kahvitupakka

rööki

Jos tupakan purut korvaa kahvinporoilla niin tuleeko siitä mitään vaarallisia aineita? Luulisi olevan tupakkaa parempi vaihtoehto.

42

7061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morooorööki

      olen miettinyt aivan samaa

    • caféé

      Itse poltan kahvitupakkaa päivittäin, paperit uudesta testamentistä ja filtteri ihan oikea, hyvää on ja paketillisesta kahvia saa 100-200 tupakkaa. mmm TOIMII

      • TeeTestaaja

        Ei kannata käyttää uudentestamentin tai virsikirjan sivuja risloina, vaikka ne ovatkin ohutta paperia niin niissä on silti mustetta joka ei välttämättä ole poltettuna terveellistä. "Testamenttipaperi" myös palaa eritavalla kun poltettavaksi suunniteltu risla, ja savuttaa lähes samanlaista mustaa savua kun normaali paperikin.


    • lollero011

      Tervaa ja häkää tulee varmaan enemmän..

    • alaikäisenä

      Itekki noita aina alaikäsenä tuli käärittyy ja poltettu

    • kokemusta itellä

      ei kahvinpuruissa samoja myrkkyjä kun röökissä oo mut hirveen paskalle se maistu kun joskus kokeilin

    • röksypokka

      Mut miten saatte ne käärittyä sillee et ne pysyy jos ei oo rizloja, jos teippiä laitatte niin se on vitun vaarallista , ei siin oo mitää vaarallista jos käärit sen rizlaan , siin ei oo sillo yhtää nikotiiniä , kahvitupakka ei ole vaarallista jossei se ole kääritty tavalliseen paperiin ja sit teipillä laitettu kiinni. Kysymys mulla : miten saadaan kahvitupakka käärittyä ilman teippiä

    • Tupsukka

      Niimpä röksypokka. Miten se saadaan kiinni ilman teippiä?

    • Nikkari

      Tyhjentäkää tavallinen tehdas tupakka ja sitten täytätte kahvinpuruilla. En oo kokeillu, mut voisin kuvitella et toimis parhaiten :D mut vihreen röökin hylsyn kans maku voi olla aika hirvittävä.

      • Anonyymi

        Mut mitem saa hankittua tavan tupakkaa jos o alaikäne. Ite ainaskii polttaisin vaan ne tavan tupakat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mitem saa hankittua tavan tupakkaa jos o alaikäne. Ite ainaskii polttaisin vaan ne tavan tupakat

        Ei mitenkään. Odota että olet täysi-ikäinen ja harkitse asia uudestaan.


    • FOnectanmyyjä

      mut jos on alaikänen niin mistä sää tehdastupakkaa sitte saat?

    • Joulupukki1111

      nam nam

    • PALIMALI

      Kumma. Alaikäset on aina saaneet tupakkaa. Tupakoitsijat kyllä huolehtivat että kaveria ei jätetä.

    • kydy tupakki

      Itse kääräisen "kahvitupakin" vessa paperista jos ei ole rizloja ja kostutan sen ylä osan samalla tavalla kuin oikean sätkän tekisin ja Se pysyy kiinni todella hyvin mutta en harrasta kahvitupakkaa jos on oikeaakin tupakkaa. Tee, pizzamauste tupakkaakin voi tehdä mutta aika pahaa tulee

      • kahvitupakka

        haiseeko vaatteet ja henki pahalle jos polttaa kahvitupakkaa ? :-D


      • Teetestaaja
        kahvitupakka kirjoitti:

        haiseeko vaatteet ja henki pahalle jos polttaa kahvitupakkaa ? :-D

        Riippuu täysin kahvivalmistajasta ja minnepäin sitä suustaan puhaltelee, mutta jos vaikka kävelee samaan aikaan, niin ei siitä ainakaan helposti huomattavaa hajua jää. Riippuu myös ilmankosteudesta, sitä kosteampi ilma sen helpommin savun haju tarttuu vaatteisiin.


    • tee

      Joskus nuorena kokeilin kahvia ja teetä. Sen muistan että niitä kyteviä puruja tippui sätkästä koko ajan.

      • Anonyymi

        Toimiiko suodatin pussit


    • Röökipoliisi

      Mitä pitää nauttia, kuinka pitkään ja kuinka säännöllisesti, että tuollaisia edes menee kokeilemaan?

      Menisitte töihin...

      • vitun röökipoliisi

        Sinä voisit puolestasi mennä jonnekin muualle tältä palstalta tupakoitsijoita moralisoimasta.


    • Kahvari ;)

      Ei maistu hääviltä. Jää aina kielen päälle polttava jälkimaku. Tehtiin näitä yhen bästiksen kanssa satoja, nimettiin "kahvareiksi" ja myytiin jonneille 50 senttiä kpl. Eli siis käärittiin tarralliseen muistilappupaperiin, johon oli tietty helpointa kääriä. Tää normaali paperi varmaan lisäsi tuotteen terveyshaittoja mutta vitut me välitetty jo valmiiksi astmaisista jonneista. Filtterit tehtiin vanusta muotoilemalla ja sit pistettiin valmiit "kahvarit" pastilliaskiin talteen ja myytiin. Älkää hyvät ihmiset kumminkaan ite näitä polttako! Niillä tekee helppoa rahaa, jos löytää riittävän tyhmän äijän jolle niitä myy, mutta ne ei oikeesti maistu hyvältä. Vittu kun kaipaan niitä aikoja kun kahvaribisnes oli vielä pystyssä... :')

    • hyksva

      Tupakanpolton syy on yleensä nikotiini riippuvuus, niin on aivan järjetöntä polttaa mitään muuta tupakan sijasta, kun saman asian ajaisi vaikka puutikun imeskely. Sähkötupakka pitää kyllä nikotiinriipuvuuden kurissa, jos käyttää siinä nikotiinipitoista nestettä.

      • Anonyymi

        Ööööö... Siitä nikotiiniriippuvuudestahan pääsee eroon vaan parissa päivässä, mutta kun tupakka aiheuttaa muitakin riippuvuuksia kuin nikotiini.
        Esimerkkejä:
        - tupakointi tekee tupakalla käymisestä tavan, josta riippuvuuden.
        - Ihminen myös alkaa kaipaamaan tupakkaa, myös ilman nikotiinin vaikutusta.

        Kun olet päässyt nikotiiniriippuvuudesta yli, voit korvata tupakoinnin "tavat" polttamalla esim. paperi/kahvi/tee/mauste -sätkää. :D


      • Anonyymi

        No mutta kas kun se vapekin on myrkkyä


    • Teetestaaja

      Jos joku ehdottaa teepussin tyhjentämistä ja sen sisällön polttamista, niin älkää kokeilko! Se maistuu aivan saat anan pahalta ja siitä tulee hirveä käryn haju! Kokeilin myös jonkun ehdottamaa kuivatun koivunlehden nuijjimista ja sen polttamista ja sekin oli todellakin pas kan makuista..

    • oikeest

      Oon 13 ja oon polttanu puol vuotta sellast röökii mis o sisäl teen purui

    • kessunpessu

      Enpä ole ikinä kuullut enne tuollaisista kessuista!!!

      Olin ihan ällistynyt!

      Kaikkee ne keksii. Mulle on tavallinen tupakki riittänyt tähän asti.
      Jos jotakin harkitsisin niin korkeintaan sähkötupakkia joka olis mahdollisimman samanlainen kuin oikea nikotiinisavukekkin...

    • kalle_kehveli

      Kun mää olin ala koulussa niin porukat kääri paperista sätkiä ja teki vessapaperista täytettä, sit ne hiisaili niitä vessassa.

    • DarkWarrior

      Siis mitä? Mikä Damned sence tossa touhussa on?

      • khgdxhytb

        En tiedä, mutta mun rupes tekee just nyt mieli maistaa kahvitupakkaa, koska kuulostaa jotenki mielenkiintoselta. Ja vaikka oon lopettanu oikeen tupakan polton 6 kk sitten, niin silti haluaisin maistaa Kahvitupakkaa.


    • Japiriähänentahdo

      Ite oon 11 v myyn ja poltan heinä- ja kahvitupakkaa 25snt kappale

    • EiJumalauta--

      Täyttä paskanjauhantaa. Ootte ihan idioottimaisia juttuja. Taattua suoli24 laatua.

      • EiJumalauta--

        Hups, siis onpas idioottimaisia juttuja. :D


    • PilluralliPRO

      Tee menee hyvin (ite tykkään minttu teestä)

    • kiinnostaisi-kovasti

      Suodatin vai pannujahatus kahvia?

    • RÖÖKIÄIJÄ

      uniteetä kuulkaas vaan sinne, ei oo kofeiiniakaa..siitä vaa jonnet :D

    • Tupakoitsija

      Mitä suosittelette paperiksi jos ei oo sätkäpaperii? Ja millä kiinni?

      • Anonyymi

        Otat kaupasta kuitin mukaa ja kiinni nuolasemalla


    • Anonyymi

      Mä poltan kopallisen ja siinä seassa kahvia. Tosi hyvä aromi.

    • Anonyymi

      Itse poltan kahvitupakkaa lähes joka päivä vaikka se maistuu aivan p*skalta, mutta se saa minut näyttämään hyvältä, ja mitä uusiintestamentteihin tulee itse lainaan kirjastosta kirjoja ja revin viimeisen sivun pois ja poltan sitä.

    • Anonyymi

      Kamomilla sätkiä tuli poltettua junnuna. Eipä siitä mitään haittaa koitunut jokseenkaan ei mitään hyötyä ei siis hetkellistäkään vaikutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe