        En tiedä onko pentuja tulossa!? Selviää kun soittaa ja kysyy.
        Omistaja asiallinen ja kaikki koirat nähtävissä! paperit tulee mukaan ja me saatiin ns.aloituspakettikin;D.
        Ei huonoja fiiliksiä ko.paikasta.


    • jotain muuta???!!!!

      suosittelen Somerolta Kennel Grazy Danesia.

      Meillä ollut sieltä kaksi koiraa ja parempaa kasvattajaa ja paremman luontoisia doggeja saa etsiä!

      • kehuneet :)

        Täytyy ehdottomasti harkita! Kiitos :)

        -ap-


      • meilläkin
        kehuneet :) kirjoitti:

        Täytyy ehdottomasti harkita! Kiitos :)

        -ap-

        Meilläkin ollut Grazy Danesilta doggi ja nyt on aikeissa ottaa uusi kun pari vuotta mennyt koiratta. Lämpimästi ja rehellisesti voin koska tahansa suositella kyseisen kasvattajan koiria, meitin rouva eli 10v tervettä, hyvää ja rakastavaa elämää ja aina oli kasvattaja tukena ja apuna kun sitä tarvitsi. Upea linja, rauhallinen ja terve luonne ja lapsirakkaampaa koiraa en ole ikinä nähnyt. Täydellinen sanalla sanottuna. Tosin tänä kesänä heille ei ole tulossa pentuja eli 2010 seuraavat pennut luvassa. :( Joudumme itsekin katselemaan muualta.


      • Marikapee
        meilläkin kirjoitti:

        Meilläkin ollut Grazy Danesilta doggi ja nyt on aikeissa ottaa uusi kun pari vuotta mennyt koiratta. Lämpimästi ja rehellisesti voin koska tahansa suositella kyseisen kasvattajan koiria, meitin rouva eli 10v tervettä, hyvää ja rakastavaa elämää ja aina oli kasvattaja tukena ja apuna kun sitä tarvitsi. Upea linja, rauhallinen ja terve luonne ja lapsirakkaampaa koiraa en ole ikinä nähnyt. Täydellinen sanalla sanottuna. Tosin tänä kesänä heille ei ole tulossa pentuja eli 2010 seuraavat pennut luvassa. :( Joudumme itsekin katselemaan muualta.

        Miulla on nyt jo neljäs tanskandoggi Tainalta, ja olen ollu enemmän ku tyytyväinen koiriin ja kasvattajaan..apua oon aina saanut, ja muutenkin..Soitellaan lähes päivittäin, ja ollaan enemmän nykyään ystäviä, kun kasvattaja ja kasvatin omistaja..=D
        Suosittelen!


    • kaivaten tessa

      "tessa" eli n1,5v pienestä saakka peläten kaikkia ääniä, esineitä ja toisia koiria. soitimme kasvattajalle kun tessa oli ollut viikon meillä, että se pelkää kaikkea mahdollista., mutta kasvattaja oli sitä mieltä että "tanskandoggi lepertelyä se vain kaipaa" joten neuvosta vaarin ja koira alkoikin vähän uskaltautua nurkastaan ja mikä luonne tessa olikaan maailman paras doggi. Mutta sen silmissä oli tyhjyys, pelko ja se ei koskaan kadonnut vaikka muiden koirien kanssa telmi tarhassa ja vaikutti onnelliselta. tuli vuosi täyteen ja alkoi ongelmat. tessa melkein puri eläinlääkäriä. Sille annettiin clomicalmi kuuri 2kk ja toivottiin että rakas doggimme paranisi ja kaikki näyttikin vähän aikaa hyvältä, mutta sitten se romahti ja puri toista koiraamme ja melkein minuakin. Jouduimme lopettamaan sen, ilmeisesti sillä oli jotain pahoja muistoja pienestä saakka mistä se ei vain päässyt yli. rakasta tessaa aina kaivaten ja toivottavasti sinulla on nyt rauhallinen paikka olla!!

    • Dogi-tyttö

      Heippa!

      Itselläni on Catapha`s-dogi ja olen ollut erittäin tyytyväinen ks.kasvattajaan!
      Ikää tälle meidän kaverille on jo kertynyt 9,5vuotta ja edelleen neito porskuttaa aivan täydellä teholla! :) Eläinlääkärissä ollaan käyty vain rokotuksilla... =) Luonne on mitä mahtavin myös!

      • cataphas

        cataphas on kenneli, johon voi oikeasti luottaa. Olen törmännyt monenlaisiin kasvattajiin, jotka ikään kuin kauppaavat koiriaan eteenpäin euron kuvat silmillä... Mutta Taina haluaa tietää minkälaisissa olosuhteissa koiransa elävät, ja mikäli hänen kasvattinsa elää epäsuotuisissa olosuhteissa, hän tekee kaikkensa, jotta saisi koiransa hyviin käsiin.. Itse olen omistanut jo kaksi ylvästä, komeaa ja kaunista koiraa ko. kennelistä... Yhteistyö Tainan kanssa on uskomatonta, hän jaksaa kuunnella, antaa neuvoja jne. CATAPHAS PITÄÄ OMISTAAN HUOLEN!
        nimim.Onnellinen omistaja


      • mmmmmmmmmmmmmm
        cataphas kirjoitti:

        cataphas on kenneli, johon voi oikeasti luottaa. Olen törmännyt monenlaisiin kasvattajiin, jotka ikään kuin kauppaavat koiriaan eteenpäin euron kuvat silmillä... Mutta Taina haluaa tietää minkälaisissa olosuhteissa koiransa elävät, ja mikäli hänen kasvattinsa elää epäsuotuisissa olosuhteissa, hän tekee kaikkensa, jotta saisi koiransa hyviin käsiin.. Itse olen omistanut jo kaksi ylvästä, komeaa ja kaunista koiraa ko. kennelistä... Yhteistyö Tainan kanssa on uskomatonta, hän jaksaa kuunnella, antaa neuvoja jne. CATAPHAS PITÄÄ OMISTAAN HUOLEN!
        nimim.Onnellinen omistaja

        taina on yksi suomen pitkälinjaisimpia kasvattajia jotka ei täällä paskanjauhajien palstoilla pyöri! ERITTÄIN hyvä kasvattaja


      • rahaaaaaa
        cataphas kirjoitti:

        cataphas on kenneli, johon voi oikeasti luottaa. Olen törmännyt monenlaisiin kasvattajiin, jotka ikään kuin kauppaavat koiriaan eteenpäin euron kuvat silmillä... Mutta Taina haluaa tietää minkälaisissa olosuhteissa koiransa elävät, ja mikäli hänen kasvattinsa elää epäsuotuisissa olosuhteissa, hän tekee kaikkensa, jotta saisi koiransa hyviin käsiin.. Itse olen omistanut jo kaksi ylvästä, komeaa ja kaunista koiraa ko. kennelistä... Yhteistyö Tainan kanssa on uskomatonta, hän jaksaa kuunnella, antaa neuvoja jne. CATAPHAS PITÄÄ OMISTAAN HUOLEN!
        nimim.Onnellinen omistaja

        tätä en kyllä allekirjoita, lähinnä pisti vaan naurattamaan. :'''D


      • kummastelija
        rahaaaaaa kirjoitti:

        tätä en kyllä allekirjoita, lähinnä pisti vaan naurattamaan. :'''D

        on kumma tapa haukkua joitain kasvattajia, mut jostakin kasvattajasta ei pahaa sanaa saa sanoo, ihmettelen vaan tota doggimaailmaa.....


      • rahaaaaaa
        kummastelija kirjoitti:

        on kumma tapa haukkua joitain kasvattajia, mut jostakin kasvattajasta ei pahaa sanaa saa sanoo, ihmettelen vaan tota doggimaailmaa.....

        iteppä on petinsä pedannu!


    • doggeja

      No kun käy katsomassa kyseisen kasvattajan pentu määrän koiranetistä niin huomaa miksi on niin kyseenalainen, huom. kaikki värit ei vaan ke/ti

      Suomessa on myös muutama pitkän linjan kasvattaja joilla on jonkin verran pentuja ollut eikä heistä kyllä samoja puheita kuulu, miksiköhän...

    • --

      Catapha'silla on tällä hetkelläl rekisteröintikielto, että miettikääpä ihmiset kannattaako sieltä ottaa.

    • vidudududud

      no niinpähä tais olla hoppinghamsilla vai mikä nyt olikaan .... sopmus petoksia ynm..

    • joonis76

      Mulla on Catapha'sin koira, eikä siltä kasvattajalta toista tule... Joskus muinoin kasvattikin kauniita mu/ha koiria, mut tänä päivänä työntää pentuja maailmaan kuin sieniä sateella... Onneks sai nyt rekkausbannit päälle, mutta varmasti taasen kierrättelee pentueita "tuonteina", jossa pystyy jatkamaan "Kasvatustyötään"... Hohhoijaa..

    • JoHaNnA89

      Mulla on Catapha's koira ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen.Älkää oikeesti jaksako puuttua toisten elämään..hankkikaa oma josta juoruta jossakin muual kun DAA suomi24 sivul.!!

    • Anonyymi

      Ei kai siitä olisi haittaa että tutustuisi kaikkiin?

      Catapha'sista ei mitään pahaa sanottavaa. Pari hyvää kokomeusta 24/7

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3704
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      583
      3483
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3382
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2177
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2121
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      319
      1935
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      157
      1636
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe