Minä heräsin yöllä taas siihen ääneen,
sen naisen sielua revittiin taas.
Se itki niin alkukantaisesti, ja tuska tunkeutui seinien läpi kuin terävin veitsi.
Peloista raa'in, peloista lujin, kuuluu rakkauden täyteiseen kotiini:
-kun kaikki on loppu, kun elämältä on varastettu valo, ja suunnaksi on muuttunut pohja.
Minä en tiedä mitä tekisin, sisälläni soivat monet kellot.
Hiljaisin niistä saa aina huomioni, se helisee myötätunnon ja säälin alta
-Onneksi minulla on toisin, onneksi minulla on toisin
Ja mitä syyllisyyttä onnestani tunnenkaan!
Aamulla olen väsynyt, katson kahvikupin reunan yli heräävää maailmaa.
Minut valtaa outo ajatus:
-ehkä se itkevä nainen onkin unen mukanaan tuoma aave, kuin kaiku menneestä elämästä.
Sillä minä olen itkenyt joen jos toisen, onko ihme jos seiniinkin imeytyisi jokunen kyynel, ja olisiko ihme jos aaveet joskus öisin heräisivät korvaan kuiskimaan?
Sinun äänesi kuuluu kylpyhuoneesta, laulat suihkussa hellyttävästi nuotin vierestä.
Minä naurahdan hiljaa, annan onnen taas tulvia ylitse.
Elämällä on valoisampi suunta.
Naapurini kyynelvirta
4
257
Vastaukset
- gg-10
Hyvin kaunista. Kyyneleitä poskillani.
- Risutar
mahtava. Menin ihan kananlihalle.
- Mysteriet
Aivan uskomattoman upea runo Sinulla!
Olen ihastuksesta mykistynyt!! - pups
tässä runossa. Tunteita, rakkuttakin, voi katsella niin monelta suunnalta. Ja sitä voi tarkastella niin monenlaisia tapahtumia ja tunteita vasten. Tämä on minusta aivan valtavan hieno runo, pohdiskeleva, siitä heijastuu eletty elämä ja sen mukanaan tuoma kokemus ja ymmärtäminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013