olin kaverilla kahvilla ja hänen ollessa suihkussa en voinut vastustaa anttilan uudessa katalookissa olevaa ihanaa naismallia alusvaatteissa sivulla 23...roiskin sivujen väliin ja jätin lehden huomaamattomasti olohuoneen pöydälle.
ihana nainen
6
12495
Vastaukset
- kontrapasso
no voi jumalauta. saitko kenties tällaisen kirjoittamisesta jotain seksuaalista mielihyvää? ja jos oletettaisiin että olisit oikeastikin noin tehnyt (luultavasti sinulla ei ole ystäviä) niin oliko se nyt kovin kivaa liimailla toisen lehden sivut yhteen kiinni? häpeä.
- rottamies
Nyt en ihan täysin ymmärtänyt pointtiasi. Yleensä teemme kaverini kanssa paljon "pervompiakin" juttuja. Tuon oli vain hänelle mukava pikku kosto siitä mitä hän teki viimeksi minulle, mutta se onkin jo sitten ihan toinen tarina...
- rottamies
No okei kun kerta kaikki haluaa tietää, niin
viimeksi kaverini tarjosi minulle sätkän johon hän oli laittanut häpykarvojaan yök! Hän on myös järjestänyt minut monesti liriin kerran mm. sokkotreffeille lihavan leidin kanssa, joka ei siis todellakaan ollut tyyppiäni(painan n.50 kg).
Myös nukkuessani(sammuttuani) hän on tehnyt muutamia ilkeitä asioita alastomalle vartalolleni. - rottamies
no okei..olit oikeassa ei minulla ole kavereita, ei ole ikinä ollut, eikä tule olemaan :(
johtuu siitä että olen ruma ja lihava!- search
GET A LIFE
- aito rottis
search kirjoitti:
GET A LIFE
jaahas joku pelleili taas nimimerkilläni prkl!
eka tarina on tosi kuin vesi ;))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655320Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti732606- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191804Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281547Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151- 901076
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131073- 851060