PPP

lääkkeet..............

Onko kukaan kokeillut tablettihoitoja PPP:hen.Rasvat ei tunnu auttavan ja olen ihan epätoivoinen jo . Onko vinkkejä mikä kellekin antanut apua.Kiitän jo etukäteen tiedoista.

5

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon puhetta

PPP:stä lue ne.Merisuolaveteen jalat ja tunniksi nettiin.Ja salvoja tuutin täydeltä.Mä käytän tällä hetkellä ceralan salvaa ja kahden viikon kuureina elocon kortisonia.Parasta on liotella jalkoja ämpärissä merisuolavedessä,että karsta irtoaa.Ei muuta kun rasvaa ja rasvaa.

• rahojasi

rasvoihin. Ne ei auta. Vaadi lääkäriltäsi pitkä tetrasykliinikuuri! Itse söin kolme kuukautta sitä ja PPP katosi. Sitä ennen käytin monella sadalla eurolla kaikken maailman rasvoja. Itkin ja liotin suolavesissä käsiä ja jalkoja..rasvasin ja rasvasin ihan turhaan. Olin aivan avuttomassa tilassa, kun en voinut kävellä, enkä tehdä käsilläkään mitään. Kaksi viikkoa syötyäni tetrasykliiniä aloin parantua. Reilun kuukauden päästä käpälät ja tassut olivat terveet!

• suolakylvyillä

kuntoon. Lue aikaisempia ketjuja psorin hoidosta. Psorinat kertoo lisää.

Minulla kortison pahensi asiaa, valohoito auttoi myös, mutta elämäntaparemontti oli paras. Rasvaan Ceridalilla ja Hamppurasvalla.

Stafylokokkibakteerilla on tekemista psoriakseen ja varmaan kovat antibiootit auttavatkin pahoissa tilanteissa. Kaikki keinot on sallittuja. Hoitakaa myös "korvien väliä", muuten ei jaksa.

• .....

Heti jos alkaa rakkuloita tulla, puhkaisen ne desinfiodulla neulalla, desinfioin myös rakkulan ja olen huomannut että tämä nopeuttaa huomattavasti paranemista, mutta kannattaa olla huolellinen kaiken sen kanssa mihin rakkulaneste on kosketuksissa.

• STERIILIÄ
        ..... kirjoitti:

Heti jos alkaa rakkuloita tulla, puhkaisen ne desinfiodulla neulalla, desinfioin myös rakkulan ja olen huomannut että tämä nopeuttaa huomattavasti paranemista, mutta kannattaa olla huolellinen kaiken sen kanssa mihin rakkulaneste on kosketuksissa.

eli siellä ei ole bakteereita. Miksi niitä syntyy ja miksi ne kasvavat ja kuoriutuvat, ei osata selittää. Iho vaan elää nopeammin siinä kohtaa. Ehkä puhkaiseminen kuivattaa ihon nopeammin, mutta iso vaara on kunnon infektioon. Ja sen hoitaminen PPP:ssä ei ole helppoa, ne joilla on ollut isot alueet vereslihalla sen tietävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3498
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      96
      3324
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      52
      2818
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      55
      2621
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      92
      2445
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      38
      1634
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1279
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1238
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      340
      1108
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1003
    Aihe