Minkä arvoisia tuollaiset avaamattomat europussit tuolta vuosituhannen alusta mahtavat olla? yksi löytyy vielä laatikosta...
Avaamaton europussi
4
2093
Vastaukset
aikana eri huutokaupoissa nuo ärräpussit ovat vaihtaneet omistajaa 20-30 euron hintaan. Keräilymessuilla muutama viikko sitten näkyi olevan myyjillä hintapyynnit 35 euron tuntumassa.
- anttirantalalappajärvi
Jep, asia todella on näin. :) Vai tarkoitatko 1000mk sisältävää pussia, josta on joutunut pulittamaan 1030mk? Laitan sivun josta löytää kuvan kun löydän. Sillä aikaa voi itse etsiä http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/ Ja siellä kyllä on kuva, en vain tähän hätään löytänyt. :(
- anttirantalalappajärvi
anttirantalalappajärvi kirjoitti:
Jep, asia todella on näin. :) Vai tarkoitatko 1000mk sisältävää pussia, josta on joutunut pulittamaan 1030mk? Laitan sivun josta löytää kuvan kun löydän. Sillä aikaa voi itse etsiä http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/ Ja siellä kyllä on kuva, en vain tähän hätään löytänyt. :(
No niin, tässä olisi ison pussin linkki: http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/viewtopic.php?f=5&t=2592 ja "pikkupussista löytyy tietoa: http://www.pk-numismaatikot.fi/, kuva löytyy http://www.antiikinvuoksi.fi/tuoteinfo.cfm?id=1810&start=1. Huom! Pienestä pussista on olemassa myös väärennös, jossa on tavattu kahta eri vuosilukukomblikaatiota. Katso linkistä myös aidon vuosiukukomblikaatiot!
- kaapissa... köh!
anttirantalalappajärvi kirjoitti:
Jep, asia todella on näin. :) Vai tarkoitatko 1000mk sisältävää pussia, josta on joutunut pulittamaan 1030mk? Laitan sivun josta löytää kuvan kun löydän. Sillä aikaa voi itse etsiä http://www.pk-numismaatikot.fi/forum/ Ja siellä kyllä on kuva, en vain tähän hätään löytänyt. :(
Olisi vinhaa tietää minkä verran tuommoisia yritysten kolikkopaketteja on vielä ehjänä. Kertaostos oli kuitenkin vähän hinnakkaampi kuin tuo "R-kioskin pakkaus", joten tuskin näitä em. enempää on.
Minulla(kin) on tuommoinen yrityksille suunnattu kolikkopaketti. Eipä näytä olevan mitään maankaatovuosilukuja ainakaan noissa pötkylöissä. Tietysti joku saattaa tulevaisuudessa pitää tuotakin pakkausta keräilemisen arvoisena, joten jemmaillaan tuo tulevaisuuteen. Ainakin saapi poika joskus ihmetellä isin perintöjä, joista saattaa löytyä aika yllättäviäkin "löytöjä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419