Kun kuulin biisin ekan kerran, mietin että mikäs tää nyt on..? Kuulosti tosi hyvältä ja etin netistä vähän lisätietoa. Löytöjeni perusteella veikkaan, että Oliver saattaa nousta kohta kohutuimmaksi suomalaiseksi bändiksi. Tai sitten ei... ite kyllä tykkäsin tosi paljon!
"Mua et koskaan saa"
13
502
Vastaukset
- Jarkko
Siis seuraava kova nimi?
Ainakin toi Lauri Tähkä sais jo lopettaa... - juntteilua!
Peräkammarinpojat vinkuu ja kitisee lahkouskovaisten eläkeläisten juorukerhon mukana kun nuorilla naisilla on oma tahto ja oma elämä, hoh hoijaa... Noloimmat sanoitukset sitten Levottoman Prinssin!
Musiikillisesti tuo kai on melkolailla just sellasta mitä massat kuuntelee, mutta sanotukset kaipaa korjausta.- eri mieltä!
Vaikka meillä naisilla onkin oma tahto ja elämä, se ei silti tarkoita, etteikö siitä toisinaan koituisi ikävyyksiäkin -tiedän kokemuksesta. Minun mielestäni tässä kappaleessa on yksinkertaisesti kiteytetty räväkän sinkkuelämän varjopuolet, ja valitettavan osuva tarina saa ainakin minulla tunteet pintaan.
- mieslaulaja
eri mieltä! kirjoitti:
Vaikka meillä naisilla onkin oma tahto ja elämä, se ei silti tarkoita, etteikö siitä toisinaan koituisi ikävyyksiäkin -tiedän kokemuksesta. Minun mielestäni tässä kappaleessa on yksinkertaisesti kiteytetty räväkän sinkkuelämän varjopuolet, ja valitettavan osuva tarina saa ainakin minulla tunteet pintaan.
joka ei laula räväkän sinkkuelämänsä varjopuolista, vaan siitä miten paikallinen juorukerho kiusaa jotain tyttöä. Lyriikat ei edes tuomitse juoruilua, joten en nyt kyllä näe tuossa lallatuksessa mitään osuvaa. Sori.
- on sairaan hyvä
eri mieltä! kirjoitti:
Aivan uskomattoman hyvät sanat. Osuu suoraan suoneen jatkaa sieltä matkaansa kohti sydäntä. Taidan tutustua tähän vähän tarkemmin.
- Reps xD
on sairaan hyvä kirjoitti:
Aivan uskomattoman hyvät sanat. Osuu suoraan suoneen jatkaa sieltä matkaansa kohti sydäntä. Taidan tutustua tähän vähän tarkemmin.
Keep on rocking in the free world!
- ...
paskaa!!! Ja sitten vielä sinkkulistalla... kuka tätä tekee ja vielä kuunteleekin! Miettikää nyt vähän... Pitäisi lailla kieltää!
- uskomatonta...
kuraa... Tätä kuuntelee kai sellaset naikkoset jotka itkee yksin kotona jo tehtyjä mokiaan.
Ei lähe... - !!!!
uskomatonta... kirjoitti:
kuraa... Tätä kuuntelee kai sellaset naikkoset jotka itkee yksin kotona jo tehtyjä mokiaan.
Ei lähe...Ei voi muuta sanoa!
- jytissöö!
uskomatonta... kirjoitti:
Ei lähe...Kyllä tästä iso hitti tulloo.
- nousee...
...ohi kaikkien Tähkien ja Egotrippien!
- loponen
mäkin kuulin tän radiosta joku aika sitten, ja varsinkin sanat kolahti!
tällasii uusii rehellistä suomalaista rockia soittavia bändejä tarvitaan!!
oliverilta voi nyt ostaa levynkii, tänää julkastiin! - RUMA VIDEO
JA RUMIA POIKIA. MIKÄÄN EI OLE KOHDALLAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446