onko tämä

rikos?

Eilen pelasin 300 000 guranteen 190 10d turnauksen, niin preflop all-inissä vedin yhen pelaajan ohi riverillä AQ hänen AK vastaan.

Niin sen jälkeen hän sanoi minulle että I hope you die in car accident. Niin mietin vaan onkohan tuo laiton uhkaus vai lasketaanko se vaan "hartaaksi toiveeksi"? perään tuli sitten perinteiset where the fuck all this donkies coming from ja näin pois päin..

8

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

Onko laitosta toivoa, että jollekulle käy huonosti?
      Tuskin.

Onko laitonta vetää AQ:lla AK:n ohi?
      Tuskin.

Onko laitonta lyödä AK:llä all-in?
      Vähän ehkä arveluttavaa.

Onko laitonta maksaa AQ:lla all-in?
      Ei, suorastaan hupaisaa.

• kuin the rat

ei vaan tosiasia.

• pokerista

Aina sinut näkee täällä antamassa "ykkösluokan" neuvojasi. Jos blindit rupee olemaan melkein yhtä isot kuin stäkit niin ei ole todellakaan arvelluttavaa lyödä AK all-in ja ei TODELLAKAAN OLE HUPAISAA maksaa AQ all-in paitsi ehkä silloin että näet että oho kaverilla on AK, parempi kun viskaan kortit pois. Parempi että jätät neuvomiset niille jotka tietävät pokerista enemmän kuin sinä. Joko et tiedä mitään pokerista, tai olet luonnostasi pirullinen tai ehkä molempia kuka tietää.

Ps.olen tällä hetkellä ongamella sijalla
        579/103 943. Minusta se kertoo siitä että ellet ole paremmin rankattu kuin minä, niin olen parempi kuin sinä joten sinun on turha tulla tänne noita vitsejäsi veistelemään. Turha ruveta vetoamaan että minulla on käynyt parempi tuuri kuin itelläsi, koska silloinhan se kertoo että pokeri on vain tuuri peli, tuurinhan piti tasoittua väitit joskus aikasemmasi kommentissasi.

Jos sinä alat puhumaan oikeata asiaa etkä tuota hölynpölyä, olen pelkkänä korvana.

• The Rat
        pokerista kirjoitti:

Aina sinut näkee täällä antamassa "ykkösluokan" neuvojasi. Jos blindit rupee olemaan melkein yhtä isot kuin stäkit niin ei ole todellakaan arvelluttavaa lyödä AK all-in ja ei TODELLAKAAN OLE HUPAISAA maksaa AQ all-in paitsi ehkä silloin että näet että oho kaverilla on AK, parempi kun viskaan kortit pois. Parempi että jätät neuvomiset niille jotka tietävät pokerista enemmän kuin sinä. Joko et tiedä mitään pokerista, tai olet luonnostasi pirullinen tai ehkä molempia kuka tietää.

Ps.olen tällä hetkellä ongamella sijalla
        579/103 943. Minusta se kertoo siitä että ellet ole paremmin rankattu kuin minä, niin olen parempi kuin sinä joten sinun on turha tulla tänne noita vitsejäsi veistelemään. Turha ruveta vetoamaan että minulla on käynyt parempi tuuri kuin itelläsi, koska silloinhan se kertoo että pokeri on vain tuuri peli, tuurinhan piti tasoittua väitit joskus aikasemmasi kommentissasi.

Jos sinä alat puhumaan oikeata asiaa etkä tuota hölynpölyä, olen pelkkänä korvana.

Ainoat ap:n tarjoamat tiedot olivat turnauksen sisäänosto, takuuvoitto, kädet, se kumpi voitti ja se, että vihu löi allit ja hän maksoi.

Jos muita oleellisia tietoja olisi ollut, ne olisi varmaan kerrottu.

Hieno tuo sijoituksesi. Miten se nyt tähän liittyi?

• AP.....
        The Rat kirjoitti:

Ainoat ap:n tarjoamat tiedot olivat turnauksen sisäänosto, takuuvoitto, kädet, se kumpi voitti ja se, että vihu löi allit ja hän maksoi.

Jos muita oleellisia tietoja olisi ollut, ne olisi varmaan kerrottu.

Hieno tuo sijoituksesi. Miten se nyt tähän liittyi?

Itseppä kirjoitit että on arvelluttavaa lyödä all-in ja hupaisaa maksaa se aikaisemmin mainituilla korteilla vaikket tiennytkään niitä olosuhteita mitkä pelissä oli. Minkä takia sitten rupesit moittimaan että AK on vähän arvelluttavaa lyödä all-in ja AQ hupaisaa maksaa kun et tiennyt mikä on blindien koko tai ylipäätänsä muuta, sanoppa se!

Tiesitkö edes että AK on huippukäsi, naulojen ja kuninkaiden jälkeen olet AK:lla vähintääkin kolikonheitossa,äläkä rupee vilaamaan pilkkua että taskupari on sen pari prosenttia edellä! ja jos toisella ei ole taskupareja rupeaa jo olemaan huomattava johto, ja AQ on myös hyvä käsi.

Sen takia maksoin AQ:lla all-inin koska sama tyyppi meni vähäsemmällläkin all-in ja nuo blindit olivat edelleen suuret.

Sen takia toin tuon sijoitukseni esiin koska halusin sillä osoittaa etten ole mikään turhake ja halusin sinun vertaavan minuun vähän tätä pokerimenestystä. Ethän sinäkään varmaan mene neuvomaan isääsi miten naidaan?

• olevan laitosta.

miten mikään laitos edes liittyy koko asiaan?

• kjiäh kjiäh
        olevan laitosta. kirjoitti:

miten mikään laitos edes liittyy koko asiaan?

"onko LAITOSTA toivoa, että jollekulle käy huonosti?" En tiedä että onko sitä varten laitoksia, mutta olen kuullut toivomuskaivoista joissa voi käydä toivomassa asioita. Samoja paikkoja missä sinä käyt ennen joka pelin alkua toivomassa edes yhden kerran voittavasi! Eikä toiveet ikinä toteudu, mutta ehkä ensi kerralla..!!! BUHAHAAAA!!!! HAAAAAHAAAHAAAARRRRR!!!

• The Rat
        AP..... kirjoitti:

Itseppä kirjoitit että on arvelluttavaa lyödä all-in ja hupaisaa maksaa se aikaisemmin mainituilla korteilla vaikket tiennytkään niitä olosuhteita mitkä pelissä oli. Minkä takia sitten rupesit moittimaan että AK on vähän arvelluttavaa lyödä all-in ja AQ hupaisaa maksaa kun et tiennyt mikä on blindien koko tai ylipäätänsä muuta, sanoppa se!

Tiesitkö edes että AK on huippukäsi, naulojen ja kuninkaiden jälkeen olet AK:lla vähintääkin kolikonheitossa,äläkä rupee vilaamaan pilkkua että taskupari on sen pari prosenttia edellä! ja jos toisella ei ole taskupareja rupeaa jo olemaan huomattava johto, ja AQ on myös hyvä käsi.

Sen takia maksoin AQ:lla all-inin koska sama tyyppi meni vähäsemmällläkin all-in ja nuo blindit olivat edelleen suuret.

Sen takia toin tuon sijoitukseni esiin koska halusin sillä osoittaa etten ole mikään turhake ja halusin sinun vertaavan minuun vähän tätä pokerimenestystä. Ethän sinäkään varmaan mene neuvomaan isääsi miten naidaan?

Teistä on niin hankalaa pitää kirjaa, kun vaihtelette nimimerkkiä joka viestiin. Pidä sama nimimerkki, niin voin yrittää.

AK:n vahvuus riippuu tilanteesta, mutta yleensä vahvemmiksi PF -käsiksi lasketaa AA, KK ja QQ. AKs on neljäntenä. AKo häviää JJ:llekin ja on aika tasoissa TT:n kanssa.

Eli onhan se huippukäsi. Tavallaan. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe