♥•oOo•♥))♥♥((♥•oOo•♥
Anna minun
kosketukseni kertoa
- Rakkaani -
Kuuntele
kaikki ne sanat
jotka ihollesi kirjoitan
tänä yönä
Ja aamun sarastaessa
nouset ilman kysymyksiä
Tietäen - Minun rakkaani -
Minne ikinä kuljetkaan -
ikäväni viipyy ihollasi
♥•oOo•♥))♥♥((♥•oOo•♥
))o- MUKANASI -o((
29
769
Vastaukset
- padme_amidala
..ah kun kaikki epäilykset ja kysymykset häviävät kosketuksen ansiosta. Kun toinenkin tietää sen minkä jo itse on tajunnut jo aikojen alusta *huokaus*
Nyt alkoi hempeilymittari tiksuttamaan täällä lukijan kammarissa.
Koristukset ovat taas niin ihanat ja laitoinpa merkille tuon otsikonkin koristelun : )
Kiitos tästä lukuhetkestä (*_*)- *MURUKULTA*
Jo esihysteerisellä ajalla kosketuksen merkitys tunnustettiin,,,
Muistat varmaan sen hellän nuijankopautuksen ja ah niin voimallisen hiuksista kiskomisen,
joka varmaan tuntui tajunnanrajamailla sielua ravistavana kokemuksena.
Nykyisin, kun on tullut voimaan kaikenmoisia rajoituksia esim. nuijankäytöstä, tähän päivään on kehitys tuonut tullessaan tällaisen hipaisutekniikan, jossa ei ole kylläkään mitään primitiivistä otetta,
mutta vähemmällä vaivalla saadaan liki sama tulos! Kehitys kehittyy tässäkin suhteessa ....;þ
Koristuksista,,käys tsikaan meitsin g-sivua!! Vähä siistä, vai mittee! :))
Jälleen osoitus että tyllit ei paikallaan polje ja iloinen ote se pidetään, kyllä näi oh! :)
Mukvaa hempeilypvää padme_, kyll tääki sitt vähä,,ku et kerro kellekään..;) - padme_amidala
*MURUKULTA* kirjoitti:
Jo esihysteerisellä ajalla kosketuksen merkitys tunnustettiin,,,
Muistat varmaan sen hellän nuijankopautuksen ja ah niin voimallisen hiuksista kiskomisen,
joka varmaan tuntui tajunnanrajamailla sielua ravistavana kokemuksena.
Nykyisin, kun on tullut voimaan kaikenmoisia rajoituksia esim. nuijankäytöstä, tähän päivään on kehitys tuonut tullessaan tällaisen hipaisutekniikan, jossa ei ole kylläkään mitään primitiivistä otetta,
mutta vähemmällä vaivalla saadaan liki sama tulos! Kehitys kehittyy tässäkin suhteessa ....;þ
Koristuksista,,käys tsikaan meitsin g-sivua!! Vähä siistä, vai mittee! :))
Jälleen osoitus että tyllit ei paikallaan polje ja iloinen ote se pidetään, kyllä näi oh! :)
Mukvaa hempeilypvää padme_, kyll tääki sitt vähä,,ku et kerro kellekään..;)..vaikka minkälaista viipottajaa oli näkyvissä : )
jos ei noita kaappeja olisi kollattavana, olisin unohtunut sinne tai Aimon laittamaan historialinkkiin. - *MURUKULTA*
padme_amidala kirjoitti:
..vaikka minkälaista viipottajaa oli näkyvissä : )
jos ei noita kaappeja olisi kollattavana, olisin unohtunut sinne tai Aimon laittamaan historialinkkiin.Minä aloin kahtoo jotta miksi se ei käynnit stemmaa vaan siehää oot käynynnä uuvelleen! :)
Niih, ootahan kun tässä opiskellaan, tiiä mitä kaikkia sitä laittaakin g-sivulle ja se ny on ainakin varmaa jotta vaihtuvuutta tulee,,,:D
Aimon linkit on mulla katsomatta täytyy nekin tsekata jossain ihmeen välissä! *huoh*
Ei kait siinä, pakko lähtee vatupassiin, niin mulla löytyy simmonekin sitten oikeesti jos tarvitset koolaukseen! :))
Hyviä unennäköjä padme_ TV: Murukulta,,,,http://angelwinks.net/iq/qcboyngirlangelsoncloud1.jpg - padme_amidala
*MURUKULTA* kirjoitti:
Minä aloin kahtoo jotta miksi se ei käynnit stemmaa vaan siehää oot käynynnä uuvelleen! :)
Niih, ootahan kun tässä opiskellaan, tiiä mitä kaikkia sitä laittaakin g-sivulle ja se ny on ainakin varmaa jotta vaihtuvuutta tulee,,,:D
Aimon linkit on mulla katsomatta täytyy nekin tsekata jossain ihmeen välissä! *huoh*
Ei kait siinä, pakko lähtee vatupassiin, niin mulla löytyy simmonekin sitten oikeesti jos tarvitset koolaukseen! :))
Hyviä unennäköjä padme_ TV: Murukulta,,,,http://angelwinks.net/iq/qcboyngirlangelsoncloud1.jpg..tulista tekstiä sinulla, kun liekki palaa runossasi : ) Sinä, jos kuka olet ansainnut sen : )
- Minanoita
Noita mukanaan raahaa repullista
hyvän huomenen toivotuksia sinulle!
Eli gooooood mooooooorning=)))
Ajatus runossasi on upea,
ihoon (jolla on pitkä muisti:)
jää ikävä ja kaikki se mitä
siihen on kirjoitettu.....- *MURUKULTA*
Nimittäin konekaappaus on pitkien ja uuvuttavien neuvottelujen jälkeen päättynyt minua tyydyttävään lopputulokseen ja kaappari on antautunut ja hänet on karkotettu punaisella bemarilla huitsin kuikkiin!
Heti huomattuani kaappauksen otin meditaatio asennon ja loitsusin sitä tuttua,,,tiedät,, zzzZZZZzzzZZZzzz..
Kunnes heräss..öh..taikamatrani alkoi vaikuttaa,,tuota köhöm,,
Vielä kuin varmennukseksi tuhisin tiukasti; 'voi jestas onko kello jo noin paljon, nyt ulos!' :))) Ja se toimi! Annoin sille vielä pari Finlayson tyynynpäällistäkin...Nyt kaikki on hyvin!
Mutta tuota, jotta ei asia nyt aivan unhoittuisi, minä kiitän Noitulia repullisesta ja ootappa minullakin on jotain antaa..
http://gloubiweb.free.fr/gifsA3/ange25.gif
Parasta kirjoittajaa täällä ei ole
mutta kaikilla omat suosikkinsa'
kuin mieltymyksensä eri kirjoittajien
teksteihin...
...loukkaanko Sinua - jos sanon,
että Sinä kuulut minun mieltymyksiini,
vai loukkaanko tällä sitten
joitain muita,kun siihen en voi
vaikuttaa.
KIITOS - tuosta eräästä ja Anteeksi
etten ole ehtinyt kun tämä rauta
on nyt niin kuuma minussa.
Ja sen myötä Aurinkoa yritän
täältä lähettää.- *MURUKULTA*
Olen ehdottoman samaa mielipuolta! Jos jollakin on tarvetta korostaa sitä paremmuuttaan,
menkööt tekeen sitten runokirjoja niin paljon kuin tuntuu.
Tämän sivun 'elävyys'/kiinnostavuus on juuri erilaisuudessa. Kukas nyt viitsisi yhtä ja samaa lukee pvästä toiseen, vaan nyt kun avaa eri runoilijoiden runoja, se on kuin eriseikailu, jonka haluaakin kokea.
Itse olen hen.koht. jaksanut ihmetellä ja ihastella tuota mielikuvituksen- ja luomisenmäärää.
Sanainen arkku on pohjaton, onneksi! :)
Minusta se, että pitää useamman kirjoittajan kirjoituksista, on hienoa. Mutta sekin on täysin käsitettävää,
että ei sitä kaikki runot avaudu, vaikka kuinka haluaisi.
Niih, ja tuosta - -
ollos höveli vain,
olit toki aatoksissain -
sydämellä ystävän,,,;þ
Kiitos sinulle Murukullalta,,,http://farm1.static.flickr.com/165/344613843_6e56593c17.jpg *MURUKULTA* kirjoitti:
Olen ehdottoman samaa mielipuolta! Jos jollakin on tarvetta korostaa sitä paremmuuttaan,
Tämän sivun 'elävyys'/kiinnostavuus on juuri erilaisuudessa. Kukas nyt viitsisi yhtä ja samaa lukee pvästä toiseen, vaan nyt kun avaa eri runoilijoiden runoja, se on kuin eriseikailu, jonka haluaakin kokea.
Itse olen hen.koht. jaksanut ihmetellä ja ihastella tuota mielikuvituksen- ja luomisenmäärää.
Minusta se, että pitää useamman kirjoittajan kirjoituksista, on hienoa. Mutta sekin on täysin käsitettävää,
Niih, ja tuosta - -
ollos höveli vain,
olit toki aatoksissain -
sydämellä ystävän,,,;þ
Kiitos sinulle Murukullalta,,,http://farm1.static.flickr.com/165/344613843_6e56593c17.jpg....- runokirjoilla ei elä,
vain harrasteen ehkä pieni
lisätulo,jos oikein sitäkään.
Olen aikoinani paljon kuullut
useista lähteistä kuin myös
itse kirjoittajiltakin samaa.
Tuo avautuminen on niin tuttua
kuultua kuin lukien eri tahoilta.
Ellei avaudu lukijoille,niin ei
liksakaan juokse - että kilpailu,
kun tekstin tekijöitä on niin
paljon.
Pitäisi löytää se oma erilaisuutensa,
jotta voisi massasta erottua.
Hyvää toivotan että esteiden
yli huomiseen.*MURUKULTA* kirjoitti:
Niih, ja tuosta - -
ollos höveli vain,
olit toki aatoksissain -
sydämellä ystävän,,,;þ
Kiitos sinulle Murukullalta,,,http://farm1.static.flickr.com/165/344613843_6e56593c17.jpgSorry - katsoin tuon "loppupäätteen"
vasta nyt - Ja kaunis on - Kiitos !- *MURUKULTA*
dolan kirjoitti:
....- runokirjoilla ei elä,
vain harrasteen ehkä pieni
lisätulo,jos oikein sitäkään.
Olen aikoinani paljon kuullut
useista lähteistä kuin myös
itse kirjoittajiltakin samaa.
Tuo avautuminen on niin tuttua
kuultua kuin lukien eri tahoilta.
Ellei avaudu lukijoille,niin ei
liksakaan juokse - että kilpailu,
kun tekstin tekijöitä on niin
paljon.
Pitäisi löytää se oma erilaisuutensa,
jotta voisi massasta erottua.
Hyvää toivotan että esteiden
yli huomiseen.Täällä meillä on niin pienet markkinat ja runonkirjoittajia pilvin pimein..
Erilaisuus - sehän on tai ei,,
mikä sitten tekeekin jonkun joksikin
aika, sattuma, lahjat, oikeat kontaktit, ym.,,
Kaikki varmaan - kohtalo - ?
Mutta se on ainakin varmaa,
harrasteena, näinkin, mukvaa ja antavaa! :) *MURUKULTA* kirjoitti:
Täällä meillä on niin pienet markkinat ja runonkirjoittajia pilvin pimein..
Erilaisuus - sehän on tai ei,,
mikä sitten tekeekin jonkun joksikin
aika, sattuma, lahjat, oikeat kontaktit, ym.,,
Kaikki varmaan - kohtalo - ?
Mutta se on ainakin varmaa,
harrasteena, näinkin, mukvaa ja antavaa! :)Ei mitään tuohon lisättävää,
näillä yön sekaisilla mietelmillä.
Tiedät kyllä mistä
kirjoitat ja Suomi
on pieni ja ahdas
maa tietyin tasoin
tarkasteltuna.
Sitä puhetta
sen matkassaan vie ja
muistoissa kuin,
eilen se ollu ois.
"Anna minun
kosketukseni kertoa"
Tämä on syvällistä harmoonista,
kieltä kypsästä rakkaudesta, kaunista.
MURUKULTA
ihan koskettavaa, huokaan.
Kiitos puhuttelevan runon.
Liisa- *MURUKULTA*
Näin sitä tarinoita kirjoitetaan, näkymättömin lausein,
Ja kuin salaa niitä kantaa sitten mukanaan, kenenkään muun siitä tietämättä,
Lukee toisen ikävää - itsestään - kaikkialta..
Kiitos Liisa ja öinen halaus ja hymy..
http://i161.photobucket.com/albums/t208/pirjon2007/ruusu5.gif
- Into.Lento
sanasi tatuoitui iholle
ne tuntui vahvoille
epävarmuuden hetkellä luen ne uudestaan
kunnes oikea kosketus saavutetaan- *MURUKULTA*
o o o o o o o o o o o o o o o o o
Sormeni - huuleni kirjoitti
älä unohda - Minun Rakkaani -
Kaipuunkyyneleet tunne ne
kun missä ikinä kulkenet
Tässä sydämesi sykkii
niin lämpimästi
Ikäväni tunne
päästä varpaisiin - Minun Ritarini :)
o o o o o o o o o o o o o o o o o
http://vuodatus-media-2.web-effect.net/g/43895/1026608.jpg
- Mysteriet
Mää yritän täällä saada kirjoitettua viestiä - epätoivon vimmalla...
Tuleeko ruudulle - kas siinä arvoitus =)
Runo on ihana, sitä vaan tulin kertomaan!- *MURUKULTA*
Venhe tunteidenvirrassa - minä kyydissä,
käsi jotain ammensi - ikävää - siinä käsissäni lepäsi,,,
Kiitoksen sulle annan...(-me)
http://i219.photobucket.com/albums/cc166/recado/glimboo/anjos/0241.jpg
- pups
Tuntoaistimuksen kulku
Kun käsi osuu ihoon, aistimme sen kosketuksena. Käden paino aiheuttaa mekanoreseptorisolujen solukalvon painumisen. Solukalvon painuminen aiheuttaa solukalvon pinnalla olevien ionikanavien avautumisen. Ionien pitoisuus solukalvon ulko- ja sisäpuolella muuttuu ja aiheuttaa aktiopotentiaalin. Impulssi kulkee mekanoreseptorista lähteviä hermoja pitkin keskushermostoon, jossa impulssi tulkitaan kosketukseksi.
Meissnerin keräset sijaitsevat iholla ja ovat vastuussa kaikkein kevyimpien kosketusten havaitsemisesta. Meissnerin keräset tottuvat kosketukseen herkästi, mikä onkin välttämätöntä, jotta pystyisimme olemaan koko ajan aistimatta esimerkiksi vaatteiden kosketusta iholla.
Meissnerin kerästen luonteen vuoksi meillä on tapana tunnistellessamme esineitä pyöritellä niitä käsissämme, sillä lakkaamme nopeasti tuntemasta esineiden pintaa, mikäli pidämme niitä paikallaan samojen Meissnerin kerästen päällä.
Ja niipä,,,kyllähän tuo minun hyymörinkukka lähtee jo nytten liikkeelle...
Vaan olen kyllä sanoilla linjoilla että mieluummin sitä kirjoittelee ja kuuntelee hieman hempeempiä sulosointuja, kuin faktatietoa ihon toiminnoista.
Öinen kiitos näin pups,,,
http://i149.photobucket.com/albums/s66/Marjuska/6754.jpg
- Elli 91 vee
Eerokin melko hajamielinen.....
Jos mie vaikka laitan se asijoille
kauppaan ja ostoslipun annan niin annas
olla....aina se ressukka hukkaa sen
jonnekin...
Mutt nyt kekkasin että kirjoitan tussilla...
niinku Siekii tuossa runossa......Eeron
kämmeneen mitä pitää tuuvva
Eipähän voi sitä hukata...kulkipa minne
tahansa niinku tuossa runossas mainihet
Tänäänki se on ehtinyt maitoliimaa monestakki
kaupast vaikka mie sanoin että kaupunkis
ei saa paikkahousuis liikkua..
Mutta kiitos Murukulta tuosta hyviä vinkkejä
antaneesta runosta!- *MURUKULTA*
*hymyy* Kyll minnuu vähä naarattoo tuo Ellin tän pväne tai eelinehän se jo, jutustelu.
Eekö se ollunna peleko, jotta se Eero ois pessynnä kätesä jossain välis ja kaappalappu ois huuhtoutunna sen siliäntien röösist,,, Tai oisko se jäänynnä kuitenkin iholle!? Se ois ollunna jo vähä vaikeempoo lukkee...*pyrskis*;þ
Sekö sitä liimoo veilkii käyttee niihin paikkuuksiin,,Anna sille ne toiset hoosut, ettei sen tarvi niill vanahoill kulukee. Tulloo nää kevätsatteetkii, niin siltä tippuu ne paikat kavulle! Siin sitä sitten ollaan, ku sill alakee villikkuun perspuoli ja liima valluu pitkin kinttuja! Piättävät sen pian villauttajana, nekö nuo kaapuntilaiset oh niin muka herkkii olevinnaan, ne mittään ymmärrä. Untenmaille pittee jo tuaas männä nii jotta,,
Vuaan pesiaalkiitoksen mie annan täss, miell se vauhti vuaan paranoo,,vai mittee! :)
http://filipa.oitaven.pt/images/tatty_teddy_baloiço.bmp
- kaaru
...taas uutta voimaa tällä päivälle sai pitkän nukkumisen jälkeen, mikä ihmeen kevätväsymys...mikä lie, eilen yllätti. Iski kuin "metrin halko" eikä sitä jaksanut mitään kirjoittaa. Voitko kuvitella,,,ei jaksanut kirjoittaa!!!
Tosi söpö ja paljon sanova on tämä runosi...eli love is wonderful:)
"Minne ikinä kuljetkaan -
ikäväni viipyy ihollasi"
oo...la...laa;)- *MURUKULTA*
Kyllä eilinen oli täälläkin 'vähän' sekainen, mutta se tieten on aikas normaali olotila täällä,
noin yleisesti ottaen muutenkin.
Runoni syntyi liki hetkessä, tarkoitan, siis soljui valmiina siinä illassa, pidätellä piti kynää tieten,,
ettei kaikki siirtynyt sanalliseen muotoon, jokin sensuuri täyty säilyttää ja ajatus tieten. ;)
Opinkoulua taas eteenpäin, tänäänkin,,näin,,, Love is...:) - *MURUKULTA*
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kyllä eilinen oli täälläkin 'vähän' sekainen, mutta se tieten on aikas normaali olotila täällä,
noin yleisesti ottaen muutenkin.
Runoni syntyi liki hetkessä, tarkoitan, siis soljui valmiina siinä illassa, pidätellä piti kynää tieten,,
ettei kaikki siirtynyt sanalliseen muotoon, jokin sensuuri täyty säilyttää ja ajatus tieten. ;)
Opinkoulua taas eteenpäin, tänäänkin,,näin,,, Love is...:)unohdin sinulle tarkoitetun kiitoksen,,,
http://mollyann.com/images/gifts/kitten-roseglobe.gif
- *siksti*
sinäkö se siellä olit kirjootellut miun selekään viestilöitä...
- viitti
jatkaa yksinäsi tuota vastaústouhua, lapsellista.
- *MURUKULTA*
vai miten se menee,, mmmm...luvattu kirjoitus,
tässä,,, ;þ Kiitoksin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453