Radassa tai autoissa on selkeä suunnitteluvirhe tai sitten mulla oli vialliset yksilöt. Kumpikin auto hajosi ensimmäisessä - toisessa törmäyksessä. Ratojen risteyskohdassa autot törmäävät helposti toisiinsa ja lähes satavarmasti murtuu ohjainlevy autosta. Kuinka tällainen tuote on päässyt markkinoille? Tiedustelin maahantuojalta asiaa joulukuussa, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. En voi kyllä suositella kenellekkään. Pysyyhän ne autot kunnossa jos ei koskaan törmää, mutta tämäntyyppisellä radalla vaatimus on kyllä kohtuuton ainakin jos muutkin kuin aikuiset ajaa.
-Kovin Pettynyt
scalextric rally pro finland
5
1644
Vastaukset
- seurausta...
kaupan muovikassitkin pitää olla nykyään biohajoavaa muovia, valitettavasti se käytännössä onkin niin että ne on hetihajoavaa muovia...
- slot KING
Vitosella saat viisi uutta, kitinät sei ja kovaa ajoa vaan
- 7895
Ota maahantuojaan uudestaan yhteyttä.
- ei aina kaasu pohjas
Itse ostin toissa päivänä tämän radan eikä mitään vikaa. Autot toimii moitteettomasti, tosin törmäävät aika usein. Nyt ollaan opittu tuo jarrutus tekniikka eipäs törmääkkään enää eikä ajeta mutkiin täysillä. Vaikka törmäyksiä on tullut autot ovat kestäneet tätä ihmettelin myös itse olin aika varma että jossain vaiheessa voi tulla vikoja mutta ei. Ohjeessa muuten sanotaan suoraa että miten autoilla ajetaan ja turhia törmäyksiä pitää välttää. Eli ei aina kaasu pohjassa siinä kyllä hajoo vehkeet mutta vahinkoja voi sattua.
- kyl ne kestää
meilläki oli sellane mut kyl ne kovaa törmäilyy kesti. ja uusia autoja saa ostettua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833