juu valo palaa koko ajan vaikka olen vaihtanut uuden virran säätäjän,uuden laturin,virtalukonpohjan kahtonut kaikki sulakkeet läpi,maajohdot ja mitannut latauksen joka näytti 14,2v elikkä lataa mutta valo palaa. mittarin tausta valot ei kyllä enää pala mutta kaikki muut valot toimii. menee oikeesti hermot oisko muita vinkkejä kuin ajaa suohon koko pirssi!
carina 2 -86 laturi valo palaa
4
1465
Vastaukset
- valon
päälle jos muuten pelaa, tuon ikäisessä autossa voi jo vähän oikaistakin. Merkkivalon johto voi olla poikki, kokeile toisella mittari taululla, eivät enää paljon maksa.
- RTT
Oletko vaihtanut akun. Koita lainata samanlaista
akkua joltain. Katsos saattaa olla akku paskana, se ei ehdi ottaan kaikkea latausta vastaan. Siis sillä "kiireellä" mitä sinne lykätään. Tietenkin
se tekee latausvalolle töitä, mutta se yksinkörtainen lamppu ei voi ymmärtää, ladataanko nyt liikaa vai liian vähän.Se tekee virheilmoituksen.- suohon
ajapa suohon ei haittaa ketään...
- serfet
Hiili jää pohjaan. Aukase laturi ja vaihda hiilet. Mulla oli samaa vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446