Avaamaton europussi

kerrrrään

Minkä arvoisia tuollaiset avaamattomat europussit tuolta vuosituhannen alusta mahtavat olla? yksi löytyy vielä laatikosta...

4

2093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikana eri huutokaupoissa nuo ärräpussit ovat vaihtaneet omistajaa 20-30 euron hintaan. Keräilymessuilla muutama viikko sitten näkyi olevan myyjillä hintapyynnit 35 euron tuntumassa.

      • anttirantalalappajärvi

        Jep, asia todella on näin. :) Vai tarkoitatko 1000mk sisältävää pussia, josta on joutunut pulittamaan 1030mk? Laitan sivun josta löytää kuvan kun löydän. Sillä aikaa voi itse etsiä http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/ Ja siellä kyllä on kuva, en vain tähän hätään löytänyt. :(


      • anttirantalalappajärvi
        anttirantalalappajärvi kirjoitti:

        Jep, asia todella on näin. :) Vai tarkoitatko 1000mk sisältävää pussia, josta on joutunut pulittamaan 1030mk? Laitan sivun josta löytää kuvan kun löydän. Sillä aikaa voi itse etsiä http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/ Ja siellä kyllä on kuva, en vain tähän hätään löytänyt. :(

        No niin, tässä olisi ison pussin linkki: http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/viewtopic.php?f=5&t=2592 ja "pikkupussista löytyy tietoa: http://www.pk-numismaatikot.fi/, kuva löytyy http://www.antiikinvuoksi.fi/tuoteinfo.cfm?id=1810&start=1. Huom! Pienestä pussista on olemassa myös väärennös, jossa on tavattu kahta eri vuosilukukomblikaatiota. Katso linkistä myös aidon vuosiukukomblikaatiot!


      • kaapissa... köh!
        anttirantalalappajärvi kirjoitti:

        Jep, asia todella on näin. :) Vai tarkoitatko 1000mk sisältävää pussia, josta on joutunut pulittamaan 1030mk? Laitan sivun josta löytää kuvan kun löydän. Sillä aikaa voi itse etsiä http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/ Ja siellä kyllä on kuva, en vain tähän hätään löytänyt. :(

        Olisi vinhaa tietää minkä verran tuommoisia yritysten kolikkopaketteja on vielä ehjänä. Kertaostos oli kuitenkin vähän hinnakkaampi kuin tuo "R-kioskin pakkaus", joten tuskin näitä em. enempää on.

        Minulla(kin) on tuommoinen yrityksille suunnattu kolikkopaketti. Eipä näytä olevan mitään maankaatovuosilukuja ainakaan noissa pötkylöissä. Tietysti joku saattaa tulevaisuudessa pitää tuotakin pakkausta keräilemisen arvoisena, joten jemmaillaan tuo tulevaisuuteen. Ainakin saapi poika joskus ihmetellä isin perintöjä, joista saattaa löytyä aika yllättäviäkin "löytöjä".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe