PRIORIN

pörrö takas

Kenellä tämä on toiminut? kun kallista on niin ei huvita rahoja turhaan pukata.
Eli olen 21-vuotia nainen jonka hiukset oheni laihdutuksen yhteydessä. Nyt laihdutus on lopetettu ja normaaliin syömiseen palattu kohta vuosi sitten. Hiukset vain on ohentunu hurjasti.
Voisiko priorin olla ratkaisu tähän ongelmaan?
Kiitos kaikista käyttäjäkokemuksista.
Olisi kiva myös kuulla miten muut tuotteet ovat vaikuttaneet.

29

21498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Priorin on tosiaan kallista, eikä sen syöminen välttämättä kannata.
      Hiuksesi kokivat äkkilähdön laihdutuksen seurauksena, eli hiuksia on pudonnut kesken kasvukauden. Nämä pudonneet hiukset eivät lähde kasvamaan uudelleen ennen kuin hiustuppien luonnollisen kasvusyklin loppu on saavutettu, etkä saa nopeutettua tuota kasvun alkamista millään ravintolisällä (kuten Priorin).
      Äkillisessä hiustenlähdössä, kuten laihdutuksesta johtuvassa, hiusten palautuminen voi vielä hyvinkin pitkään. Sinuna en olisi liian huolissani. Jos syöt nykyään monipuolisesti ja riittävästi, et mielestäni hyödy Priorinista paljonkaan.
      Jos haluat kuitenkin hankkia joitain ravintolisiä, pärjäät edullisemmillakin. Esimerkiksi pellavansiemenöljyä päivittäin (pullo ei maksa paljon) ja saat tarpeellisia rasvahappoja. Tai sitten biotiini, jolla on selvää edullista vaikutusta hiusten kuntoon. Ihmisille tarkoitettavat biotiinivalmisteet ovat melko hinnakkaita, mutta lemmikkieläimille tarkoitetut vastaavat sopivat kyllä ihmistenkin käyttöön. Kuulostaa äkkiseltään pahalta, mutta esim. lemmikkien apteekista saatava Aptus Biorion sisältää täysin samaa biotiinia kuin ihmisille tarkoitetut tabletit, biotiinia on niissä vain enemmän. Monet naiset käyttävät näitä 'lemmikkituotteita', minä itse mukaan luettuna (käyttänyt jo pari vuotta). Aptus Biorion -purkissa on 60 tablettia eli riittää kahdeksi kuukaudeksi ja hinta on muistaakseni 10-15euroa. Monet ovat huomanneet biotiinin hyvät vaikutukset. Siis jos uskaltaudut ostamaan lemmikeille tarkoitettua biotiinia (eikä siitä oikeasti ole mitään haittaa), pääset halvalla.

• pörrö takas

Vastauksesi oli erittäin hyvä, tietoa näyttää löytyvän. Tästä oli apua. Eläinten biotiinia olen käyttänyt kohta puoli vuotta. Ajattelin priorinia lähinnä korjaamaan muita ravitsemus puutteita, mutta tosiaan voisi etsiä samoja aineita kaupan hyllyltä.
        Jos hiuksi putoaa kesken kasvukauden, niin kauanko on odotettavissa että uusi hiuksi kasvaisi? eihän hiustupet vahingoitu?
        Kiitos paljon

• -------
        pörrö takas kirjoitti:

Vastauksesi oli erittäin hyvä, tietoa näyttää löytyvän. Tästä oli apua. Eläinten biotiinia olen käyttänyt kohta puoli vuotta. Ajattelin priorinia lähinnä korjaamaan muita ravitsemus puutteita, mutta tosiaan voisi etsiä samoja aineita kaupan hyllyltä.
        Jos hiuksi putoaa kesken kasvukauden, niin kauanko on odotettavissa että uusi hiuksi kasvaisi? eihän hiustupet vahingoitu?
        Kiitos paljon

"Jos hiuksi putoaa kesken kasvukauden, niin kauanko on odotettavissa että uusi hiuksi kasvaisi? eihän hiustupet vahingoitu?"

Eivät hiustupet vahingoitu.
        Jos hius putoaa kesken kasvukauden niin uusi hius lähtee kasvamaan jokaisella sen oman kasvukauden pituuden mukaan. Kasvukausi voi olla karkeasti kahdesta jopa seitsemään vuoteen.
        Jos sinulla on ollut joskus hyvin pitkät hiukset ja siis tiedät, että saat kasvatettua hiuksesi pitkiksi, on hiustesi kasvukausi pitkä. Jos taas et saa kunnolla kasvatettua esim. olkapäitä pitempää, on kasvukautesi vähän lyhyempi.
        Jos sinulla on pitkä hiuksen kasvukausi, ei kuitenkaan kannata säikähtää, että joudut odottelemaan pudonneiden hiusten tilalle uudiskasvua vuosikaudet. Pudonneiden joukossa on ollut hiuksia kaikissa kasvukauden vaiheissa, joten kyllä sitä uudiskasvua rupeaa siltä tulemaan nopeamminkin. Eli tilanne siis paranee hiljalleen jatkuvasti.

Sinuna jatkaisin biotiinin käyttöä vielä pitkään, kun siihen ei rahallisesti tarvitse panostaa niin paljon. Rasvahappoja hyvästä kasviöljyistä ja tarpeeksi hyvälaatuista proteiinia, ne ovat myös tärkeät hiuksille.
        Jos ruokavalio on kunnossa, ei noille Priorinin kaltaisista lisistä ole minun mielestäni mitään hyötyä.
        Kai hoidat myös päänahkaasi laadukkailla shampolla ja hoitoaineilla, joissa ei ole pahaa silikonia? Itse olen käyttänyt aloe vera- shampoota (joka mahdollisimman luonnonmukaista ja jossa paljon aloeta). Tekee päänahalle hyvää.

Onnea hiustenkasvatukseen.

• Omakohtainen kokemus
        ------- kirjoitti:

"Jos hiuksi putoaa kesken kasvukauden, niin kauanko on odotettavissa että uusi hiuksi kasvaisi? eihän hiustupet vahingoitu?"

Eivät hiustupet vahingoitu.
        Jos hius putoaa kesken kasvukauden niin uusi hius lähtee kasvamaan jokaisella sen oman kasvukauden pituuden mukaan. Kasvukausi voi olla karkeasti kahdesta jopa seitsemään vuoteen.
        Jos sinulla on ollut joskus hyvin pitkät hiukset ja siis tiedät, että saat kasvatettua hiuksesi pitkiksi, on hiustesi kasvukausi pitkä. Jos taas et saa kunnolla kasvatettua esim. olkapäitä pitempää, on kasvukautesi vähän lyhyempi.
        Jos sinulla on pitkä hiuksen kasvukausi, ei kuitenkaan kannata säikähtää, että joudut odottelemaan pudonneiden hiusten tilalle uudiskasvua vuosikaudet. Pudonneiden joukossa on ollut hiuksia kaikissa kasvukauden vaiheissa, joten kyllä sitä uudiskasvua rupeaa siltä tulemaan nopeamminkin. Eli tilanne siis paranee hiljalleen jatkuvasti.

Sinuna jatkaisin biotiinin käyttöä vielä pitkään, kun siihen ei rahallisesti tarvitse panostaa niin paljon. Rasvahappoja hyvästä kasviöljyistä ja tarpeeksi hyvälaatuista proteiinia, ne ovat myös tärkeät hiuksille.
        Jos ruokavalio on kunnossa, ei noille Priorinin kaltaisista lisistä ole minun mielestäni mitään hyötyä.
        Kai hoidat myös päänahkaasi laadukkailla shampolla ja hoitoaineilla, joissa ei ole pahaa silikonia? Itse olen käyttänyt aloe vera- shampoota (joka mahdollisimman luonnonmukaista ja jossa paljon aloeta). Tekee päänahalle hyvää.

Onnea hiustenkasvatukseen.

Hiustupessa on jo uusi hiusaihe kun vanha hius putoaa. Uusi hius alkaa kasvaa 3-5 viikkoa edellisen putoamisen jälkeen. Tuo höpinä hiusten kasvukaudesta on peräisin hiusakatemioista ja hiusterapeuteilta ja perustuu vain asiakkaan rahastukseen mahdollisimman pitkään.

Omia esimerkkejä:
        Pitkänä stressikautena hiukseni kasvoivat huonosti ja putosivat jo lyhyinä. Uudet hiukset alkoivat kuitenkin heti kasvaa ja stressin ja parantuneen yleiskunnon ansiosta kasvatin pitkät hiukset kolmessa vuodessa.

Pointtini on että älkää uskoko masentavia hiusten kasvukausi ennusteluita vaan miettikää itse mikä mättää. Kasvaahan syöpähoitojenkin jälkeen hiukset heti kun hoito loppuu!

• pörrö takas
        Omakohtainen kokemus kirjoitti:

Hiustupessa on jo uusi hiusaihe kun vanha hius putoaa. Uusi hius alkaa kasvaa 3-5 viikkoa edellisen putoamisen jälkeen. Tuo höpinä hiusten kasvukaudesta on peräisin hiusakatemioista ja hiusterapeuteilta ja perustuu vain asiakkaan rahastukseen mahdollisimman pitkään.

Omia esimerkkejä:
        Pitkänä stressikautena hiukseni kasvoivat huonosti ja putosivat jo lyhyinä. Uudet hiukset alkoivat kuitenkin heti kasvaa ja stressin ja parantuneen yleiskunnon ansiosta kasvatin pitkät hiukset kolmessa vuodessa.

Pointtini on että älkää uskoko masentavia hiusten kasvukausi ennusteluita vaan miettikää itse mikä mättää. Kasvaahan syöpähoitojenkin jälkeen hiukset heti kun hoito loppuu!

Tuossa oli aika hyvä pointti, epätoivo meinas iskeä, kun mietti että sais odotella vuosia että mitään tapahtuis, kyllähän lyhyttä hiusta pukkaa jokapuolelta päätä, eikä ne lyhyen ole tippuneet.
        Tuo syöpähoitojen jälkeen takaisin kasvu sai mielen piristymään, jos niilläkin putoaa ennen aikojaan ja kasvaa takas niin miksen mullakin?
        Tuskimpa siitä mitään haittaa on vaikka panostais lisäravinteisiin. Ja lisäksi muuten yrittää syödä terveellisesti
        Kiitos päivän pelastamisesta

• eräs.
        pörrö takas kirjoitti:

Tuossa oli aika hyvä pointti, epätoivo meinas iskeä, kun mietti että sais odotella vuosia että mitään tapahtuis, kyllähän lyhyttä hiusta pukkaa jokapuolelta päätä, eikä ne lyhyen ole tippuneet.
        Tuo syöpähoitojen jälkeen takaisin kasvu sai mielen piristymään, jos niilläkin putoaa ennen aikojaan ja kasvaa takas niin miksen mullakin?
        Tuskimpa siitä mitään haittaa on vaikka panostais lisäravinteisiin. Ja lisäksi muuten yrittää syödä terveellisesti
        Kiitos päivän pelastamisesta

No kylläkin se "uusi sänki", joka näkyy "heti", on JUURIKIN sitä hiusta, joka ON siinä kasvukautensa vaiheessa, että "nyt on aika puskea ulos"...että näin.

Mutta kuten sanottu, onneksi hiusten kasvukaudet ovat eri aikaisia - muuten sitä oltaisiin laakista "täyskaljuja" vahingon sattuessa, jos oltaisiin.;)

Itse otin juuri Priorinin käyttöön ja mielestäni se on antanut hiuksilleni "ryhtiä", jolloin ohuemmatkin/kärsineemmätkin hiukset näyttävät ainakin paremmilta kuin muuten. Lisäksi se jotenkin miellyttävästi "pehmentää" hiuksen laatua...

• miemiemie*

Haluan kans tietää kannattaako haaskata prioriin? vai riittääkö hyvä monivitamiini, biotiini ja eikös ne hirssiuute (mistä saa?) ja vehnänalkioöljykö se toinen aine oli? Niistähän prioirin koostuu ?

• kokeilla voi

Itekkin olen kovasti hakenut kommentteja tuosta priorinista täältä keskusteluista ja yllättävän moni kehuu toimivaksi jopa miehetkin.
        Voi olla tapauskohtainen juttu eli toisilla toimii ja toisilla ei.

• 300 µg

• fjfjdfjd

Ei todellakaan kannata haaskata rahoja ko. tuotteeseen. Priorin ei kasvata hiuksia yhtään, se vaan ravitsee hiusjuuria ja samoja aineita löytyy mm. Multivitasta ja huomattavasti halvemmalla.

• kokeilla voi
        fjfjdfjd kirjoitti:

Ei todellakaan kannata haaskata rahoja ko. tuotteeseen. Priorin ei kasvata hiuksia yhtään, se vaan ravitsee hiusjuuria ja samoja aineita löytyy mm. Multivitasta ja huomattavasti halvemmalla.

Itse ostin juuri pilleripurkin ja priorin shampoon eli "pitäisi" yhdessä käytettynä optimoida tuloksen.
        Pillerit juurelle ja shampoo versolle, heh.
        Noh, muutaman kuukauden päästähän tuon näkee jos on vaikutusta, palataan asiaan:-)

• mimosa666
        kokeilla voi kirjoitti:

Itse ostin juuri pilleripurkin ja priorin shampoon eli "pitäisi" yhdessä käytettynä optimoida tuloksen.
        Pillerit juurelle ja shampoo versolle, heh.
        Noh, muutaman kuukauden päästähän tuon näkee jos on vaikutusta, palataan asiaan:-)

Moi!
        Olen syönyt Priorinia. Alussa 3 kuukautta maksimiannoksella ja nyt vain 1 per pvä. Nyt on neljäs purkki menossa.Kovin huomattavaa eroa en ole hiuksissani huomannut. Siinä kolmen kuukauden paikkeilla tuntui, että olisi ehkä hieman paksummat, mutta mitään suurta radikaalia eroa en ole hiuksissani missään vaiheessa huomannut. Mulla on melko paljon hiuksia, mutta ovat hyvin ohuet. Luulen, että en enää jatka Priorinin syömistä, vaan tilaan tuota Biotiini-valmistetta, josta joku oli laittanut linkin tänne. Jos olisin tiennyt, että mitään huomattavaa muutosta ei hiuksiin tule, en olisi rahojani Prioriniin laittanut vaan kokeillut ainakin ensin jollain muulla halvemmalla tuotteella. Niin ja ostin myös Priorin- shampoon, mutta hiukseni meni siitä todella huonoiksi; takkuun ja jotenkin ihan ihmeellisiksi!En käyttänyt sitä kuin noin viikon (ja maksoin itseni kipeäksi:P)

• Tukka takaisin
        mimosa666 kirjoitti:

Moi!
        Olen syönyt Priorinia. Alussa 3 kuukautta maksimiannoksella ja nyt vain 1 per pvä. Nyt on neljäs purkki menossa.Kovin huomattavaa eroa en ole hiuksissani huomannut. Siinä kolmen kuukauden paikkeilla tuntui, että olisi ehkä hieman paksummat, mutta mitään suurta radikaalia eroa en ole hiuksissani missään vaiheessa huomannut. Mulla on melko paljon hiuksia, mutta ovat hyvin ohuet. Luulen, että en enää jatka Priorinin syömistä, vaan tilaan tuota Biotiini-valmistetta, josta joku oli laittanut linkin tänne. Jos olisin tiennyt, että mitään huomattavaa muutosta ei hiuksiin tule, en olisi rahojani Prioriniin laittanut vaan kokeillut ainakin ensin jollain muulla halvemmalla tuotteella. Niin ja ostin myös Priorin- shampoon, mutta hiukseni meni siitä todella huonoiksi; takkuun ja jotenkin ihan ihmeellisiksi!En käyttänyt sitä kuin noin viikon (ja maksoin itseni kipeäksi:P)

Hei minulla ja ystävillä on erittäin hyviä kokemuksia Priorinista ja aion käyttää jatkossakin. Olen aika perehtynyt tuotteeseen, on esim kliinisesti tutkittu (on sentään lääkeyhtiön tuote)ja kasvattaa tosiaan hiuksia sekä vahvistaa. Aika kallis, mutta siirryn pian yllöpitoon eli vähemmän kapseleita. shampoo ei kiinnosta

• hkotkri
        Tukka takaisin kirjoitti:

Hei minulla ja ystävillä on erittäin hyviä kokemuksia Priorinista ja aion käyttää jatkossakin. Olen aika perehtynyt tuotteeseen, on esim kliinisesti tutkittu (on sentään lääkeyhtiön tuote)ja kasvattaa tosiaan hiuksia sekä vahvistaa. Aika kallis, mutta siirryn pian yllöpitoon eli vähemmän kapseleita. shampoo ei kiinnosta

Hei,

Itse olen syönyt prioriinia nyt n. 3 kk. Minulla on ollut tossa ohimoilla ihan ohutta untuvaa eikä hius ole kasvanut kunnolla. Ohimoni ovat näyttäneet lähes kaljuilta. Nyt tämän 3 kk jälkeen ohimoille on alkanut kasvaa vahvempaa hiusta eikä ohimoni enää näytä kaljulta. lyhyttähän hius vielä on mutta hiukseni todella voivat paljon paremmin. Eikä priorin shampoo hiuksia takkuun jätä kun käyttää hoitoainetta. Vaikka tuote on kalllis niin olen itse ainakin ilahtunut kovin hiusteni todella hyvästä kunnosta ja paremmasta kasvusta. ja aion käyttää tuotetta myös jatkossa.

• Lyhyttukkainen
        hkotkri kirjoitti:

Hei,

Itse olen syönyt prioriinia nyt n. 3 kk. Minulla on ollut tossa ohimoilla ihan ohutta untuvaa eikä hius ole kasvanut kunnolla. Ohimoni ovat näyttäneet lähes kaljuilta. Nyt tämän 3 kk jälkeen ohimoille on alkanut kasvaa vahvempaa hiusta eikä ohimoni enää näytä kaljulta. lyhyttähän hius vielä on mutta hiukseni todella voivat paljon paremmin. Eikä priorin shampoo hiuksia takkuun jätä kun käyttää hoitoainetta. Vaikka tuote on kalllis niin olen itse ainakin ilahtunut kovin hiusteni todella hyvästä kunnosta ja paremmasta kasvusta. ja aion käyttää tuotetta myös jatkossa.

Priorin shampoo on ihan mahtava tuote! Hoitoainetta vaan päähän niin eipä ole enää takkuiset. Mun hiuksia tää tuote kasvattaa todella lyhyessä ajassa, enkä edes syö priorin kapseleita. Tää on muuten puolet halvempi kuin muut vastaavat shampoot. Toivottavasti tästä on teillekin apua :)

• t: t
        kokeilla voi kirjoitti:

Itekkin olen kovasti hakenut kommentteja tuosta priorinista täältä keskusteluista ja yllättävän moni kehuu toimivaksi jopa miehetkin.
        Voi olla tapauskohtainen juttu eli toisilla toimii ja toisilla ei.

Olen itsekkin kokeillut prorinia se vaikuttaa hyvin ja vahvistaa 2kk ..jos et halua sitä tai olet allerginen osta shima ainetta jossa myydään tässä nettisivussa www.shima.com se maksaa 15 e ei kovin paljon maksaa koska hiuksetkin elää ! Lisää kysymyksiä ?

• t tosi
        t: t kirjoitti:

Olen itsekkin kokeillut prorinia se vaikuttaa hyvin ja vahvistaa 2kk ..jos et halua sitä tai olet allerginen osta shima ainetta jossa myydään tässä nettisivussa www.shima.com se maksaa 15 e ei kovin paljon maksaa koska hiuksetkin elää ! Lisää kysymyksiä ?

JUU kyllä se auttaa ja shima priorin ovat hyviä niin ihania hiukseni ovat nyt paksut kiiltävät pitkät ja hehkuvat kuin timantti....shima on tarkoitettu tummille mutt kummiskin kyllä auttaa voi kun olen niin iloinen odotass kun kerron Kavereille ja perhelleni !! Ja nytt kun oli juhlatt niin on helppo tehdä hiukset jne,käyttäkää ostakaa yhteensä vain 28 e ei kovin paljon koska lopputuloss on upeaa ihanaa suosittelen tosi tosi tosi paljon mielettömön hyvä niinku hiukset kasvaa kahdessa viikossa käytin puolvuotta ja hiukseni ovat mielettön pitkät . Kaverit sanoivat :yritätkö tehdä ennetyksen "mailman pitkimmät hiukset" vai ?
        ja kokeilkaa ihmeessä .!

• janni uskonnn
        t tosi kirjoitti:

JUU kyllä se auttaa ja shima priorin ovat hyviä niin ihania hiukseni ovat nyt paksut kiiltävät pitkät ja hehkuvat kuin timantti....shima on tarkoitettu tummille mutt kummiskin kyllä auttaa voi kun olen niin iloinen odotass kun kerron Kavereille ja perhelleni !! Ja nytt kun oli juhlatt niin on helppo tehdä hiukset jne,käyttäkää ostakaa yhteensä vain 28 e ei kovin paljon koska lopputuloss on upeaa ihanaa suosittelen tosi tosi tosi paljon mielettömön hyvä niinku hiukset kasvaa kahdessa viikossa käytin puolvuotta ja hiukseni ovat mielettön pitkät . Kaverit sanoivat :yritätkö tehdä ennetyksen "mailman pitkimmät hiukset" vai ?
        ja kokeilkaa ihmeessä .!

kavereni suosittelivat sitä nyt vaan meen kauppaa ostaa voiko netistä tilaaa ?

• t tosi
        janni uskonnn kirjoitti:

kavereni suosittelivat sitä nyt vaan meen kauppaa ostaa voiko netistä tilaaa ?

kyllä voii mee vain www.shima.com ja prorinin voi ostaa www.apteekki.fi

• janni uskonnn
        t tosi kirjoitti:

kyllä voii mee vain www.shima.com ja prorinin voi ostaa www.apteekki.fi

meen nyt ostaa kiitti tiedosta .. paljonn

• seppo (tyttö )
        mimosa666 kirjoitti:

Moi!

Oliks eka sull lyhyet ja ohentuneet mull o kauheen lyhyet ohuntuneen 100 % tarvitsen
        olen tosi masentunut siitä ja surullinen on lopettaa itkemisen tarvitsen apua siis mun hiukset mulla on yli 11 hius aineita jokainen maksaa 10 e ja priorin ja käytin sitä ensimmäistä kertaa eilen Mitä teen ?

• SEPPO (TYTTÖ )
        Lyhyttukkainen kirjoitti:

Priorin shampoo on ihan mahtava tuote! Hoitoainetta vaan päähän niin eipä ole enää takkuiset. Mun hiuksia tää tuote kasvattaa todella lyhyessä ajassa, enkä edes syö priorin kapseleita. Tää on muuten puolet halvempi kuin muut vastaavat shampoot. Toivottavasti tästä on teillekin apua :)

käytitko montapäivää vai :D ?

• kihara afro tukka !
        Lyhyttukkainen kirjoitti:

kuin ? niin et on halvempi ku muut shampoo prorin on kuuless 13 e onpa halpa.. kuuless olen brazilialainen hiukseni ovat kiharat auttaako priorin kiharat hiukset paksummaks ja pitemmät ja vahvistaako se ????..... ..

• sofia 12v
        kihara afro tukka ! kirjoitti:

kuin ? niin et on halvempi ku muut shampoo prorin on kuuless 13 e onpa halpa.. kuuless olen brazilialainen hiukseni ovat kiharat auttaako priorin kiharat hiukset paksummaks ja pitemmät ja vahvistaako se ????..... ..

On hyvä et joku sanoi prorinista postiivista kun kaikki sanoi että ei toimi Jne haluaisin kysya toimiiko se vai vahventaako kun minulla on tosi heikot hiukset :( ja haluan apua ..
        Hiukseni ovat kiharat ensi munulla oli tosi paksut sitten värjäsin ruskee/blondiks ja 3kk päästä takaisin mustan väriin ja hiukseni alkoi lähteä ohenivat olin masentunut 4kk itkin surullinen apua mitä teen haluan paksu tosi pitkät ja vahvat hyvin vahvat onko keino millä unelmani toteutuisivat ?..

• priorin

Mulla on ollu aina puolipitkät hiukset,jotka on vaa pysyny samassa pituudessaan aina. ja oon 15 vuotias. Aloin sitte maaliskuussa syömään priorinia ja hiukset on paaaaaljon paksummat ja pidemmät. on tullu ainaki 5cm lisää,ellei enemmänki. nytten ku lopetin priorinin,niin kasvu pysähty heti :o mutta aion ruveta käyttään tota biotiinia että saisin sen haluamani pituuden. mut onko oikeesti terveellistä syödä eläinten biotiinia, mitään sivuvaikutuksia?

• Häikäseväthiukset

Minä olen syönyt 13 kk Biorionia tai Biotion Fortea kolme tablettia päivässä, eikä mitään sivuoireita ole tullut. Ainut muutos on, että hiukseni ovat vahvat ja kiltävät.

En ole esim. ruennut naukumaan, määkimään tai haukkumaan. ;-)

• 17+11

Heippa,
        Olisi kiva tietää millaisella annostukselle syöt tätä Aptuksen Biorionia. Jos koirille annetaan 1 kpl/10kg, niin pitäiskö 70g naisen ottaa 7pl vuorokaudessa....?
        Vaikka purkin hinta onkin halvempi, niin tuolla annostuksella taitaa hintaero Prioriniin kaventua kummasti, eikö vaan ?

• Priorin shampoo

Auttaako jos käyttää pelkkää sitä Priorin shampoota? Kun ne pilleritkin on aika kalliita...

• Ei auta

No, ei todellakaan auta. Todellinen vaikutus tulee aina sisältä päin. Varsinkin kun puhutaan vitamiinien vaikutuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4716
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3125
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe