haluaisin nopeasti

päästä velkahelvetistä

eroon ja myydä asuntoni,mutta haluaisin itse jäädä muutamaksi vuodeksi vuokralle tähän asuntoon.olen eläkkeellä ja en jaksaisi enää velkojen kanssa painia.henkisesti olisi helpompaa asua vuokralla.Onko kellään tietoa /kokemusta joka osaisi neuvoa miten edetä.en halua mitään asunnonvälittäjiä vaan suoran kaupan.

6

2037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siihen syytinkille

eli pidätä itselle asumisoikeus eli myy se noin puoleen hintaan, kyllä ostajia löytyy. Maksa vain vastikkeet hautaan asti ja pane vielä ehto että hautajaiset pitää pitää.

• yhdistys

auttaa. Ota käänteinen asuntolaina, Hypo maksaa kuukausittain sovitun summan tilillesi pikku hiljaa, kunnes asunto on kokonaan maksettu. Jos asunto keretään maksaa ennen kuolemaa loppuun, saat jäädä kuitenkin asumaan tai jos kuolla kupsahdat ennen, jää perillisille se mitä on vielä ns. velkasaamisia takaisinpäin.
      Erinomainen vaihtoehto eläkeläisille, joilla on pieni eläke ja isot rahat kiinni asunnossa.
      Tosin perilliset saattaa laittaa hanttiin, siinähän syödään perintöä, mutta itsekkäistä perillisistä ei kannata välittää. Itse se asunto on maksettu ja oikeus nauttia elämästä vielä eläkkelläkin.

• asiakas222

nordealla taitaa olla sellainen kannattaa ottaa selvää.ei kannata viel myydä

• asunnostasi.....

voisin sen ostaa ja vuokrata sen sitten sinulle.

• selvittänyt

eläkkeellä plevakin vois saada asuntotukea,kipaiseppas kysymässä.tosin netissäkin toiset laskee itse,kuten matkojenkin pitäisi halventua

• tällainen vaihtoehto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1111
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe