ST1

tyhmä asiakas

Tulipa lämmitysöljyn toimittajaa vaihdettua Nesteeltä ST1:een, tein ensimmäisen tilauksen 13. päivä helmikuuta ja tähän päivään (23.2. klo:10.00 ) mennessä ei ole tullut, kahteen otteeseen soittanut perään ja ihmetellyt. Ekalla kerralla kaveri langan päässä lupasi selvittää ja soittaa takaisin, kymmenen tuntia meni eikä soittoa kuulunut, seuraavana päivänä soitin jälleen ja sanottiin vaan tilauksen olevan tulossa?
Mielestäni melkoisen pitkä toimitusaika? Kilpailija (Neste) on parhaimmillaan tuonut siten että kun tänään tilaan niin on ylihuomenna auto pihassa.
Ettei vaan vaihtuisi yhtiö jälleen ?

29

4169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkkä hinta ei ratkaise

      pieni firma ja sen mukanaan tuomat haitat. tosin monesti pienet on joustavampia mut ei tässä tapauksessa.

      mihin aattelet perustuvan Nesteen mainoksen jossa auto jo peruuttaa pihaan kun soittaja valittelee et torppa kylmänä?Iskee aika arkaan paikkaan kilpailijoita. noin se vaan on...

      • tyhmä asiakas

        pointti tuo Nesteen mainos! Ehkäpä erot yhtiöiden välillä on tuollaisissa asioissa?
        Taitaa olla ensimmäinen ja viimenen kerta ST:n asiakkaana.


    • kysyä

      milloin auto on pihassa. Tilaus voi olla tulossa, muta onko auto? Kannattaa kysyä loppuun asti.

      • tyhmä asiakas

        aikana, silloin 13.päivä, naisääni luurissa mainitsi "loppuviikolle menemisestä", päivää ei sen tarkemmin tullut mainittua mutta kun se loppuviikkokin on jo mennyt.
        Olisi kyllä pitänyt kysellä enemmän.


    • tyhmä asiakas

      soitin jälleen ST:lle, tällä kertaa naisääni tarkasti kuljetusliikkeeltä lastin tilanteen ja kuljetuspäällikkö oli vahvistanut että tänään pitäisi auton olla paikalla?
      Nyt sitten odotan vielä tämän päivän. Eri asia on sitten mikäli vieläkään ei tule?
      Aikaväliä perusteltiin ajojen puuttumisella tähän suuntaan? Eikös niitä ajoja tiluksella juuri tehdä? vaikka tässä pienkuluttajia ollaankin niin silti.
      Mielestäni ei sekään oikein ole että odotetaan pienempien tilausten kasaantumista ja toimitetaan sitten, tiedän että puolityhjällä autolla kuskaaminen on tyhmää mutta joku siellä tilausten alkupäässä odottaa ja kauan öljyään.
      Kuitenkin, tämänkertainen asiakaspalvelija oli asiallinen, pahoitteli tavallaan asiaa ja kiitteli kärsivällisyydestäni jne.

      en tilaa enää st:ltä.

    • sattuu tulemaan

      silloin kun olet itse kotona niin älä ainakaan ota sitä "Termo-Power"-lisäainetta siihen öljyyn mukaan. Minulta tukkeentui paikat pahemman kerran ja tarvittiin poltin- ja säiliömiesten apua ennenkuin lämmitys taas pelasi. Öljypolttimen pumppu meni aivan jumiin ja kaikki suodattimet sekä suutin moneen kertaan tukossa. Ikävä kokemus, eikä kuulemma ainoa vastaava tilanne.

      • tyhmä...

        tarkoitus lisäaineella on? kesälaatua on käytetty, joka yhtiön kanssa kun tuo säiliö on talon alla kivijalassa, ei siis maanalainen. Säiliötilassa lämpötila pysyy plussalla läpi vuoden, ainakin -25 ulkolämpötilassa pysynyt.
        Hyvä tieto kuitenkin, on nää laitteet jo "miehen iässä" ja ylimääräsiä kommervenkkejä on muutenkin.


      • Jämä.

        Meni tukkoon Nesteen lämmitysöljyn ilmeisesti myös lisäaneista,
        muistaakseni poltin ja suodattimet tuli myös vaihdettavaksi ( eikä ollut ainoa ).
        Siitä on jo muutama vuosi aikaa!

        Polltimen suutin ja suodattimet voivat myös tukkeutua,
        jos polti jää sammuttamatta ennen täyttöä taikka kytketään päälle liian aikaisin.

        Pitää odottaa muutama tunti että mahdolliset moskat laskeutuu säiliön pohjalle.

        Minulle ilmoitetaan säiliöauton tulosta jo hyvissä ajoin!


      • eikä tartte
        Jämä. kirjoitti:

        Meni tukkoon Nesteen lämmitysöljyn ilmeisesti myös lisäaneista,
        muistaakseni poltin ja suodattimet tuli myös vaihdettavaksi ( eikä ollut ainoa ).
        Siitä on jo muutama vuosi aikaa!

        Polltimen suutin ja suodattimet voivat myös tukkeutua,
        jos polti jää sammuttamatta ennen täyttöä taikka kytketään päälle liian aikaisin.

        Pitää odottaa muutama tunti että mahdolliset moskat laskeutuu säiliön pohjalle.

        Minulle ilmoitetaan säiliöauton tulosta jo hyvissä ajoin!

        sammutella täyttöjen ajaksi.
        Hyvin on pelannu viimeset 10 vuotta.


      • Anonyymi
        Jämä. kirjoitti:

        Meni tukkoon Nesteen lämmitysöljyn ilmeisesti myös lisäaneista,
        muistaakseni poltin ja suodattimet tuli myös vaihdettavaksi ( eikä ollut ainoa ).
        Siitä on jo muutama vuosi aikaa!

        Polltimen suutin ja suodattimet voivat myös tukkeutua,
        jos polti jää sammuttamatta ennen täyttöä taikka kytketään päälle liian aikaisin.

        Pitää odottaa muutama tunti että mahdolliset moskat laskeutuu säiliön pohjalle.

        Minulle ilmoitetaan säiliöauton tulosta jo hyvissä ajoin!

        "poltin ja suodattimet tuli myös vaihdettavaksi "

        Huutista vanhalle jutulle jos tosissaan on joku antanut vaihdattaa koko polttimon.. Öljypoltin on loppupeleissä niin yksinkertainen laita ettei se edes voi hajota. Paikat voi mennä tukkoon ja suuttimen saa väliin puhdistaa, mutta itse poltinta ei kyllä hajalle saa. Senkin pystyy helposti purkamaan täysin atomeiksi ja puhalteleen osat puhtaaksi.


    • siis ästeeltä

      halvemmalla? Itse lopetin kyselemisen kun oli useamman kerran peräkkäin kalliimpi kuin neste.
      Nesteen toimitukset on kyllä olleet nopeita.

      • tyhm...

        sentti olla eroa litrahinnassa kuin Nesteellä mutta en sen vuoksi, ihan vain muuten.
        Erehdyksistä oppii, Nesteen toimituksiin ei ole aiemmin ollut valittamisia ja ne ovat kyllä olleet nopeita, painivat aivan eri sarjassa toimitusten suhteen kuin ST, varnkin mikäli ST:n toimitukset tälläisiä normitasollakin?
        Palaan kyllä Nesteelle jatkossa.


    • tyhmä...

      ole vieläkään tullut !!!!????

      Viimenen soitto lähtee kohta ja mailia
      tj Kim Wiiolle ja se ei ole välttämättä mukavaa luettavaa.
      Saa olla kovat hyvitykset että en tilausta peruta, perkele mikä firma?

    • tyhmä...

      on että kellon ollessa nyt 00.05 edelleenkään ei ole tullut.
      paska ja valehteleva firma.

      • mökki kylmenee kun öljy loppuu

        on aika uskomaton tarina sinulla. ei uskoisi näinä taantuman aikoina kenenkään toimivan noin vaikka kuinka oltaisi pienasiakkaita.

        No se nesteen mainos pätee ainakin toistaiseksi. kokeileppa piruuttasi kuinka nopeasti saat sieltä nesteeltä kun soitat ja mainitset että St1 petti kaikki lupaukset ja torppa menee kohta kylmäksi.

        kyllä sulla on täysi peruutusoikeus st1 kuormaan. tuo ei ole enää kohtuullinen toimitusaika standardi tavaralle.


      • tyhmä...
        mökki kylmenee kun öljy loppuu kirjoitti:

        on aika uskomaton tarina sinulla. ei uskoisi näinä taantuman aikoina kenenkään toimivan noin vaikka kuinka oltaisi pienasiakkaita.

        No se nesteen mainos pätee ainakin toistaiseksi. kokeileppa piruuttasi kuinka nopeasti saat sieltä nesteeltä kun soitat ja mainitset että St1 petti kaikki lupaukset ja torppa menee kohta kylmäksi.

        kyllä sulla on täysi peruutusoikeus st1 kuormaan. tuo ei ole enää kohtuullinen toimitusaika standardi tavaralle.

        lähti st:n toimitusjohtajalle yöllä, lisäksi peruin tilauksen puhelimitse että pyysin heiltä asiakaspalvelusta sähköpostiosoitteen jonne voin peruutuksen tehdä myös kirjallisena.
        tj oli vastannut sähköpostiin aamulla puoli kahdeksan aikaan ja ei selitellyt vaan lupasi selvittää asian.
        Aamupäivällä ilmeisestikin tiedon lähdettyä alemmille tasoille, soitettiin ja pahoiteltiin kohtalaisesti tapahtunutta ja todettiin että tapauksessa on aivan kaikki asiat joita ei saa tapahtua heidän toiminnassaan. Mielestäni keskustelun aikana kyseinen henkilö ymmärsi myös omaa näkökantaani asiassa.
        Katsotaan nyt tuleeko sieltä vielä jotain palautetta myös kirjallisena?

        Aamulla myös soitin Nesteelle, ohimennen mainitsin tapahtuneesta ja tilaus on nyt heillä sisällä, pikana lupasivat huomen aamupäiväksi.
        Torppahan on jo kylmä, kannuhommia ollut tuossa jo aiemminkin, nyt pitää uudelleen irrotella letkut ja hakea kannulla yöksi.
        Aiemmin olen Nesteeltä tilannut ainoastaan, määrät pieniä ja kulutus melko vähäistä varsinkin kesäaikaan mutta eipä ole valittamisia ollut Nesteen toimituksiin, kuten aiemmin mainitsin on Neste toimittanut ns. normitilauksen parhaimmillaan ylihuomiseksi joka on jo hyvää palvelua kun tuote kuitenkin tulee haja-asutusalueelle.
        Niin ja eivät kyllä st:llä kertaakaan puuttuneet tilauksen peruuttamiseen, se kyllä mainittiin mutta eivät kyseenalaistaneet sitä, samaa mieltä oli myös kuluttajansuojaneuvoja jonne olin yhteydessä myös maanantaina 23.päivä, ihmetteli kovastikin toimitusaikaa ja sanoi peruutukseen olevan perusteet.
        Kirjoittelen tänne mikäli st vielä ottaa yhteyttä tai mikäli ei ota niin tuon kylä senkin esille, palaillaan asiaan.
        Kyllä Neste on mainoksessaan osunut oikeaan kohtaan.


    • tyhmä...

      Nesteeltä.
      Eilen siis tilasin Nesteeltä pikana aamupäivällä ja luvattiin toimittaa tänään aamupäivällä,
      no, ennen 8.00 puhelin soi ja kuljettaja kertoi olevansa kymmenessä minuutissa pihalla.
      Siellä se tilaus vihdoin on, tarinan päätteeksi on kyllä edelleen sanottava että Neste on kehunsa ansainnut, nekun nojaavat ainakin omalla kohdallani tosiasioihin ja arvatkaapa minkä firman kanssa asioin jatkossa...:)
      P.S. kuljettajalle oli pakko myös mainita sattuneesta episodista.
      Kiitos kaikille mielenkiinnosta tätä asiaa kohtaan.

      • kertaa

        yli 7;ään vuoteen, tilasin pariviikkoa sitten, maanantaina aamupäivällä Teboililta öljyä maaseudulle pohjanmaalla, tuli keskiviikkona aamupäivällä. Olen tyytyväinen.


      • kertaa
        kertaa kirjoitti:

        yli 7;ään vuoteen, tilasin pariviikkoa sitten, maanantaina aamupäivällä Teboililta öljyä maaseudulle pohjanmaalla, tuli keskiviikkona aamupäivällä. Olen tyytyväinen.

        Öljy tuli samanviikon keskiviikkona, siis kahdessa päivässä.


      • onnenlahjat!
        kertaa kirjoitti:

        yli 7;ään vuoteen, tilasin pariviikkoa sitten, maanantaina aamupäivällä Teboililta öljyä maaseudulle pohjanmaalla, tuli keskiviikkona aamupäivällä. Olen tyytyväinen.

        Aloittajan puolesta olen harmistunut saamastasi kohtelusta!
        Itselläni tuore kokemus St1:stä Varsinais-Suomen haja-asutusalueelta:
        Kyselin viime ke-aamuna öljyn hintoja viideltä toimittajalta. Viimeisenä oli vuorosa St1, jonka hinta oli halvin, joten tilasin saman tien. Sovittiin, että toimitus on tämän vkon maanantaina, jolloin olen koko päivän kotona ja että kuski soittaa ennenkuin tulee. No, perjantaina olin asioilla klo 13-16 ja kun tulin kotiin, pihassa näkyvät jäljet kertoivat että "tääl on käyty"! ... ja säiliö täynnä!
        ... eli tilauksesta toimitukseen runs. 2 vrk ja peräti 3 vrk ennen sovittua toimitusaikaa!!!


      • Jämä.
        onnenlahjat! kirjoitti:

        Aloittajan puolesta olen harmistunut saamastasi kohtelusta!
        Itselläni tuore kokemus St1:stä Varsinais-Suomen haja-asutusalueelta:
        Kyselin viime ke-aamuna öljyn hintoja viideltä toimittajalta. Viimeisenä oli vuorosa St1, jonka hinta oli halvin, joten tilasin saman tien. Sovittiin, että toimitus on tämän vkon maanantaina, jolloin olen koko päivän kotona ja että kuski soittaa ennenkuin tulee. No, perjantaina olin asioilla klo 13-16 ja kun tulin kotiin, pihassa näkyvät jäljet kertoivat että "tääl on käyty"! ... ja säiliö täynnä!
        ... eli tilauksesta toimitukseen runs. 2 vrk ja peräti 3 vrk ennen sovittua toimitusaikaa!!!

        Tärkeä soitto!
        Ote:
        >Sovittiin, että toimitus on tämän vkon maanantaina, jolloin olen koko päivän kotona ja että kuski soittaa ennenkuin tulee. No, perjantaina olin asioilla klo 13-16 ja kun tulin kotiin, pihassa näkyvät jäljet kertoivat että "tääl on käyty"! ... ja säiliö täynnä!<
        Hyvää ja huonoa, nopeus oli KIITETTÄVÄ mutta sovittu aika ei!

        Minä ainakin pidän ehdottomasti kiinni siitä sovitusta päivästä
        ja että kuski soittaa tulostaan ennenkun aletaan täyttämään säiliötä.

        Koska AINA sammutan polttimesta virran ennen täyttöä.
        Syy: mahdolliset moskat ja vesi ehtii laskeutua säiliön pohjalle
        ennen polttimen uudelleen käynnistämistä.

           


      • samaa mieltä!
        Jämä. kirjoitti:

        Tärkeä soitto!
        Ote:
        >Sovittiin, että toimitus on tämän vkon maanantaina, jolloin olen koko päivän kotona ja että kuski soittaa ennenkuin tulee. No, perjantaina olin asioilla klo 13-16 ja kun tulin kotiin, pihassa näkyvät jäljet kertoivat että "tääl on käyty"! ... ja säiliö täynnä!<
        Hyvää ja huonoa, nopeus oli KIITETTÄVÄ mutta sovittu aika ei!

        Minä ainakin pidän ehdottomasti kiinni siitä sovitusta päivästä
        ja että kuski soittaa tulostaan ennenkun aletaan täyttämään säiliötä.

        Koska AINA sammutan polttimesta virran ennen täyttöä.
        Syy: mahdolliset moskat ja vesi ehtii laskeutua säiliön pohjalle
        ennen polttimen uudelleen käynnistämistä.

           

        Joo... ei mullakaan ollut tarkoitus St1:tä kehua, päinvastoin!
        Selkeä laatupoikkeama firman logistiikassa oli tämä liian nopea toimituskin!
        Sama periaate mullakin: poltin seis täytön ajaksi pari tuntia "selviämiseen(!)".
        Kyllä hiukan kylmäsi kun astelin pannuhuoneeseen mutta onneksi Mr Murphy ei ollut sinne ehtinyt!


      • tyhmä...
        onnenlahjat! kirjoitti:

        Aloittajan puolesta olen harmistunut saamastasi kohtelusta!
        Itselläni tuore kokemus St1:stä Varsinais-Suomen haja-asutusalueelta:
        Kyselin viime ke-aamuna öljyn hintoja viideltä toimittajalta. Viimeisenä oli vuorosa St1, jonka hinta oli halvin, joten tilasin saman tien. Sovittiin, että toimitus on tämän vkon maanantaina, jolloin olen koko päivän kotona ja että kuski soittaa ennenkuin tulee. No, perjantaina olin asioilla klo 13-16 ja kun tulin kotiin, pihassa näkyvät jäljet kertoivat että "tääl on käyty"! ... ja säiliö täynnä!
        ... eli tilauksesta toimitukseen runs. 2 vrk ja peräti 3 vrk ennen sovittua toimitusaikaa!!!

        itsekkin sitä öljyautoa odottelin.


      • minne vesi ja roskat menee
        Jämä. kirjoitti:

        Tärkeä soitto!
        Ote:
        >Sovittiin, että toimitus on tämän vkon maanantaina, jolloin olen koko päivän kotona ja että kuski soittaa ennenkuin tulee. No, perjantaina olin asioilla klo 13-16 ja kun tulin kotiin, pihassa näkyvät jäljet kertoivat että "tääl on käyty"! ... ja säiliö täynnä!<
        Hyvää ja huonoa, nopeus oli KIITETTÄVÄ mutta sovittu aika ei!

        Minä ainakin pidän ehdottomasti kiinni siitä sovitusta päivästä
        ja että kuski soittaa tulostaan ennenkun aletaan täyttämään säiliötä.

        Koska AINA sammutan polttimesta virran ennen täyttöä.
        Syy: mahdolliset moskat ja vesi ehtii laskeutua säiliön pohjalle
        ennen polttimen uudelleen käynnistämistä.

           

        Kuinka paljon säiliöön kerääntyy vettä ja moskaa kun imuputkenpää on säiliön pohjalla. Itse asun talossa jossa ainakin 40 vuotta lämmitetty öljyllä, eikä KOSKAAN ole täytön ajaksi sammutettu poltinta!!!


      • Jämä.
        minne vesi ja roskat menee kirjoitti:

        Kuinka paljon säiliöön kerääntyy vettä ja moskaa kun imuputkenpää on säiliön pohjalla. Itse asun talossa jossa ainakin 40 vuotta lämmitetty öljyllä, eikä KOSKAAN ole täytön ajaksi sammutettu poltinta!!!

        10 vuoden välein
        40 vuotta on pitkä aika
        Maan alle sijoittaessa tulee ottaa huomioon viranomaisten määräaikaistarkastukset, jotka koskevat tärkeillä pohjavesialueella sijaitsevia öljysäiliötä. Jos säiliö sijoitetaan suojakammioon tai toteutetaan kaksoisvaipparakenteena, eivät viranomaisten määräaikaistarkastukset ole pakollisia.

        Maanalainen terässäiliö tulisi lain määräämänä tarkistaa ja puhdistaa ensimmäisen kerran 10 vuoden kuluttua asennuksesta, jonka jälkeen tarkastukset tehdään säiliön kunnosta riippuen 6 kk - 10 vuoden välein. Maanpäälisille ja muovisille säiliöille riittää tarkastus ja puhdistus 10 vuoden välein. Säiliön pohjalle kertyvän sakan vuoksi tulisi säiliöt kuitenkin puhdistaa useammin.

        Rakentaja fi sivulta kopsattua:
        maanantai, 3. maaliskuuta 2008 - klo 12. 08
        Tänä aamuna tuli öljyauto ja pisti säiliön täyteen ja minähän tietty iloisena menin käynnistämään poltinta...
        Painoin siitä polttimon namikasta ja eihän se poltin sit käynnistynykään vaan sitä vastoin tupsautti kivat savut pihalle ja jatkoi sitä tupruttelua n. 5Min. ….....
        öljykuski puhui jotain polttimeen menevien letkujen sulkemisesta ilmeisesti sen jälkeen jos öljy loppuu vai käsitinkö väärin? Ikinä ei olla kuultu moisesta ennen, ollaan ehkä hiukan uusavuttomia tän öljylämmityksen suhteen... :( Eli tuliko siinä joku moka ku ei suljettu mitään öljyn loppumisen jälkeen ja suoraan vaan öljykuski työnsi säiliön täyteen uutta öljyä. Niin ja pieni liru siellä säiliön pohjalla ilmeisesti on ollu, ainaki ukon mukaan, mutta ei oo saanu sitä enää imettyä kattilaan.......
        Jotta semmosta, mitä me nyt tehdään ja mitä ollaan tehty tähän mennessä väärin? Oisko polttimon pitäny antaa olla vaan öljyn lisäämisen jälkeen rauhassa ja vasta myöhemmin koittaa käydä käynnistämässä vai?
        Oikea vastaus tähän: Kyllä

        Ps vesi ja mahdolliset sakat jäävät yleensä suodattimiin jotka voidaan 1-2 vuoden välein vaihtaa.
        Sakat on yleensä polttoöljyn vanhetessa muodostuvia hapettumishiukkasia.


      • hapettumishiukkasia
        Jämä. kirjoitti:

        10 vuoden välein
        40 vuotta on pitkä aika
        Maan alle sijoittaessa tulee ottaa huomioon viranomaisten määräaikaistarkastukset, jotka koskevat tärkeillä pohjavesialueella sijaitsevia öljysäiliötä. Jos säiliö sijoitetaan suojakammioon tai toteutetaan kaksoisvaipparakenteena, eivät viranomaisten määräaikaistarkastukset ole pakollisia.

        Maanalainen terässäiliö tulisi lain määräämänä tarkistaa ja puhdistaa ensimmäisen kerran 10 vuoden kuluttua asennuksesta, jonka jälkeen tarkastukset tehdään säiliön kunnosta riippuen 6 kk - 10 vuoden välein. Maanpäälisille ja muovisille säiliöille riittää tarkastus ja puhdistus 10 vuoden välein. Säiliön pohjalle kertyvän sakan vuoksi tulisi säiliöt kuitenkin puhdistaa useammin.

        Rakentaja fi sivulta kopsattua:
        maanantai, 3. maaliskuuta 2008 - klo 12. 08
        Tänä aamuna tuli öljyauto ja pisti säiliön täyteen ja minähän tietty iloisena menin käynnistämään poltinta...
        Painoin siitä polttimon namikasta ja eihän se poltin sit käynnistynykään vaan sitä vastoin tupsautti kivat savut pihalle ja jatkoi sitä tupruttelua n. 5Min. ….....
        öljykuski puhui jotain polttimeen menevien letkujen sulkemisesta ilmeisesti sen jälkeen jos öljy loppuu vai käsitinkö väärin? Ikinä ei olla kuultu moisesta ennen, ollaan ehkä hiukan uusavuttomia tän öljylämmityksen suhteen... :( Eli tuliko siinä joku moka ku ei suljettu mitään öljyn loppumisen jälkeen ja suoraan vaan öljykuski työnsi säiliön täyteen uutta öljyä. Niin ja pieni liru siellä säiliön pohjalla ilmeisesti on ollu, ainaki ukon mukaan, mutta ei oo saanu sitä enää imettyä kattilaan.......
        Jotta semmosta, mitä me nyt tehdään ja mitä ollaan tehty tähän mennessä väärin? Oisko polttimon pitäny antaa olla vaan öljyn lisäämisen jälkeen rauhassa ja vasta myöhemmin koittaa käydä käynnistämässä vai?
        Oikea vastaus tähän: Kyllä

        Ps vesi ja mahdolliset sakat jäävät yleensä suodattimiin jotka voidaan 1-2 vuoden välein vaihtaa.
        Sakat on yleensä polttoöljyn vanhetessa muodostuvia hapettumishiukkasia.

        ole ne säiliön pohjasakat vaan öljyn mukana tulevaa "maata" joka laskeutuu hiljalleen säiliön pohjalle. Lisäksi yleensä aina vähän vettä joka tulee öljyyn sitoutuneena, hikoilemalla tai maanalaisissa säiliöissä jostakin vuotamalla, yleensä miesluukun tiivisteestä.
        Lisäksi terässäiliöiden pohjalla on pieniä määriä ruostehilettä joka syntyy säiliön ilmatilassa ja tippuu sitten jossakin vaiheessa öljyn joukkoon ja vajoaa pohjalle. Jotkut lisäaineet öljyssä aiheuttavat näköjään pintajännitykseen muutoksia jolloin pohjasakka lähtee helposti liikkeelle ja pyrkii tukkimaan suodattimet, suuttimet, pumpun, polttimen esilämmityspatruunan ja yleensä kaiken mihin öljy vain pääsee.


    • tyhmä...

      on tullut st:ltä - eilen tuli postin paketikortti, henkilö jonka kanssa sähköpostieni jälkeen keskustelin puhelimessa on yhtiön puolesta lähestynyt minua.

      Tällästä perinteistä linjaa, yhtiön mainostuotteita, käteisalekortti (joita on entuudestaan kaksi kpl taloudessa...tosin viime päivinä jotenkin ollu käyttämättöminä :)) sekä tietysti pahoitteleva kirje.

      No, myönnän että st on huomioinut asiani ja nopeasti, myös siihen on vastattu nopeasti eikä jätetty sikseen, kaiken lisäksi yhteyksissä ei selitelty asiaa päälaelleen vaan ainakin itselleni jäi fiilis että todellakin yritettiin ymmärtää mutta ei tämä paketti nyt kuitenkaan mikään synninpäästö ole eikä tässä nyt päälimäisenä ole tunnetta että alkaisin yhtiötä mainostamaan.
      Tällä hetkellä talo on lämmin Nesteen öljyllä ja jokainen voi itse pohtia mistä tilaan seuraavaksi?

      • toimitus ei

        Mulle ainakin jäi ST1:sen asiakaspalvelusta erittäin hyvä kuva. Valitettavasti varsinaisen tuotteen toimitus ei näytä yltävän lähellekkään samaa tasoa.

        Olisiko perimmäinen ongelma kuljetuksissa. Mitenköhän ne on hoidettu? Ostetaan mistä halvmimmalla on satuttu saamaan?


      • tyhmä...
        toimitus ei kirjoitti:

        Mulle ainakin jäi ST1:sen asiakaspalvelusta erittäin hyvä kuva. Valitettavasti varsinaisen tuotteen toimitus ei näytä yltävän lähellekkään samaa tasoa.

        Olisiko perimmäinen ongelma kuljetuksissa. Mitenköhän ne on hoidettu? Ostetaan mistä halvmimmalla on satuttu saamaan?

        taitaa olla just se heikoin lenkki, ei todellakaan ole valittamista asiakaspalvelusta tämän jälkipuinnin yhteydessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe