niin mitkä on hyviä ja halpoja?
Hammaslääkärit oulussa (yksityiset)
19
10224
Vastaukset
- HOLOVIN
etteen öliseen niin lähtee hampaat eikä maksa mitään!!
- fgjhjgh
taitaap ne hampaattomat hampit muutenkin istuskella siellä holovissa, kunnon räkälä paikka.
- 12345654321
välttele hammaslääkärikeskus aariaa. oikeesti. ruukannu käydä yksityisellä aina, mutta aaria on pohjanoteeraus. jotain ihan käsittämätöntä.
pari vinkkiä:
odl hammaslääkärit. jos isompaa remppaa niin kannattaa mennä. asiallista meininkiä.
sinun hammaslääkäri. ihan ok, jos sellasta peruspaikkaa tehrään. ongelma että siellä taida olla kuin yksi hammaslääkäri tai sitten hammaslääkärit ei saa hoitaa toisten potilaita. toinen ongelma että se yksi hammaslääkäri on aina myöhässä. edullista kuitenkin, joten hintalaatu kohtaa.
valkealinnan hammaslääkärit. ok mesta, mukavaa porukkaa. useampi hammaslääkäri niin voi tehdä muutakin kun peruspaikkaa. ei tartte paikan madallusta odottaa seuraavaan viikkoon.- Kalliiksi tulee.
Miten jotkut pääsee terkkariinki samalle päivälle, kun muut joutuu odottamaan jonossa kahdeksanki kuukautta? En päässyt itse kun hammasta särki.
Kävin keskustassa yksityisellä, ja maksoin pienestä paikasta melkein satasen. Kahvirahat jäi taskun pohjalle. Viimeksi, kun kävin yksityisellä maksoin puolet vähemmän. Pitäisi olla joku katto hintojen nostossakin.Kun sammakkotalooon ei pääse, niin yksityiset on liian hyvässä asemassa. saavat pitää mitä hintoja haluavat, ja ihmisten on pakko maksaa.
Vielä pitäisi yksi hammas poistaa, mutta ei anna näillä hinnoilla lompakko periksi. - Tarkan euron vartija
Kalliiksi tulee. kirjoitti:
Miten jotkut pääsee terkkariinki samalle päivälle, kun muut joutuu odottamaan jonossa kahdeksanki kuukautta? En päässyt itse kun hammasta särki.
Kävin keskustassa yksityisellä, ja maksoin pienestä paikasta melkein satasen. Kahvirahat jäi taskun pohjalle. Viimeksi, kun kävin yksityisellä maksoin puolet vähemmän. Pitäisi olla joku katto hintojen nostossakin.Kun sammakkotalooon ei pääse, niin yksityiset on liian hyvässä asemassa. saavat pitää mitä hintoja haluavat, ja ihmisten on pakko maksaa.
Vielä pitäisi yksi hammas poistaa, mutta ei anna näillä hinnoilla lompakko periksi.Jos haluaa päästä Oulussa halvemmalla, kannattaa käydä yhden hammaslääkärin asemalla ja käydä samalla hammaslääkärillä. Siinä säästää jo paljon, kun tiedot on yhden hammaslääkärin luona, eika aina tartte porata hammasta auki, että näkee mitä hoitoja sille on aiemmin tehty.
Saman hammaslääkäriaseman sisällä hinnat on eri-luokkaa eri hammaslääkärien välillä. Näin on ainakin Patelan hammaslääkäriasemalla.
Toinen konsti on yrittää soittaa aamulla tk:hon, ja yrittää saada särkyaikaa. - Oma kokemus
Tarkan euron vartija kirjoitti:
Jos haluaa päästä Oulussa halvemmalla, kannattaa käydä yhden hammaslääkärin asemalla ja käydä samalla hammaslääkärillä. Siinä säästää jo paljon, kun tiedot on yhden hammaslääkärin luona, eika aina tartte porata hammasta auki, että näkee mitä hoitoja sille on aiemmin tehty.
Saman hammaslääkäriaseman sisällä hinnat on eri-luokkaa eri hammaslääkärien välillä. Näin on ainakin Patelan hammaslääkäriasemalla.
Toinen konsti on yrittää soittaa aamulla tk:hon, ja yrittää saada särkyaikaa.Ahola hmmaslääkäripalvelu Pakkahuoneenkadulla!
- edullisen haku jatku
Oma kokemus kirjoitti:
Ahola hmmaslääkäripalvelu Pakkahuoneenkadulla!
Asioin Rotuaarilla sijaitsevan Andante hammaslääkäriaseman vastaanotolla. Olin netistä katsonut sopivaa hammaslääkäripalvelua ja tämä oli ainoa, joka oli laittanut jotain hintoja näytille. Edullisen tuntuisia sellaisia.
Menin paikkauttamaan reikää poskihampaasta. Käyntini kesto oli puoli tuntia, josta odotusta oli puolet.
Itse paikkausoperaatio puudutuksen, porauksen ja paikan hionnan kanssa kesti viisitoista minuuttia.
Reiän tultua paikatuksi noin nopsaan, ajattelin että tämäpä ei mahda kustantaa paljon enempää kuin heidän halvin paikkaushintansa oli nettisivulla.
Yllätys oli suuri kun assistantti-tyttö sanoi summan, 85€ja risat. Tästä on kuulemma kelan osuus jo pois. Eli kelaosuuden kanssa tuo vartin sessio, jossa hampaaseeni laitettiin MUOVIPAIKKA maksoi yli 130 €.
Äkkiä laskien tämän hampaankorjaajan tuntitaksaksi sain 4x130€=520€, eli vanhana rahana yli 3100 markkaa/h.
SE NIISTÄ TÄMÄN ANDANTE-HAMMASHOITOLAN EDULLISISTA HINNOISTA: - ....
edullisen haku jatku kirjoitti:
Asioin Rotuaarilla sijaitsevan Andante hammaslääkäriaseman vastaanotolla. Olin netistä katsonut sopivaa hammaslääkäripalvelua ja tämä oli ainoa, joka oli laittanut jotain hintoja näytille. Edullisen tuntuisia sellaisia.
Menin paikkauttamaan reikää poskihampaasta. Käyntini kesto oli puoli tuntia, josta odotusta oli puolet.
Itse paikkausoperaatio puudutuksen, porauksen ja paikan hionnan kanssa kesti viisitoista minuuttia.
Reiän tultua paikatuksi noin nopsaan, ajattelin että tämäpä ei mahda kustantaa paljon enempää kuin heidän halvin paikkaushintansa oli nettisivulla.
Yllätys oli suuri kun assistantti-tyttö sanoi summan, 85€ja risat. Tästä on kuulemma kelan osuus jo pois. Eli kelaosuuden kanssa tuo vartin sessio, jossa hampaaseeni laitettiin MUOVIPAIKKA maksoi yli 130 €.
Äkkiä laskien tämän hampaankorjaajan tuntitaksaksi sain 4x130€=520€, eli vanhana rahana yli 3100 markkaa/h.
SE NIISTÄ TÄMÄN ANDANTE-HAMMASHOITOLAN EDULLISISTA HINNOISTA:Onko Oulussa päivystävää hammaslääkäriä? joka palvelisi esim. sunnuntaisin??....
- seppo k
Oma kokemus kirjoitti:
Ahola hmmaslääkäripalvelu Pakkahuoneenkadulla!
Hyvä palvelu ja hirmu hinta HammasAholalla Oulussa.
- nopea parempi
SE NIISTÄ TÄMÄN ANDANTE-HAMMASHOITOLAN EDULLISISTA HINNOISTA:Taksa ei välttämättä riipu mitenkään tuosta toimenpiteen kestosta vaan itse toimenpiteestä ja paikan koosta. Jotku hammaslääkärit nimittäin osaavat tehdä haastavampiakin toimenpiteitä paljon nopeammin kuin muut. Itse ainakin mielummin käyn semmoisella hammaslääkärillä joka osaa tehdä hommat nopeasti ja tehokkaasti eikä jää turhaa hinkkaamaan....tämähän ei kuitenkaan tarkoita että hintojen pitäis olla puolet halvempia vaikka aikaa meneekin puolet vähemmän kun jollain muulla.
- Myöstietomaksaa
SE NIISTÄ TÄMÄN ANDANTE-HAMMASHOITOLAN EDULLISISTA HINNOISTA:Joopasejoon. En pulusta Andantea mutta kyllä siinä työssä onmuitakin kuluja kuin käytetty aika. Mietippä mitä työtä itse teet ja lasketaanko sinun suorituksesi pelkästään siitä mitä yhteen asiaan mene aikaa vai otetaanko huomioon vuorkat, sähköt palkat jne.
- Perushinnat
SE NIISTÄ TÄMÄN ANDANTE-HAMMASHOITOLAN EDULLISISTA HINNOISTA:Ihan perus yksityisen hammaslääkärin hinnoiltaan vaikuttaa. Tosiaan jotkut hinkkaavat yhtä hammasta tunnin ja toiset tekevät saman puolessa tunnissa. Vai oisko parempi että lekuri nysvää tahalleen niin pitkään ku mahdollista ja laskuttaa sitten ajan mukaan....😁
- Anonyymi
SE NIISTÄ TÄMÄN ANDANTE-HAMMASHOITOLAN EDULLISISTA HINNOISTA:Itse kävin samaisessa paikassa hetki sitten. Sun palvelu kuulostaa erittäin hyvältä ja nopealta eikä sulla ole muuta moitittavaa kuin hinta 😅 puudutuskin maksaa pari kymppiä ja itsessään. Jos säästöä oisit halunnut niin sen oisit jättäny pois. Ihan pilkkahinta paikkauksesta joka tapahtuu sun valitsemana ajankohtana muutamassa minuutissa.
- laatu on in.
vois kilpailuttaa ,eli kaikki asiakkaat tekis näin .
- pen5
Sydämelliset suosittelut Taka-Lyötyssä sijaitsevalle, HammasSaloonille!! Halvimmasta päästä yksityisten luokassa ja palvelun taso erinomaista.
- koulukatu1
Suosittelen kaikille Oulun Koulukadun hammaslääkäreitä. Siellä tuntuu olevan joustavat aukio-oloajat ja hintakaan ei ollut kallis. Kävin hampaiden valkaisussa alennuskoodilla, nyt kelpaa hymyillä ja pitkään! Varasin ajan netistä: http://www.koulukadunhammas.fi.
- jesse_kivi
Sweet sweet ja nopea palvelu löytyi itselleni hammaslääkärin löytämiseksi: http://xn--hammaslkrioulu-cibab.com/
Kävelymatkan päästä löytyi aika yön aikana... - tinytina
Hammassalon on hyvä hammaslääkäriasema Oulussa jolla on myös järkevät hinnat. Hammassalonissa tehdään kaikkia hammashoitoja. Valkaisut olivat ainakin edullisia ja tarkastukset myös. On niillä ilmeisesti myös suukirurgi tekemässä vaativampiakin toimenpiteitä. Itse tutustuin saloniin googlettamalla hampaiden valkaisua http://www.hammassalon.fi/hampaiden-valkaisu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853210Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921813Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871673- 1401513
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881292Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229