Näyttelyn avajaiset
kertakäyttösydänten
galleriassa
jossa etsitään
leikkikaveria
seikkailumielessä
ilonpitoon
mutta vain niin
lyhyeksi aikaa
ettei vastoinkäymiset ja
ikävät velvollisuudet
ala ärsyttämään
puristamaan
vanteen lailla
kaulasuonia
On helppoa hymyillä ja tykätä
kun ei kertaheitolla koko vastuuta
hartioille lykätä
Miten muoviseksi maailma
voi vielä muuttuakaan
Minkä mallinen sydämenjälki
minusta jää
sellainen ydinkärki
maailmaani muodostuu
Ei enää kiveä tai puuta
ei jalometalleja tai kuuta
Sydämen pitää olla
helposti katoava
ympäristölle ystävällinen
kuin salaperäisesti
hämärässä
suudeltavaa suuta
Kertakäyttösydän
6
199
Vastaukset
- Minanoita
Näpsäkän runon olet tähän
aamuun tuonut:
"Näyttelyn avajaiset
kertakäyttösydänten
galleriassa"
tästä pidin oikein erityisesti!
Kiitos sanoo lukija=))) Upea teksti kerrassaa ja niin moniin
tarkoituksiin hyvinkin sopiva.
Toivon jotta voin
Auringon lämmön
suoda Sinulle....Olet taas kirjoittanut..
Upeeta luettavaa kertakäyttösydämestä,
jos niitä olisi monta varaston hyllyllä *hymy*=)- *MURUKULTA*
Luin jo aamulla ja olin jo vastaamassakin, mutta en sitten ennättänytkään,
mutta onhan tänne valiojoukko ;þ jo kirjuuttanutkin joten minä nyt kanss,,,:))
Huikee upee tekstisi, aivan upposi Murukultaan kybällä!
Kestää lukemista useampaankin kertaan.
Kiidos tästä, niiaa Murukulta vielä..ja..No niin, mulla meneekin jonkin aikaa kun nousen ylös,,,, - Mysteriet
Meinasi mennä ohi silmien tämmöinen hienous...
Onneksi ei mennyt =) - Tanssi-tuulispää
Kulutustavaraa
uniikkia ja ainutlaatuistahan
tämä sydämeni
mutkaisine
sepelvaltimoineen
Kierrätykseen
käypää
sitä voi lainata
tai jopa luovuttaa
jos minulle
huonosti käy
eikä muissa elimissä enää
elämää näy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530