Ilkeä äitipuoli

Pojan kloppi

Vanhempani ovat eronneet aikoja sitten ja olenkin asunut lähes koko ikäni isäni ja äitipuoleni kanssa. Mikään ilkeä äitipuoli hän ei suinkaan ole, vaikka siksi itseään välillä leikkisästi sanookin. Sen sijaan oikein mukava ja lisäksi nättikin. Tai oikeastaan murkkuiän ylitettyäni olen alkanut pitää häntä jopa seksikkäänä, sillä onhan hän isääni selvästi nuorempana varsin nuorekas nainen. Isäni kulkee paljon työreissuissa maailmalla ja varmasti hänen työnsä tuoma raha ja glamour, ovat aikoinaan Minnaankin vedonneet. En ainakaan jaksa uskoa pelkän sharmikkuuden riittäneen, mutta mistäpä sen tietää. Ainakaan mitään suurta huumaa se ei näyttänyt enää olevan. No, joka tapauksessa Minna pyysi eräs ilta suihkuun mennessään minua kertomaan jos hänelle tulee tekstiviesti, kun hän on suihkussa. Hän oli ollut hetkeä aiemmin isäni kanssa puhelimessa ja ollut tavalliseen tapaansa aika ronkeli tuliaisten suhteen. Mitä keskustelua huoneeseeni kuulin, niin ymmärsin isäni laittavan jotain tarkennusta vielä tekstiviestillä. Niinhän se puhelin sitten piippaili ja Minna kuuli sen itsekin, joten hän huuteli minulle, jos voisin lukea mitä viestissä sanotaan. Hain hänen puhelimensa ja huomasin kyllä viestin lähettäjän olevan jonkun aivan muun, mutta eihän hän ollut sanonut minulle kenen viestiä odotteli, joten päätinpä avata ja katsoa.

Pienen alkuhämmennyksen jälkeen totesin mielessäni tämänkin päivän luonnollisesti joskus koittavan, sillä viestin sisältö oli jotain mitä Minna ei taatusti halunnut minun tai varsinkaan isäni näkevän. Astelin kylppärin oven taakse ja kysyin Minnalta haluaako hän tosiaan minun lukevan tämän viestin hänelle. Minna sanoi "joo joo lue vaan", joten aloin lukea viestiä, josta kävi melko pian ilmi, että Minnan parin päivän takaisella työreissulla oli vietetty hyvinkin kiihkeitä hetkiä. Minna kuitenkin keskeytti minut ja kysyi keltä viesti oli, joten sanoin kenen nimi siinä oli näkynyt. Kuulin ja melkein siuluni silmin näinkin, kuinka Minna kirosi vessassa viestin lähettäjän hevon kuuseen. Perään tuli toinen viesti ja sen lähettäjä oli isäni, joten kysyin luenko senkin. Minna mumisi jotain, jonka tulkitsin myöntäväksi vastaukseksi, joten luin senkin viestin hänelle. Minna kiitteli avusta ja pyysi viemään puhelimen takaisin olohuoneeseen. Lähdin illaksi kylille kavereiden kanssa, joten Minnalle ei tullut oikein sopivaa saumaa selitellä tapahtunutta minulle. Isäni tuli taas joksikin päiväksi kotiin, joten asiasta ei keskusteltu myöskään silloin, vaikka asia taisi Minnaa mietityttää.

Isäni lähti kuitenkin pian taas reissuun ja Minna laittoi saunan totuttuun tapaan perjantaiksi lämpiämään. Mieleeni tuli tuo aiempi episodi tekstiviestin kanssa ja ajattelin nyt olevan oikeastaan hyvä aika kysäistä siitä Minnalta. Ja tuskinpa hän tässä tilanteessa pahakseen laittaisi, vaikka keskustelu käytäisiin yhdessä saunoen, joten odotin rauhassa siihen asti, että kuulin hänen käyvän suihkussa ja menevän saunan puolelle. Vaikka hieman jännittikin, niin uskaltauduin kuitenkin riisuuntumaan ja astelemaan pokkana kylppäriin, sillä Minnakaan ei koskaan ollut ovea lukossa opetellut pitämään. En ollut huomaavinaankaan Minnaa, joka säpsähti lauteilla, totesin vain olevani lähdössä kavereiden luo, joten ajattelin käydä nyt yhtä aikaa saunassa. Minna ei ollut ensin oikein varma mitä vastaisi, mutta sai lopulta sanottua sen passaavan kyllä. Viimeksi olimme olleet yhdessä saunassa kun olin ala-asteella, joten olihan tämä varmasti pienoinen yllätys Minnallekin. Virautin itseni suihkussa ja menin saunan puolelle, jossa minulla taisi olla alkuun yhtä vaivaantunut olo kuin Minnallakin. Sain kuitenkin jotenkin rentouduttua, vaikka kaluni meinasikin ottaa jo samantien seisokkia, kaikesta jännityksestä huolimatta.

Nojasin seinää vasten ja kysäisin mitäpä Minna oli illaksi suunnitellut. Ihan vain kirjan kanssa kuulosti ilta menevän, joten kysäisin eikös sen Teron vai mikä se nyt oli, seura kiinnostanut. Sehän puhkaisi sitten jännityksen ja Minna alkoi selvittää kuinka työkaveri oli vain pelleillyt ja ettei mitään ollut oikeasti tapahtunut. Annoin hänen selittää jonkun aikaa, kunnes totesin, ettei asia tietenkään minulle kuulu, sehän on hänen ja isäni välinen asia. Minna kuitenkin pyysi, etten kertoisi asiasta, koska siinä ei oikeasti ollut mitään. Sanoin ettei asia edelleenkään minulle kuulunut, mutta jos saisin pestä hänet, niin voisinhan tietenkin harkita asian unohtamista. Minna naurahti hieman ja totesi "niin varmasti", heittäen samalla lisää löylyä. Nojailin seinään ja suljin silmäni, enkä välittänyt peitellä kaluani, joka oli jo ottanut täyden stondiksen pelkästä ajatuksesta päästä hyväilemään Minnan ihoa. Minna koitti kysellä hieman mihin olin itse illalla menossa, mutta vastailin ympäripyöreästi, sillä eihän minulla ollut oikeasti mihinkään menoa. Jonkun ajan päästä alkoi saunassa olla kuitenkin jo sen verran hyvät löylyt, että Minna totesi siirtyvänsä pesulle.

Nousin itsekin ylös ja menin perässä suihkun puolelle. Minna alkoi huuhdella hiuksiaan, joten otin hänen shampoonsa, levitin sitä käsiini ja kysyin joko voin aloittaa. Minna sulki suihkun ja pyörähti minuun päin, naurahtaen samalla luulleensa minun vain pelleilleen. Samaan hengenvetoon hän kuitenkin lisäsi, että saan toki pestä hänet, jos se minut onnelliseksi tekee. Aloin levittää shampoota ja tunnelma oli kyllä karahtaa kiville, kun Minna alkoi äidillisesti neuvoa kuinka sitä shampoota levitetään päänahkaan, eikä hierota vain hiuksiin. Sain kuitenkin hiukset kunnialla pestyä ja huuhdeltua, jonka jälkeen päästiinkin itse asiaan. Levitin shampoota käsiini ja aloin hieroa sitä sitten Minnan olkapäille ja käsivarsille. Minna katseli hymyillen touhuani, enkä pitänyt mitään kiirettä saippuan levityksessä. Ohjasin hänen käsiään hieman sivummalle ja pyysin pitämään siinä, johon Minna nyökkäsi hieman veikeä hymy kasvoillaan. Aloin levittää shampoota hänen kylkiin ja lantiolle, siirtyen sitten hieman lähemmäs ja levittäen selkäpuolen. Minna ei näyttänyt välittävän kaluni nojailusta häneen, joten pakaroita saippuoidessa vedinkin häntä jo reilummin itseäni vasten. Minna huudahti hieman ja pyysi varomaan liukasta lattiaa, kääntäen päänsä samalla sivuun, jottei kasvomme olisi aivan vastakkain.

Jatkoin saippuoimista toista jalkaa alaspäin ja nousin sitten toista takaisin ylös. Takaisin seisomaan noustuani asetuin Minnan taakse ja ohjasin jälleen hänen käsiään hieman sivuun, työntäen siitä sitten omat käteni alta, vatsan puolelle. Hieroskelin ensin saippuaa vatsalle, jonka jälkeen molemmat käteni hakeutuivat hänen rinnoilleen. Rinnat olivat käteen oikein kivan kokoiset ja kovana tapittavat nännit sattuivat sopivasti sormieni pyöriteltäviksi, joten rintojen "pesua" tulikin tehtyä hetken aikaa. Minna totesi niiden alkavan olla varmasti jo puhtaat, joten laskin käteni alas hänen jalkoväliinsä ja levitin saippuaa vielä sinnekin. Tämän jälkeen käteni vaelsivat vielä Minnan liukasta ihoa ja painauduin aivan kiinni häneen, sanoen hänen näyttävän ja tuntuvan vielä seksikkäämmältä mitä olin koskaan kuvitellutkaan. Minna ei kommentoinut asiaa, mutta kysyi hetken päästä olinko useinkin sitten kuvitellut itseäni pesemässä häntä. Sanoin kuvitelleeni hieman toisenlaisiakin juttuja, jotka voisin myös näyttää, mutta Minna kuitenkin toppuutteli, että eiköhän tässä ole jo kylliksi näitä juttuja. Minna otti suihkun käteensä, mutta sen sijaan, että hän olisi alkanut huuhdella itseään, hän kääntyikin minuun päin. Hän ei kuulemma voisi minua kuitenkaan tähänkään tilaan jättää, eikä hän toisaalta halua spermoja päällensäkään, joten tämä nyt on vähintä mitä hän voi tehdä. Hän huuhteli suihkulla saippuat kalustani ja kumartui eteeni, upottaen terskan suuhunsa. Koitin selitellä etten pidä suihin otosta, mutta Minna sai mumistua vastaukseksi, että tämän jälkeen alan pitämään. Olihan tuo vähän huono selitys, mutta tottahan Minnakin tuntui homman hallitsevan, sillä minun oli yritettävä tosissani pidellä tulemistani, eikä siltikään mennyt montaa minuuttia kun tunsin orgasmin lähtevän liikkeelle. Otin kiinni Minnasta ja karjahtelin orgasmini voimasta, pysyen hädin tuskin jaloillani, sillä olin tietenkin pidättänyt tulemistani polvet lukossa.

Minna moiskautti suukon poskelleni ja pesi itsensä loppuun, minun rauhoittuessa vielä orgasmistani. Pesin tietenkin myös itseni ja Minna ehtikin kuivatella ja lähteä kylppäristä minua ennen. Sain lopulta itsekin kylpytakin päälleni ja siirryin keittiöön, missä Minna laittoikin itselleen iltateetä. Minna pysyi pöytään päin kääntyneenä, joten menin hänen taakseen ja kiedoin käteni hänen vyötärölleen. Aloin suukotella hänen kaulaansa ja hivuttaa käsiäni kylpytakin alle, vaikka Minna vähän toppuuttelikin. Hän sanoi ensin, ettei me voida tehdä sitä ja muistutti sitten, että oliko minulla aiemmin jotain menoa. Sanoin ettei minulla ole nyt mihinkään kiirettä ja availin Minnan kylpytakin narut, johon Minna naurahti, että niin hän kyllä vähän epäilikin. Asunto oli sijainniltaan onneksi sellainen, ettei ollut vaaraa, että joku katsoisi ikkunoista sisään, joten siinä mielessä pystyin huoletta paljastamaan rinnat kylpytakin alta ja ottamaan ne hyväiltäväkseni. Nänninpäät nöpöttivät selvästi, mutta eivät niin terhakkaana kuin aiemmin saunassa, mutta pieni hyväily alkoi saada terhakkuutta jälleen esiin. Minna kaatoi veden kuppiin ja pyysi varomaan kuumaa vettä, siirtyen sitten pöydän ääreen istumaan. Hän sanoi vettä riittävän minullekin asti, joten otin sitten itsellenikin kupin teetä ja istahdin pöytään Minnaa vastapäätä. Minna saikin käännettyä keskustelumme takaisin tavanomaisempiin asioihin, mutta ajatukseni olivat kyllä edelleen muualla ja tekipä jalkanikin jatkuvasti pientä hyväilyä Minnan jalkoihin, josta tämä ei kuitenkaan näyttänyt suuremmin välittävän. Ehkä hymyä oli hieman enemmän, mikäli juttelussa sattui pidempi hiljainen tauko olemaan. Iltateen jälkeen katsoimme hieman telkkaria ja toki siinä illan mittaan yritin kaikenlaista, jotta Minna innostuisi, mutta mikään ei näyttänyt tehoavan. Ei hän silti erityisesti vastaan tuntunut olevan, taikka sitten hän vain kiusoitteli ja kokeili kuinka tosissani olen.

Jatkon saakin jokainen keksiä itse :)

============
Kirjoitanko toisen tarinan tyttären ja isäpuolen vinkkelistä?

3

11573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Kokolailla kivan tuntuista joten laita vain uutta tarinaa luettavaksi

• lisää

"Kirjoitanko toisen tarinan tyttären ja isäpuolen vinkkelistä?"

Joo kirjoita vaan ;)

• pilkunnussija

...jakaa kertomasi sopivan pituisiin (lue - lyhyihin jakeisiin ja lauseisiin) jotta sepustustasi olisi helpompi lukea.

Terv. pilkunnussija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      70
      5797
    2. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      85
      4135
    3. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      90
      3586
    4. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      116
      2991
    5. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      70
      2520
    6. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      111
      1946
    7. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      43
      1854
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1435
    9. Mikä ihmeen v&v megastore?

Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.
      Järvenpää
      1
      1418
    10. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      87
      1118
    Aihe