Mitä mä voisin ostaa mun pikkuveljelle (12wee) ja isälle joululahjaksi?? mulla ei oo mitään hajua!!!!! HELP ME!!!!!!!!!!1
Pikkuveljelle ja isälle joululahjaksi?!?
10
4219
Vastaukset
- Laura
mulla on sama ongelma!!! mullakaan ei oo mitää hajua!!! auttakaa muut!!!!
- MoonLight
nii?!? kukaan muu??
hyvä että en oo ainoo... x) - Anna
Isät yleensä arvostavat jotain itsetehtyä, ainakin meidän isä, joten itse maalasin taulun, johon liimasin das-massasta muotoilemani "äidin" ja "isän" käsikädessä. Jos en olisi kätevä käsistäni, ostaisin isälleni varmaan jonkun hyväntuoksuisen partaveden. Pikkuveljeä mulla ei ole, mutta 12vuotiaalle pojalle ostaisin itse varmaan jonkin cd-levyn tai jos tuntisin tämän pukeutumistyylin hyvin, niin jonkin vaatteen, huivin, vyön tms. Mutta lahjoja en koskaan osta ilman ajatusta, vaan jokainen lahjan saaja tietää tarkalleen että lahja on todella ostettu juuri hänelle.
- Heidi22
Isälle:
joku kaupoista joulunalla saatava dödöpaketti
t-paita
gollegepaita
kauluspaita
parranajovehkeitä
sukat
bokserit tms
aamutossut
saunatuoksuja
saunamittari
sähköhammasharja
mieti,onko teillä kotona jotain menossa rikki tai uusimisen tarpeessa? esim. leivänpaahdin tai pöytälamppu tai jotain muuta sellaista
Pikkuveljelle
CD?
dvd-leffa
tietokonepeli esim. uusi the Sims taikaa-lisäosa
ikioma iso pyyhe
joku lautapeli
kirja
hits 2003 -nuottikirja, jossa kaikki listahitit nuotteina (Prismassa 14,50€)
Duudsonit kamaa?
lumikengät
harrastuksiin liittyvää?
yöpuku
aamutossut esim. tiikerin pään malliset- Sanna
Mun mielestä ajatus on loppujen lopuksi se tärkein, ja kun mullakaan opiskelijana ei liikaa rahaa oo, niin saa kelvata vähän halvenpikin lahja. Pikkuveljeleni ostan värmaan mopon korjaus oppaan, se kun tykkää moponsa kanssa touhata. Ja kun sen harrastuksiin kuullu metstys ja kalastus, on erä-liikkeistä yleensä helpo keksiä jotain. Isälle oistan yleensä arpoja, siis jotain Ässä-arpa tyylisiä-voitot puoliksi-periaatteella!
- Lulu
Kalenteri on hyvä juttu.( jos faija tykkää kalastella, niin kalamiehen kalenteri:sisältää kaikkee tietoo). Anopille ostin just Martta Wendelinin seinäkalenterin, oisko maksanu jotain 16 € kirjakaupasta. Ja kyllä jouluna pitää ainakin yksi kirja saada, dekkarit on aika kivoja.
- MoonLight
mistä sellasen kalastuskalenterin voi ostaa?? paljonkos maksaa??
- mään
MoonLight kirjoitti:
mistä sellasen kalastuskalenterin voi ostaa?? paljonkos maksaa??
kalakalenri maksaa max. 20e riippuu mistä ostaa ja millasen ostaa.
- help... mee...
meidän faija ei tykkää muustakun formulan mm kisoista et siihen tahtiin :p
- help .. mee ..
mulla on ongelma ei oo mittään pikkuvejelle eikä iskälle help .......... me !!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819