mikä mahtaa olla irliksen puruvoima??
irliksen puruvoima
7
1585
Vastaukset
- jo taas
Mihin sinä noita tietoja oikein tarvitset? Meinaatko alkaa metsästää irliksellä vai?
- ...
no ei vittu tulis mieleenkään! kunhan uteliasisuuttani kysyn ja yritän saada uutta tietoa rodusta koska olen tekemässä esitelmää!
- ai niin kuin...
... kirjoitti:
no ei vittu tulis mieleenkään! kunhan uteliasisuuttani kysyn ja yritän saada uutta tietoa rodusta koska olen tekemässä esitelmää!
...semmoista, jossa kerrotaan, kuinka voimaton ja avuton ihminen on, jos irlanninsusikoira päättää hyökätä kimppuun? Kuten siitä, kuinka vaikeaa on päästä irlista karkuun ja kuinka nopeasti koira ehtii purra kaulavaltimon poikki? Eli teet siis esitelmää aggressiivisten irlisten vaarallisuudesta?
- ...
ai niin kuin... kirjoitti:
...semmoista, jossa kerrotaan, kuinka voimaton ja avuton ihminen on, jos irlanninsusikoira päättää hyökätä kimppuun? Kuten siitä, kuinka vaikeaa on päästä irlista karkuun ja kuinka nopeasti koira ehtii purra kaulavaltimon poikki? Eli teet siis esitelmää aggressiivisten irlisten vaarallisuudesta?
on kyllä todella torkeää tollasta väittää! taitaa itelläs olla jotai rotua vastaan? irlikset on maailman lempeimpiä koiria enkä ole ikinä edes kuullu niiden hyökkäävän ihmisen kimppuun! itselläni on irlis ja ihan vain vertailun vuoksi sitä puruvoimaa kysyin ku niin huudellaan esim.rotikoiden puruvoimista ja muista!
- ovat lempeitä
... kirjoitti:
on kyllä todella torkeää tollasta väittää! taitaa itelläs olla jotai rotua vastaan? irlikset on maailman lempeimpiä koiria enkä ole ikinä edes kuullu niiden hyökkäävän ihmisen kimppuun! itselläni on irlis ja ihan vain vertailun vuoksi sitä puruvoimaa kysyin ku niin huudellaan esim.rotikoiden puruvoimista ja muista!
...joten en ymmärrä, mitä hyötyä kenenkään on tietää irlanninsusikoiran puruvoimasta...
- ..............................
... kirjoitti:
Muistan joskus kuuleeni että tuplaten se mikä on saksanpaimenkoiralla.
Mutta empä suosittele kenenkään kokeilevan.
Koska kyseessä on lempeä jättiläinen jota
ei helpolla saa suuttumaan.
Meiltäkin löytyy tuollainen sohvanvaltaaja :)
- Anonyymi
Se on listassa numero neljä mut en kyl millää jaksa uskoo et rottweileril ois vahvenpi ku irliksel https://midogguide.com/fi/diseases/which-dog-has-the-strongest-bite-force.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773