Mitä tunnemme

Sen voimasta,
soi sävelemme.

Asumus
suunnaton tunteitten meri,
ei rantoja näy.

Aamun kapaloitu
herkin kielin,
hiljaa, hiljaa soi.

Ei vaieta
soitto kesken matkan,
soi aamussa vakuuttaa.

On paikka
hiljaa kuuntelen,
saan luvan jatkaa.

Syvien sielujen vesien,
syvyyttä ei mitata voi,
sielä syvintä kuullaan.

Sielun poluilla,
kukkii, kuolee,
käsi kädestä irtoaa,
katseen valo sammuu.

Läheisyys
sylin lämpö
kylmenee.

Sanat
kuin linnut,
hellin sanoin,
vaikenee.

Mitä tunnemme

Huokausten merellä,
sielä tungosta,
särkyneet kielet,
vaikeroi.

Millä merellä
ollaan tänää.

14

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      Oi meren niin
      surumielistä sointia

      syvien sielujen
      syviä ajatuksia

      olkoon tänään
      päivä jolloin ilo
      seilaa kaarnavenhollaan
      tunteitamme korjaamaan....


      Sinun haikean runosi äärelle
      pysähtyi aamuinen
      noidanlento=)))

      • Mökilleni kun menin,
        on sielä paikkani,
        missä käyny noita
        syviä vesiä.

        Nyt koen,
        on tyyntynny,
        on syvä rauha,
        laskeutunnu.

        Minänoita
        Tännekki ehkä joku kohtalotoverini,
        käyny noissa syvisä tunteitten vesissä.
        Toivoa uusille tuleville,
        niille saada laskeutua, matkalla ollaan.
        Rakkaus ei jätä,kiitos katsoit on,
        ollu olemassa vaiheita.

        Liisa toivottelee hyvää päivän jatkoa


    • padme_amidala

      ..herkkää ja kaunista tekstiä. Erityisesti:
      "Huokausten merellä,
      sielä tungosta,
      särkyneet kielet,
      vaikeroi. "
      kosketti.

      Kiitos hienosta lukuhetkestä : )

      • Yönsiivet lämmössään aamuun
        uuteen kantoi.
        On meriä monia ja
        aavalla suurella tuulee.

        padme amidala

        Siinä omassa pienessä
        suurin meri
        pelastusreganas
        RAKKAUS

        Liisa eilisestä vierailustas kiittää


    • Mysteriet

      Suo hetkeksi aaltojen levätä
      pauhujen tyrskyjen laata
      unien luodolle saata...

      Kaunista Liisa !

      • On ensin pitäny selvitä
        ulaplta rantaa tyyneen.
        Siinä taivashetki
        on takana pitkä retki.

        Mysteriet

        Se tyyneys kuin syli,
        se on joka päivä
        kiitos aihe.

        Sinulle lämmin kiitos
        aurinkoki jo täälä heränny.

        Liisa


    • kaaru

      ...itse olen tänään Tyynellämerellä;)

      eilinen väsymys
      aamun herkkyys
      taas minussa

      tunnen nyt rauhaa
      kuuntelin yön hiljaisuutta
      kävin läpi elämääni

      väsyneenä ja raukeana
      aamuun torkahdin

      nyt jo nauran
      eiliselle

      Kiitos Liisa runostasi:)))

      • Onneks seki meri olemassa
        saa tyynellekki merelle tulla.
        Minä noihin metsälampiin,
        noilla lapin kairoilla
        janoisena janonnu.

        Hymy seki jo hereillä
        sillä jo jotaki mielessään.
        Tunnemme tänääki
        valot ja varjot leikkii.

        kaaru
        hymyä auringon paistetta päivääs,
        kiitos eilisestä. Liisa


    • 0la...

      Olen kaivannut sinun lohduttavia runojasi! Nyt vihdoin toit minulle suuren ilon viestilläsi!

      "Huokausten merellä,
      sielä tungosta,
      särkyneet kielet,
      vaikeroi.

      Millä merellä
      ollaan tänää. "

      Millä merellä me olemme? se on arvoitus jokaiselle
      Kiitän ja halin sinua ihana tyttöseni!

      • Voi taivas ilmestyt
        ilo Sinusta kuulla.

        Tuo eilinen runoni,
        se oli sitä mitä,
        sitä on kokenu ja
        sieltä saanu rannalle tulla.

        Ola

        Samoin olen kaivannu Sinua
        ystävyys lahjaa,
        hienoa olet olemassa,
        kerro lapin maisemille,
        Liisalla ikävä,
        tuntureille mistä näkee kauas.

        Sielä olen saanu tuntea
        luonnon hiljaista puhetta syvää.
        Viestis soi antoi paljon,
        halaus, eihän kukaa nää,
        kiitos, saapukoon luokses.....Liisa


    • tomppa2006

      ...soiton ja kauniin sävelen runossasi...

      Hyvin hartaasti ja hiljaa luin runoasi. Pidin.

      • Matkalla soineet
        silloinki kun särkyi,
        on hyvä niin,
        mitä tunnemme ja
        sen ilmoille soida voimme.

        tomppa2006

        Sinulle kiitos, kuuntelit noitten
        tummien kielien soittoa.
        Tänää aurinkoinen aamu noussu ja
        paistaa meille kaikille.

        Liisa


    • *MURUKULTA*

      Näin Murukulta jälleen hiljentyy ja lukee runoasi niin nauttien jokaisesta säkeistöstä!
      Olet kyllä rr-sivun rikkaus, Liisa, kiitos kaunis siis sinulle runostasi! :)
      Ja jos tuota aamukaffetta otettas kupposet, (sitä kun ei koskaan ota liikaa;))

      Mukvaa aurinkoista, talvista pvää vilkuttaa Murukulta! :)

      • MURUKULTA

        Sinun ajatuksias nousi kasvoilleni hymy.
        Jokin näytti tilkkutäkkiä ja
        siinä minäki yhtenä väriläiskänä.

        Aurinko armas oii seki jo loistaa ja
        tummat varjot pois tieltä poistaa.
        Otin ja toisen kupin kahvia,
        kevät see jo kuiskii, tekee levottomaks.

        Liisa taas kiitoksen kanssa
        päivänsäteitä heränneelle tielles.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe