faktaa oinaista

katja23.

Itsekkäitä, määräileviä,alistavia,liian rehellisiä(eivät ajattele toisten tunteita vaan sanovat kaiken suoraan) ja vitun pirullisia. Kai sitä on ollut liikaa oinaita mun ympärillä. hyi,kadotkaa pois elämästäni!Valitettavasti joudun olemaan oinaan kanssa tekemisissä joka päivä. Se vasta on tuskaa!!

14

3305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaInENoINaS___82

      HEI EIPÄS YLEISTETÄ.... OLEN OINAS JA ENKÄ OLE TODELLAKAAN ITSEKÄS AJATTELEN AINA ENSIN MUITA!!! ITSEPÄINEN OLEN MUTTA MUUTEN EIM KYL RIMAA AINKAAN MUHUN

    • nolotus

      Minä oinas,enkä ainakaan itsekäs. Katso vaan itseäsi peiliin jos et kestä suoraa puhetta.Enpä usko että kaikki on oinaita jotka eivät tule kanssasi toimeen.

    • oinas mies

      Höpö höpö. Itse olet heikko ressukka kun annat itseäsi alistaa. T: oinasmies

      • vaakatytttönen

        Mikään ei ole niin helppoa kuin oinasmiehen alistaminen. Ja siinähän sitä sitten on oinasmies tossun alla..


    • Apottius

      Mikähän täydellisyys mailma onkaan menettänyt sinussa.Mikähän horoskoopiltasi mahdat olla niin tiedän etsiä sinunkaltaisiasi kun olet niin täydellinen ja positiivinen toisten ihmisten kanssa toimeentuleva.Löytyyköhän sinusta mitään negatiivista.Ei ainakaan kirjoituksesta päätellen.

      OINASMIES

    • Armastus2

      Mitä sä täällä vingut? Sano se oinaalle päin naamaa.

    • Hahaa mieti sitä xD

      Ei me oikkulit kaikki olla samanlaisia...ja ite sää oot tutustunu meihin eli on meissä vetovoimaa :D

      Oma vikas jos et tuu toimeen meidän kanssa :D:D Tai sit oot vaan kateellinen meidän suorapuheisuudesta...me kun uskalletaan sanoa suoraan mitä ajatellaan eikä olla salaa supiseva marttoja kuten sinä :D
      Ja jos meille vittuillaan niin tietty vittuillaan takas...älä siis vittuile vaan oo ite kunnolla kanssa!

      Ja tosta rehellisyydestä viel et, sä varmaan valehtelet mielummin ite....Ja kyl me ajatellaan toisten tunteitakin!!

    • tai sitten ei

      Olen oinas, mutta aika rauhallinen ja tasapaksu nykyään. Mutta aikoinaan liikuin seurassa, mikä ei ollut mielestäni järin viisaita ja se sai minut halveksimaan heitä. En vaan tajunnut sitä silloin, miksi minua ärsytti ne niin paljon...
      Myöhemmin vaihdoin ystäväni fiksumpiin ja huomasin itsekkin muutuneeni. Nyt kunnioitan ystäviäni ja minun ei tarvi pomottaa ketään. He pärjäävät ilman minuakin ja se on vapauttava tunne.

      (myös muut ovat samaa mieltä ex ystävistäni kanssani)

      Niin oinas vastaa, kun sille huudetaan.

    • MasterZeromus

      Ennenkuin yleistät oinaita niin katso vaan noihin jupiteri oinaisiin paremmin eli ällöttävän itsekkäitä omahyväisiä perämiehiä eikä siinä katsota missä kuussa on syntynyt vaan minä vuonna. 1999, 1987, 1975, 1963 ja 1951 vuosimallit hyi olkoon!

      Rakastan ainakin kuuoinaita silmittömästi vaikka olenkin rapumies. Kun puhe ja elämänkatsomus pitää yhtä niin mikään ei meitä estä.

    • superkoira123

      ja on kyllä aika samanlainen, kun katja23 sanoo, vaikka on kyllä marssilainen, jos se mitään muuttaa. mutta kyllähän mä sen ystävänä pysyn. Itse olen naarasleijona. (enkä todellakaan pyri olemaan huomion keskipisteenä, yritä ottaa johtajan asemaa, tai että käyttäisin kultakoruja, mun lempiväri on punainen ei kulta) ymmärsitte varmaan =D

      • huhtikuun lapsi

        ja todellakin rehellinen ja suorapuheinen....moni on siitä tänä päivänä ihan aikuisten oikeesti hyvillään, ei mitään kieroiluja,mun motto:))


    • superkoira123

      Mikäs sinä olet horoskoopiltasi?

    • kalaN

      Äläs nyt liioittele, kyllä oinas on perusärsyttävä, mutta ei mitään tosimulkkujen rinnalla :) Oinaat ovat niin karsean lapsellisia vain, kyllä ne siitä sitten oppivat kun elävät kaikki 12 elämää ensin :)

    • itse oinasnainen

      Faktaa faktaa faktaa , TÄYTTÄ P*SKAA! En olisi halunut sanoa mutta tuntui että pakko se on,
      älytöntä tuollainen yleistäminen... tunnetkin vissiin KAIKKI maailman oinaat?
      "hyi,kadotkaa pois elämästäni!"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2263
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      163
      1471
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1315
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1049
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe