Sopiiko rapumies ja oinasnainen yhteen?
Sopiiko yhteen rapu ja oinas
4
654
Vastaukset
- helmi1962
voin sanoa, ettei sovi pidemmän päälle. Oinas on
vaihtelunhaluinen, impulsiivinen, äkkipikainen,
jne. rapu ei pidä vaihtelusta, on rauhallisempi jne
Mulla oli hyvin intohimoinen suhde rapumieheen, mutta jonkinmoinen henkinen juttu puuttu. Mut ei sen puoleen, etteikö joku vaisto pelaa meidän välillä edelleen..mies aina ottaa yhteyttä,jos ja kun mulla menee kaikki päin helvettiä.. =)))
hassua..... - Muut merkit?
Tulee aina muistaa, että on muutakin, kuin aurinko-merkit. Sen jälkeen voi miettiä, mistä on valmis joustamaan. Riippuu tietysti ihmisen iästä, kuinka paljon joustaa, myötäilee ja tahtooko kehittyä tuon toisen hyvistä ominaisuuksista. Olen niin vanha, että otan riemulla kaikki haasteet vastaan ja saan nauraa omille omituisuuksilleni, jääräpäisyydelle, kaikelle sille roinalle, mikä minuun on kertynyt.
- suosiollaaa
Pitkän kokemuksen jälkeen totea:EI SOVI
- oinas ja rapu
suosiollaaa kirjoitti:
Pitkän kokemuksen jälkeen totea:EI SOVI
ei pidä katsoa niin tarkkaan horoskooppeja. meillä ainakin suhde pelaa, joskus pientä kränää mutta sehän kuuluu suhteeseen. tosi asiahan on että joustaa pitää ja yhteisistä pelisäännöistä tulee nauvotella. antaa vain rakkauden viedä, jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833