Onko kukaan kokeillut tablettihoitoja PPP:hen.Rasvat ei tunnu auttavan ja olen ihan epätoivoinen jo . Onko vinkkejä mikä kellekin antanut apua.Kiitän jo etukäteen tiedoista.
PPP
5
812
Vastaukset
- paljon puhetta
PPP:stä lue ne.Merisuolaveteen jalat ja tunniksi nettiin.Ja salvoja tuutin täydeltä.Mä käytän tällä hetkellä ceralan salvaa ja kahden viikon kuureina elocon kortisonia.Parasta on liotella jalkoja ämpärissä merisuolavedessä,että karsta irtoaa.Ei muuta kun rasvaa ja rasvaa.
- rahojasi
rasvoihin. Ne ei auta. Vaadi lääkäriltäsi pitkä tetrasykliinikuuri! Itse söin kolme kuukautta sitä ja PPP katosi. Sitä ennen käytin monella sadalla eurolla kaikken maailman rasvoja. Itkin ja liotin suolavesissä käsiä ja jalkoja..rasvasin ja rasvasin ihan turhaan. Olin aivan avuttomassa tilassa, kun en voinut kävellä, enkä tehdä käsilläkään mitään. Kaksi viikkoa syötyäni tetrasykliiniä aloin parantua. Reilun kuukauden päästä käpälät ja tassut olivat terveet!
- suolakylvyillä
kuntoon. Lue aikaisempia ketjuja psorin hoidosta. Psorinat kertoo lisää.
Minulla kortison pahensi asiaa, valohoito auttoi myös, mutta elämäntaparemontti oli paras. Rasvaan Ceridalilla ja Hamppurasvalla.
Stafylokokkibakteerilla on tekemista psoriakseen ja varmaan kovat antibiootit auttavatkin pahoissa tilanteissa. Kaikki keinot on sallittuja. Hoitakaa myös "korvien väliä", muuten ei jaksa.- .....
Heti jos alkaa rakkuloita tulla, puhkaisen ne desinfiodulla neulalla, desinfioin myös rakkulan ja olen huomannut että tämä nopeuttaa huomattavasti paranemista, mutta kannattaa olla huolellinen kaiken sen kanssa mihin rakkulaneste on kosketuksissa.
- STERIILIÄ
..... kirjoitti:
Heti jos alkaa rakkuloita tulla, puhkaisen ne desinfiodulla neulalla, desinfioin myös rakkulan ja olen huomannut että tämä nopeuttaa huomattavasti paranemista, mutta kannattaa olla huolellinen kaiken sen kanssa mihin rakkulaneste on kosketuksissa.
eli siellä ei ole bakteereita. Miksi niitä syntyy ja miksi ne kasvavat ja kuoriutuvat, ei osata selittää. Iho vaan elää nopeammin siinä kohtaa. Ehkä puhkaiseminen kuivattaa ihon nopeammin, mutta iso vaara on kunnon infektioon. Ja sen hoitaminen PPP:ssä ei ole helppoa, ne joilla on ollut isot alueet vereslihalla sen tietävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389