Tympeä vaakamies

erotakko

Elikkäs onko kokemuksia vaakamiehestä pidemmässä suhteessa?Omani kanssa olen ollut 6vuotta yhdessä.Alkaa jurppimaan pikkuhiljaa koko ukko.Tuntuu,että äijä ei halua minkäänlaista läheisyyttä enää ollenkaan.Mutta,jos itse teen aloitteen kaiken suhteen,niin ei hän kuitenkaan minua torju,mutta tuntuu kuitenkin,että hänen ajatuksensa ovat ihan jossain muualla.

Muutenkin tuntuu,että hänen kosketuksessaan ei ole enää mitään lämpöä,eikä aitoutta,vaan välillä taputtelee minua,kuin jotakin koiraa,taikka kaveriaan.Voiko olla vaan mahdollista,että hän ei enää tunne mitään minua kohtaan,mutta ei osaa erotakkaan.Vai mistä voisi olla kyse?Vai ovatko vaakamiehet aina pidemmässä suhteessa tälläisia kylmiä/jäätäviä?

Onko muilla vastaavaa omassa suhteessa?

20

2478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaN

      Löytyy! Meikäläisen kotoa yks samanlainen :)

      Ollaan oltu yhdessä 5v. eikä romantiikasta ole tietoakaan. Ei voi mitään, mutta kikkoja on tähänkin olemassa. Ole vaakamiehellesi ilmaa, niin kuin sinä olet hänelle. Kyllä rupee ihmettelemään, miksei häntä palvota enää entiseen tapaan :)

      Itse olen päättänyt elää omaa elämääni välittämättä toisen kylmästä kohtelusta. Oma on vikansa, jollei osaa nauttia elämästä ja romantiikasta. Yksin tänne synnytään ja yksin täältä lähdetään. En meinaa erota kuitenkaan, ja jos löydän jonkun jännittävän rakastajan, niin varmasti sellaisen itselleni otan. Kuulostaa karseelta, mutta sitä saa mitä tilaa.

      Niin ja puhuttu kyllä ollaan ja kaikkeni olen tämän asian eteen tehnyt. Ketään ei kuitenkaan voi pakottaa.

      • myös kalaN

        Siis kun kalat tuntuu aina seurustelevan vaaán kanssa,myös minä. Ja mies on kieltämättä etäinen,tunnen olevani hälle joku puutekaveri.. ja lisäks vielä aivan seksuaaliton koko mies:/


      • nämä vakiosanonnat

        "sitä saa mitä tilaa" tai "niin makaa kuin petaa" vaikka lausahtaja voisi esim. edellisessä kommentissa paremminkin käyttää rakastajan hankittuaan sanontaa "ähä !, siitäs sait" tai "täältä pesee".

        Johtuisikohan siitä, että kaksi edellistä sanontaa vierittää syyt vastapuolelle, viimeiset taas viittaisivat kommentoijaan/ratkaisun tekijään itseensä.

        (jk. Käytännön elämässä nuo kaksi ensimmäistä sanontaa ovat muuten maailman sivu osoittautuneet huonosti paikkansa pitäviksi.)

        t, kauristyttö


      • kalaN
        nämä vakiosanonnat kirjoitti:

        "sitä saa mitä tilaa" tai "niin makaa kuin petaa" vaikka lausahtaja voisi esim. edellisessä kommentissa paremminkin käyttää rakastajan hankittuaan sanontaa "ähä !, siitäs sait" tai "täältä pesee".

        Johtuisikohan siitä, että kaksi edellistä sanontaa vierittää syyt vastapuolelle, viimeiset taas viittaisivat kommentoijaan/ratkaisun tekijään itseensä.

        (jk. Käytännön elämässä nuo kaksi ensimmäistä sanontaa ovat muuten maailman sivu osoittautuneet huonosti paikkansa pitäviksi.)

        t, kauristyttö

        mutta ei jaksa enää yrittää, pohtia, analysoida.
        rajansa kaikella.


    • sannuli

      niinhän se on! kukaan ei jaksa! elämässä on paljon tapahtumia. yritetään jAKSOOO!

    • kerronpa

      Vaakamiehen kanssa olin 4kk ja sen jälkeen huomannut että eipä koskaan enää....!Aluksi kaikki täydellistä:hellyyttä,koskettelua,seksiä,kauniita sanoja jne... sen jälkeen kun muuttui kylmäksi niin mikään ei auttanut.Yritin kyllä kaikkeni mutta elämä jatkuu.Tuntuu olevan vaakamiehen tyyppivika!Suhde ei ollut pitkä mutta eihän tommosen kanssa voi olla pitempään...

    • Rapsakka

      Vaakamiehet tuntuvat olevan mahdottoman nuukia. Olen tasa-arvon kannattaja, mutta minusta oli loukkaavaa se, että vaakamies ei halunnut maksaa ruokaa, siis noin edes muodon vuoksi tarjoutunut, vaikka oli ollut luonani syömässä useamman kerran!

      • hra m

        En kyllä edellisistä viesteistä tunnista itseäni, jokaisessa kuitenkin toki on eroja. Mutta omalla kohdallani otan muut huomioon ja ainakin oman vaimoni kanssa, on yhteiset raha-asiat lähteneet toimimaan heti alusta asti.


      • puolittaja,

        pyysiks vaaka saada tulla syömään
        vai esititkö itse kutsun?


      • enkä kyllä
        puolittaja, kirjoitti:

        pyysiks vaaka saada tulla syömään
        vai esititkö itse kutsun?

        aio toista kertaa enää pyytääkkään,

        mulla kierroksessa työtön vaakamies ja selvästi läpi paistaa että hieno elämäntyyli näyttää olevan vaakalaudalla

        Olishan se hieno karauttaa moottoripyörällä tai upealla autolla pihaan ja käydä syömässä ja naimassa

        Kuitenkin kun tunteista kysyy niin vastaus on aina "Ei voi tietää mitä tuleman pitää"

        Miksi vaakamiehellä tuli itku kun sanoin että "en voi tietää milloin seuraavan kerran olen kotona tai voidaan tavata"


      • haluaisi
        enkä kyllä kirjoitti:

        aio toista kertaa enää pyytääkkään,

        mulla kierroksessa työtön vaakamies ja selvästi läpi paistaa että hieno elämäntyyli näyttää olevan vaakalaudalla

        Olishan se hieno karauttaa moottoripyörällä tai upealla autolla pihaan ja käydä syömässä ja naimassa

        Kuitenkin kun tunteista kysyy niin vastaus on aina "Ei voi tietää mitä tuleman pitää"

        Miksi vaakamiehellä tuli itku kun sanoin että "en voi tietää milloin seuraavan kerran olen kotona tai voidaan tavata"

        elää loistokasta elämää, pitää arvossa niin kuin kuningatarta naistaan ...Mutta kun, kaikki ei mene aina niin, kuin ajattelee!


      • sun syömmeis mulle on...
        haluaisi kirjoitti:

        elää loistokasta elämää, pitää arvossa niin kuin kuningatarta naistaan ...Mutta kun, kaikki ei mene aina niin, kuin ajattelee!

        Olen vaaka ja kaikkea muuta kuin pihi.Keitäs mulle perunoita ja jälkiruaksi vähän pimpsaa niin kyllä lompakkoni levitän.....;O


      • kertaa et pyydä..
        sun syömmeis mulle on... kirjoitti:

        Olen vaaka ja kaikkea muuta kuin pihi.Keitäs mulle perunoita ja jälkiruaksi vähän pimpsaa niin kyllä lompakkoni levitän.....;O

        ja kävi useamman kerran.....? Ja totuus oli...?


      • meistä tietää
        kertaa et pyydä.. kirjoitti:

        ja kävi useamman kerran.....? Ja totuus oli...?

        oman totuutensa.


      • potut
        sun syömmeis mulle on... kirjoitti:

        Olen vaaka ja kaikkea muuta kuin pihi.Keitäs mulle perunoita ja jälkiruaksi vähän pimpsaa niin kyllä lompakkoni levitän.....;O

        ei kuulu meidän perheen ruokalistalle ja rahaakin on niin että ranteet paukkuu.


    • meinaa naurattaa

      tämmöset puheet. Itse olen vaakaM 30-v. Aluksi mulla oli suhteissa ongelmia liikaakin ja ihmettelin kun aina kariutu ja tein sen virheen että katsoin aina peiliin mutta sitten kun tuli ikää lisää ja uskalsin olla avoin oma itseni niin onpas ollut elämä herkullista, vakituisessa suhteessa nyt ollut 4-v ja hyvin menee, voitte vaikka kysyä rapu neitokaiseltani:) Suhde on erittäin hyvin tasapainossa ja molemmat saa huomiota tarpeeksi, riitojakin on ja joskus todella räjähtäviä sellaisia mutta se vain puhdistaa ilmaa, osaamme ne puhua selviksi ja sitten vain nauraa niille :) Ja seksi on meillä aina hyvää, molemmat tykkäävät samoista asioista ja uskalletaan kokeilla uutta ;)
      Aivan varmasti vaakasta saa huonon kuvan kuten mistä tahansa muustakin merkistä jos ei vain yksinkertaisestí sovi toisilleen, ei parisuhteita ratkota horoskoopeilla vaan oikeilla tunteilla ja teoilla.
      Ap:lle suosittelen että luovut suhteesta ja etsit toisen miehen jos et saa mitään vastakaikua, vaakasi on vissiin kyllästänyt sinuun ja olette toistenne kanssa lähinnä olemisen ilosta ja siitä ei kukaan saa mitään, syvää katkeruuttaa vain kasvaa. Elä silti pelkää vaakaa jatkossa jos sellainen eteesi tulee. Jokainen on erillainen ihminen ja ei se onni sitä merkkiä katso :D Jaksamista suhteeseen.

    • fleece

      Kyllä on kokemusta 19v naimisissa. Läheisyyttä ei saa ja on kylmä ja etäinen.
      Toisen pitää aina tehdä aloite. Mököttäminen jatkuu niin kauan, kunnes saa toisen raivon partaalle!! Sittenkin vain kierrellään ja asiaa ei sanota suoraan ja
      vika on aina toisessa...

      • olis aika

        laittaa kierrätykseen moinen!


      • Ravustus

        ...En ole oikeastaan uskonut kovin kympillä horoskooppeihin koskaan, mutta nyt alkaa olla lähellä. Olin naimisissa vaaka-miehen kanssa 8 vuotta. Läheisyys ja sen myötä myös seksuaalisuus puuttui melkein kokonaan lopulta. Miehelle riitti läheisyydeksi se, että oltiin naimisissa ja joskus puuhailtiin yhdessä jotain, samassa huoneessa.

        Kyllä, sopassa on kaksi keittäjää, mutta läheisesti etäisempää ihmistä en ole tavannut, kuin kaksi tuntemaani vaakaa. Erosin hetki sitten seurustelusuhteestani toiseen vaakaan. Siksi siis mietin jopa tätä horoskooppien ihmeellistä maailmaa. Me puhumme aivan eri kieltä, vaa´assa ei ole sellaista temperamenttisuutta, joka vaikuttaa myös seksuaaliselle puolelle. Läheisyys ja seksi on ihan tylsän yksinkertaista ja tasaista. Tai sellaisena olen itse sen kokenut. Tuntemani vaaka-miehet eivät flirttaile, kujeile, intohimoile, jotka taas ovat minulle kovin tärkeitä asioita viehättyäkseni toisesta. Näitä keinoja itse käyttäessäni tunnen oloni lähinnä turhautuneeksi, jos niillä ei ole mitään tehoa...
        Yleensä en sorru yleistämään, mutta hetken varmasti mietin, jos seuraavan kerran vaakaan törmään.


    • Ilmamerkki

      Uskoakseni tässä ei ole enää kysymys siitä minkä merkkisen ihmisen kanssa olet suhteessa. Jos mies vaan välillä taputtelee sinua, kuin jotakin koiraa, voin aika varmasti sanoa, että suhteenne on ohi. Samanlaista koin kalamerkkisen avomieheni kanssa.
      Ethän itsekään taputtelisi ihmista jota rakastat vaan ilmaisisit tunteensa hieman lämpöisemmällä tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1383
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1279
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      871
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      755
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      48
      622
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      583
    Aihe