En omista vielä tonttia, eikä se ole varsinaisesti myynnissä, vaan tämän hetkinen omistaja vasta harkitsee sen myymistä minulle. Rakennusoikeuksista hänellä ei ole hajuakaan.
Tontti ja talo rakennuksineen mitkä siinä on ovat perjaatteessa arvottomia, mutta mikäli tontilla on rakennusoikeutta, niin se voi nostaa hintaa.
Mistä siis saan tietooni rakennusoikeudet? Kerrotaanko niitä ulkopuolisille? Omistajaa en viitsi vaivata (koska on sairas), toki sitten jos en itse saa asiaa selville mistään.
Mistä saan tietooni rakennusoikeudet?
4
2211
Vastaukset
- kaavasta
Kaavassa on kerrottu rakennsuoikeus.
Rakennusoikeus voi olla esim. 0.2, joka tarkoittaa että 1000 neliön tontille saa rakentaa rakennusalaltaan 200 neliötä. - dkklööäöfs
Omistajalta en voi kysyä ettei hän äkkää tontin todellista arvoa. Eli yrität kusettaa vanhaa ihmistä.
- Tiike
Itse asiassa kyseessä ei ole vanha ihminen. Vai onko 30v vanha? Aivot toimii vielä hyvin, joten huijaaminen ei onnistu :(
- rakennustarkastaja-
Tiike kirjoitti:
Itse asiassa kyseessä ei ole vanha ihminen. Vai onko 30v vanha? Aivot toimii vielä hyvin, joten huijaaminen ei onnistu :(
kertoo ilmaiseksi mitä siihen saa rakentaa vai onko kaavassa siinä puisto tat tie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342625- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732229Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512171Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 621894
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191783- 861622