Onko kokemusta motonetin betonimyllystä?
Mahtaako olla sama mylly kuin nettikaupoissa myydään TIYA 120. Molemmat ainakin samassa hintaluokassa, vähän alle 200e.
Motonetin betonimylly
6
5250
Vastaukset
- Sohonen
Ei ole juuri tuosta mallista kokemusta, mutta olisi yksi vähän käytetty mylly, 135 l saksalainen m/Bauhaus joutilaana ja joutaisi myydäkin, kun sain saunan mökille pystyyn.
Se on tosin nyt savossa lumen takana ja vaikeasti sieltä noudettavissa, mutta keväämmällä sitten ...- Myllystä minulle
Laitappa viesti siitä myllystä jos olet myymässä pois !
vaarakka@jippii.fi
- Tommi99
...mutta kyllä sillä varmaan jokusen valun tekee. Yleisesti minä katsoisin myllykauppoja tehdessäni ainakin sen, että varsinkin myllyä käyttävä hammaspyörä kuten mieluusti myllyn ympäri kulkeva kiskokin olisivat teräksiset. Tällöin myllylle on luvassa pidempi käyttöennuste, kun hammaspiikkien kuluessa hommaa voi paikata nopsasti puikolla. Tämä siis huomioitava, jos aikoo pitkäikäistä käyttöarvonsa säilyttävää myllyä. Tuon hintaluokan myllyihin ei välttämättä tehtaalaisia varaosia ole tarjolla.
- Anonyymi
Ihan paska.
- Anonyymi
Taattua motonet laatua.
- Anonyymi
Tätä samaa DDR- lähtöistä myllyä on myyty vuosikymmenet eri liikkeissä eri merkeillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.714610Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e2112968Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2662489- 132182
- 1071588
- 111536
Jösses! Jutta ja Juha Larm eivät usko silmiään piharempan jälkeen: "Apua!" - Katso kuvat!
Jutta ja Juha Larmilla on vastavalmistunut mökki, mutta voimat ja ideat on lopahtaneet pihan suhteen. He saavat Huvila &171410Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta
Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?881316Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle981086Raju auto-onnettomuus Kemijärvellä
Kuinka sitä noin hurjastellaan? Pykikö renkaat? Oliko liikaa vauhtia ja tie liukas? Ikävä juttu!14918