Kookoot sai 500€ Sportin fanien rahoja kun kävivät aloittamassa tappelun ja saamassa turpiinsa Vaasassa!
http://www.kuudeskenttapelaaja.net/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=1319
Re: Vieraspelimatka puolivälierään...
Kirjoittaja ToMe1 päivämäärä Ti Helmi 24, 2009 6:38 pm
Oliks toi sillee et 2 vieraspeli matkaa saatii Red Armyn rahat? Ja jos on ni miks? Jotain nimittäin Heinolan reissul puhuttii tollast...
Joku kerjää verta nenästään...
6
469
Vastaukset
Ainoa joka saa verta nenästään on sinä. On ennenkuulumatonta että tuollainen narukäsi inisee täällä 500€ perään.
Tule käymään Savonlinnassa niin minä annan sinulle sen 500e, saat ostaa hattaroita ja tikkareita.- joskus sellaista
Hienoa että joku edes näin uskaltaa liiton taholta näpäyttää mestiksen maineen mustaajia. Harmi homma kunnollisten Sport – kannattajien puolesta, mutta ihan oikein rettelöitsijöille. Muutaman satasen evääminen ei tietenkään estä red armya playoffseissa matkustamasta, mutta jospa se olisi edes merkki, että sikailullakin on seuraukset. Jokaisen kielteisen tapauksen jälkeen, saa aina lukea kuinka vika oli yksipuolisesti vastapuolessa, järjestyksenvalvojissa tai jossain muussa. Kukaan ei koskaan tunne tekijöitä ja kaikki asiat käännetään päälaelleen. Esim. viimeksi Cabanan raukkamainen niskalyönti sivuutettiin ja alettiin haukkumaan uhria filmaajaksi. Monta kertaa kuulee sanottavan, että isoon porukkaan mahtuu aina idiootteja, mikä onkin totta. Taitaa vaan sportin kannattajiin kuulua normaalia suurempi prosenttiosuus näitä aggressiivisia teinejä.
Ainoa arveluttava asia tässä tapauksessa oli, että muiden joukkueiden faniryhmät saivat rahat käyttöönsä.- hallin sisällä
25.10.2008 Sport-KooKooo pelissä olleen rähinän aloitti KOOKOOFANI!!!
- SM-liigaa...
hallin sisällä kirjoitti:
25.10.2008 Sport-KooKooo pelissä olleen rähinän aloitti KOOKOOFANI!!!
Junttikylä, peräkamarinpoikia täysi.
- Jepjep**
hallin sisällä kirjoitti:
25.10.2008 Sport-KooKooo pelissä olleen rähinän aloitti KOOKOOFANI!!!
Poliiseja voi jääkiekko kiinnostaa. :-D
- VaasanMaila
"Eli, palaan vielä tohon fanimatkojen sponssi-rahaan, joka siis tulee Veikkaukselta, ja jota Jääkiekkoliitto jakaa. Tää Sportin rahojen evääminen oli ihan oikein ja ilman muuta ne kuulu meille (KooKoon fanit) eikä kellekkään muulle. En tosiaan yhtään tiedä millä perusteella se tehtiin, mutta Pirkka Antilan vastaus meille oli myönteinen, kun koetin vaan kepillä jäätä, että onko lisä-sponsseja mahdollisuus saada play off -peleihin. Ja sehän on totta, että Ruplan arvo on laskenut yli 33 prosenttia viime vuoden puolivälin tasosta. Eli rahaa tosiaan tarvitaan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602