Keraamiset

koristeet?

Tiedän, että akvaarioon ei suositella laitettavaksi mitään krääsää enkä kyllä sellaisesta itsekään perusta..mietin vain miten on sellaisten keraamisten koristeiden laita, onko niistä jotain haittaa? Esim. keraamiset ruukut tai akvaarioliikkeissä nähtävät valkoiset pylväät ja sellaiset somisteet.

Haluaisin sisustaa akvaarioni vaaleilla elementeillä taustakuvaan sopivaksi, mutta en oikein tiedä mitä sinne osaisin/uskaltaisin laittaa...onkohan olemassa jotain vaaleita/valkoisia kiviä mitä voisi laittaa akvaarioon?

Taustakuva on kiva vaalea jossa on kreikkalaisia (?) tms. pylväitä ja patsaita, olisi hauska saada yhteneväinen sisustus. Sitten pitäisi tietenkin keksiä vielä sopivat asukkaat, joille vaalea sisustus kelpaisi.

3

1053

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

Ei luonnossakaan kalat yleensä viihdy kovin kirkkaissa vesissä, varsinkaan värikkäät kalat. Niiden värit ovat evoluutio kehittänyt koska kalat elävät hyvinkin mustassa jopa mutaisessa vedessä.

Monet kalat tulevat erittäin apaattisiksi liian vaaleista sävyistä ja kirkkaista väreistä.

Eikös toi mereen uponnut valtakunta ole myytti ja suolaisen veden taru? :)

Vaaleat kivet ovat yleensä kalkki kiviä joista hallitsemattomasti liukenee akvaarion veteen kaikkea mitä kivi päästää itsestään irti, ei hyvä, kalojen kannalta.

• kalakauppias..

värikkäät kalat juuri kirkkaassa vedessä tykkää olla,ainakin luonnonmukaisesti ja myös akvaariossa:) pohja kalat ja ahvenet pitää hämärimmistä paikoista. ja kuka on sanonut että kalat stressaa vaaleasta,ei pidä paikkaansa. meillä ollut aika värikäs ja vaalea akvaario jo monta vuotta eikä ole stressin vaikutuksia näkynyt kaloissa: ja muutenkin sanotaan että kalat ovat värisokeita. vaaleita pyöreitä kiviä löytyy rannalta,eikä niissä kaikisssa kalkkia ole,ja ei pieni määrä haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1273
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1023
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      586
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe