Kenen luontokuvaajan kirjat ovat suosikkejanne ja miksi?
Itse pidän esimerkiksi Jorma Luhdan tuotannosta. Jotkin uudemmat huippukuvaajat eivät sitten taas iske yhtään.
Kuka kirjailija
5
786
Vastaukset
- alvari.raappavaara
Luhta-Jpin kirjoille.
Itseäni on suurimmin säväyttänyt Metsola ja Metson kuolema. Eipä ole sen jälkeen tullut metsästettyä. Ei tosin ennenkään, paljoa.
Jopin kieli on kaunista, kuin runoa. Kyllä hän olisi kuvanteon vaihtoehtona kirjailijanakin hyvin pärjännyt Suomen ja Euroopan kulttuuri-ilmastossa. Toinen vastaava veijari lie Väisäs-Hannu. Siis kuva-sanataiteilijana.- myöskin
willamon heikki taida sanoilla maalailun taidon
valokuviensa lisäksi. - A. R.
myöskin kirjoitti:
willamon heikki taida sanoilla maalailun taidon
valokuviensa lisäksi.sutii sanan siveltimelläkin laatuisasi.
- oikein tiedon
A. R. kirjoitti:
sutii sanan siveltimelläkin laatuisasi.
tarvetta luonnosta, etenkin linnuista, petolinnuista, sitä löytyy pekka helolta omakustanteisista kotka ja pöllökirjoista (jos
niitä on enää saatavissa) ja kuvatkin täyttää kaikki laatukriteerit.
uudempaan tuotantoon en ole tutustunut, siis kirjoihin. - A. R.
oikein tiedon kirjoitti:
tarvetta luonnosta, etenkin linnuista, petolinnuista, sitä löytyy pekka helolta omakustanteisista kotka ja pöllökirjoista (jos
niitä on enää saatavissa) ja kuvatkin täyttää kaikki laatukriteerit.
uudempaan tuotantoon en ole tutustunut, siis kirjoihin.Einari Merikallion Äyräpäänjärvi, ajalta ennen sotia. Pistää aatteleen mitä oliskaan tarttunut kansien väliin jos nykytekniikka olisi ollut Eikalla käytössä. Saahan sitä jossitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281