miten härkänainen

haluu tietää

osoittaa olevansa kiinnostunut miehestä?

38

8277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lappapuuro

      flirttailemalla, olemalla mahdollisimman hyvännäköinen kiinnostuskohteen seurassa ja ainakin teeskentelee olevansa kiinnostunut kaikesta mistä ko. henkilö puhuu.

      • Hymyä huuleen ja pilkettä s...

        myönnän tämän kanssa todeksi.


      • Härkä-nainen

        Teeskentelemällä,kyllä kaikessa.Sellainen on H-N


      • HärkäNainen *****

        mutta teeskentely ei. Minä ainakin vihaan teeskentelyä.
        Lisäksi hymyilen ja katselen pitkään jos olen ihastunut... ja välillä iskee ujouskin ;)


      • edellistä edellisen edellin...
        HärkäNainen ***** kirjoitti:

        mutta teeskentely ei. Minä ainakin vihaan teeskentelyä.
        Lisäksi hymyilen ja katselen pitkään jos olen ihastunut... ja välillä iskee ujouskin ;)

        En viitsi kuluttaa aikaa teeskentelyyn jos mies ei kiinnosta. Katselen silmiin ja hymyilen paljon. Välillä iskee kyllä ujous, jos vastapuoli on todella ihana (kuten aluksi tutustuttuani kalat-mieheen). En uskaltanut katsoa kohtikaan, mutta kun selvisi hänenkin olevan kiinnostunut minusta on asia eri. Aika kuluu hyvin silmiin tuijotellessa ja hymyillessa. =)


    • nakki

      Ole oma itsesi se täytyy riittää pitkässä juoksussa.Peri aattella ota tai jätä.Kantaa parhaiten hedelmää.

      • Anonyymi

        Siis ei ole typerämpää kuin näyttää olevansa muuta kuin oikeesti on. Mä itse en ole tykänny yhdestäkään hnsta. Ei silti hm ei viehätä, ei voi mitään. Olen itse sitä mieltä että sanotaan asiat suoraan, niin mä teen. Toiset pohtii mut mä sanon niinku asia on. Heti. Kukaan ei ole loukkaantunut, huomaan sen sanottuani.


    • vastapuolesta

      kiinni eli sinusta, jos nyt olet miespuolinen kysyjä.
      Jos olet itse riittävän kiinnostunut, niin teen kaikkeni, että kiinnostus säilyy. Panostan täysillä tapaamisiimme. Haluan näyttää edessäsi niin kauniilta kuin mahdollista ja jos treffit on luonani, niin kaiken pitää olla viimeisen päälle kohdallaan. Tekstailen ja soittelen myös suhteellisen usein.
      Mutta ääni muuttuu kellossa, jos huomaan, ettet ole yhtä täysillä mukana kuin minä. En halua näyttää tunteitani missään nimessä ja muutun mahdollisimman ilkeäksi sinua kohtaan.

      • hyvä parisuhde

        Noinhan se menee,täysillä panostan minäkin
        seurusteluun ja parisuhteeseen jos mies on
        luotettava ja tosissaan.Mutta,mutta jos minua pidetään pilkkana ja vain leikkikaverina muutun etäiseksi jopa ilkeäksi.


      • Täydellisen oikea vastaus. Minulla oli H-rouva ja 20vuotta olimme naimisissa. Sain maistaa härän vihan kun en ottanut tätä huomioon riittävästi. Itse olen oinas mies


    • jos sulla on hynaa

      tai olet hyvässä asemassa on kiinnostunut jakamaan
      sen.
      Ottaa kyllä selville onko hynaa ,vai eikö hynaa ole.
      Kynttilänvalossa mies menee kyllä halpaan.
      Sitten vielä jos hormoonikello jo kilkattaa tekee
      lapsen sun kanssa....mutta se on hänen ei miehen...
      Ja kyllä lirkutella osaa..kaikki on vaan pelkkää teatteria.
      Härkänaiset ovat kaksinaamaisia kaikille muillekin.
      kun selkänsä kääntää hymy hyytyy.
      härkä naisen on tehtävä kaikkensa jotta saisi edes
      tilapäisen miehen..koska aitous puuttuu.

      • Miehisistä miehistä tykkääv...

        tietävän mistä kirjoitat. Härkänainen etsii tosimiestä eikä mitään miespuolista pillittäjää.


      • parhaasta päästä
        Miehisistä miehistä tykkääv... kirjoitti:

        tietävän mistä kirjoitat. Härkänainen etsii tosimiestä eikä mitään miespuolista pillittäjää.

        suomelainen kehonrakentaja bodari jonka aivot on
        hormoonit tai perunalastut kaljan kanssa sekoittaneet.
        Sellainen kunnon suomipoika.Perkele.

        Tiedoksi.. härkä nainen ei ole vienyt miestäni.

        Olen vaan nähnyt monia härkä-naisten valloitus
        yrityksiä sivullisina pitkältä ajanjaksolta.
        Aina ovat halunneet miehen saada..keinoja
        kaihtamatta vaikka ns.ystävättärensä miehen.
        ..todistaakseen olemattoman viehätysvoimansa.
        Näin härkänaiset on tehneet itsensä vain
        naurettavaksi myös mieten silmissä..

        Ei voi mitään..näin on käynyt..nähty


      • 25v-aviossa

        Vaimoni on härkänainen,mikään kirjoituksessasi ei
        pidä paikkansa.Itsekkääksi ei härkää voi sanoa jakaa hyvän olon ja itse ansaitun korkean elintasonkin perheen ja ystävien hyväksi.....ja ystäviä riittää.On myös rehellinen jopa suorasanainen.Pullamössömiehet ei härkänaista varten.


      • Ja on naurettavaa
        25v-aviossa kirjoitti:

        Vaimoni on härkänainen,mikään kirjoituksessasi ei
        pidä paikkansa.Itsekkääksi ei härkää voi sanoa jakaa hyvän olon ja itse ansaitun korkean elintasonkin perheen ja ystävien hyväksi.....ja ystäviä riittää.On myös rehellinen jopa suorasanainen.Pullamössömiehet ei härkänaista varten.

        väittää jotain muuta.
        Sinulla on omat kokemuksesi,,,,minulla omani.
        Hetkinen,,,,,,,mistä olisin katkera härkä-naise(i)lle! Ei mitään syytä.


        Se siitä ja loput raamatusta.


      • härkänainen71
        Ja on naurettavaa kirjoitti:

        väittää jotain muuta.
        Sinulla on omat kokemuksesi,,,,minulla omani.
        Hetkinen,,,,,,,mistä olisin katkera härkä-naise(i)lle! Ei mitään syytä.


        Se siitä ja loput raamatusta.

        *reps*


      • ei horoskooppifani
        Ja on naurettavaa kirjoitti:

        väittää jotain muuta.
        Sinulla on omat kokemuksesi,,,,minulla omani.
        Hetkinen,,,,,,,mistä olisin katkera härkä-naise(i)lle! Ei mitään syytä.


        Se siitä ja loput raamatusta.

        Joko olet kovin nuori tai sitten muuten hieman suppea katsontakannaltasi kun pidät omaa totuuttasi ainoana oikeana...."naurettava väittää jotain muuta"eihän horoskooppimerkki ihmisen luonnetta muokkaa....edelleen päällimäisenä se katkeruus


      • Nimetön

        ..oli jo loukkausta,tunnen härkä naisia,ne ovat erittäin lämpöisiä ja rakastavia ihmisiä,jos se vasta puoli on heidän arvoinen.Taitaa olla jotain katkeruutta kirjoittajalla härkä naista kohtaan. Katsoppa peiliin... Ja kyllä niitä v-mäisiä naisia on joka merkissä, se on osittain kasvatuksesta ja pääkopasta kiinni miten kukin suhtautuu toisiin ihmisiin:-)


      • härrrkänainen
        Nimetön kirjoitti:

        ..oli jo loukkausta,tunnen härkä naisia,ne ovat erittäin lämpöisiä ja rakastavia ihmisiä,jos se vasta puoli on heidän arvoinen.Taitaa olla jotain katkeruutta kirjoittajalla härkä naista kohtaan. Katsoppa peiliin... Ja kyllä niitä v-mäisiä naisia on joka merkissä, se on osittain kasvatuksesta ja pääkopasta kiinni miten kukin suhtautuu toisiin ihmisiin:-)

        miestä eikä hiirtä. Ainakin omalla kohdallani miehen pitää ulkoisesti olla raamikas (eikä mikään kiiltokuvapoika) ja varsinkin henkisesti vahva, empaattisuutta ja auttavaisuutta arvostan miehessäkin paljon. Miesnalkut laiskiaiset eivät kanssani tule kauaa vanhenemaan, eivätkä turhan kitisijät tai juoruilijat.


      • härkäladytär
        härrrkänainen kirjoitti:

        miestä eikä hiirtä. Ainakin omalla kohdallani miehen pitää ulkoisesti olla raamikas (eikä mikään kiiltokuvapoika) ja varsinkin henkisesti vahva, empaattisuutta ja auttavaisuutta arvostan miehessäkin paljon. Miesnalkut laiskiaiset eivät kanssani tule kauaa vanhenemaan, eivätkä turhan kitisijät tai juoruilijat.

        Kuinka oikeessa oletkaan.Miehellä pitää olla hyvä itsetunto ja särmää.Vilpilliset "tohvelisankarit"älköön vaivautuko.


      • härkäsi
        härrrkänainen kirjoitti:

        miestä eikä hiirtä. Ainakin omalla kohdallani miehen pitää ulkoisesti olla raamikas (eikä mikään kiiltokuvapoika) ja varsinkin henkisesti vahva, empaattisuutta ja auttavaisuutta arvostan miehessäkin paljon. Miesnalkut laiskiaiset eivät kanssani tule kauaa vanhenemaan, eivätkä turhan kitisijät tai juoruilijat.

        Minä härkänaisena pidän miehistä jotka ovat jollain tapaa ehkä salaperäisiä,jotka vaikuttavat kiinnostavilta(minun milestä). Ja jos haluan osoittaa kiinnostusta jotain henkilöä kohtaan, ensiksi tapanani on kiinnittää katse tähän henkilöön. Joskus saatan myös aivan suoraan mennä juttelemaan kiinnostuksen kohteelleni. Aika suora lähestyminen siis.


      • Niin sitten

        Olet kohdellut todella huonosti härkää, sillä tuo kuvaus pätee vain jos härkä on loukattu.


      • justiinsa

        "jos sulla on hynaa25" viestin kirjoittaneen tarina osu kyllä juuri kohdalleen...pelkkää suurta teatteria kaikki ..valehtelua,hyväksikäyttöä ja heitteillejättöä henkisesti....
        Olisi paljon muutakin mutta en jaksa pitkää kirjotusta,koska oma selviytymisprosessi vielä kesken..
        Mahtavia kavereina ja ystävinä,jos ei ole mitää taloudellista eikä lapsiin liittyvää sidosta...
        Seurustelu ja jopa lapset niin täysin mahdoton kohtalo hänen kanssaan..omahyväisiä ,itsekeskeisiä, joustamattomia ja vaativia loputtomasti.Vaikka koitat joustaa kuinka ,niin ei mitään takasinpäin joustoa synny,ainoastaan lisää vaaditaan,ja imetään taloudellisesti ja henkisesti kuiviin.
        Ehkä olen vain väärä hänelle kaikkine omine vikoineni siltikin.


      • Anonyymi

        Ok mä olin duunissa missä hn oli pakon sanelemana, tein duunia heidän kotonaan. Tää hn saattoi kysyä jotain, mut ei koskaan kuunnellut vastausta. Tosi ärsyttävä. Ja laiska. Ja syytti mua asiasta jonka oli itse aiheuttanut, eli hän höyrypesi maton, lattialla matto, siitä jäi jälkiä lattiaan, mut syytettiin mua. Siskoni on härkä, paljon mua vanhempi, ärsyttävä vaikka oli varmaan ihan hyväntahtonen. En silti dikannu.


      • Anonyymi
        Ja on naurettavaa kirjoitti:

        väittää jotain muuta.
        Sinulla on omat kokemuksesi,,,,minulla omani.
        Hetkinen,,,,,,,mistä olisin katkera härkä-naise(i)lle! Ei mitään syytä.


        Se siitä ja loput raamatusta.

        Tää missä olin duunissa, hn söi suht vähän, oli kumminkin erittäin paksu. Olin iltavuorossa, tulin seuraavana pnä aamuvuoroon. Kaikki banaanit oli syöty, iso nippu. Ja joka kerta sama juttu. Dieettiä yritti, ei tippunut yhtään. Hänen tyttären mies pudotti painoa monta kymmentä kiloa, mutta paino tuli takaisin extrojen kanssa...


    • suoraan

      asiaan heti !

      • haluu tietää

        varovainen tämä h-nainen, ei tunnu juttu luistavan.
        ilmeisesti jännittää???


    • Ananasvakuuttaja

      härkänainen kävi suoraan kimppuun. Lähes ensimmäinen kysymys "onko sulla tyttöystävää?".

    • paljon kokenut

      muistaa, että on todellinen vedättäjä eikä oikein
      itsekkään tiedä mitä haluaa.

      • haluu tietää

        taitaa olla sellainen joka ei tiedä mitä haluaa. tietynlaista päättämättömyyttä olen huomannut ko. naisessa olevan. lieneekö ujoutta vai mitä kun tuntuu mieli vaihtelevan laidasta toiseen?????????


      • Lappapuuro
        haluu tietää kirjoitti:

        taitaa olla sellainen joka ei tiedä mitä haluaa. tietynlaista päättämättömyyttä olen huomannut ko. naisessa olevan. lieneekö ujoutta vai mitä kun tuntuu mieli vaihtelevan laidasta toiseen?????????

        Olet oikeassa että mieli vaihtelee. Härkä tahtoo olla varma ettei sitten erehdy ja tule pettymystä, se on meinaan pahin jos härkätyttö joutuu myöntämään itselleen että erehtyi kumppanin suhteen. Eli jos härkätyttö ei ole varma niin se täytyy vakuuttaa tunteiden aitoudesta ja siitä että on tosissaan. Härkä ei säikähdä vaikka mies laittaisi joka yö hyvänyönviestin. Tosin riippuu miehestä, jos härkää ei kiinnosta niin sitä alkaa ottaa pattiin ja luultavasti et kuule enää mitään tytöstä. Saitpahan tietää sitten olitko nappula jossain pelissä vai oliko kiinnostunut. Härän täytyy aina olla ykkönen.


      • päättämättömyyttä
        haluu tietää kirjoitti:

        taitaa olla sellainen joka ei tiedä mitä haluaa. tietynlaista päättämättömyyttä olen huomannut ko. naisessa olevan. lieneekö ujoutta vai mitä kun tuntuu mieli vaihtelevan laidasta toiseen?????????

        jos epäilee . Härkänainen tahtoo olla varma arvostaan ja asemastaan toisen elämässä. Jos hän tuntee itsensä loukatuksi ja hyväksikäytetyksi, on suorastaan vaarallinen, pirullinen ja ottaa itseensä tällaiset todella pahasti. Vedätys ??-ei kuulu kuvioon ,vaan on paremminkin tarkistelua,jos tunteesi eivät ole hänelle selvillä.


    • härkäneito

      Ei paljon tarvi tehdä. Katsoa päälle ja hymyillä niin alkaa sadella kutsuja tanssilattialle. Nykyinen mieheni jaagasi minua viikkotolkulla vaikka en osoittanut minkäänlaista kiinnostusta.

      Se on se härän viehätysvoima ;)

    • härkänaikkonen

      mä ainakin aika selvästi pidän silmäpeliä. koitan päästä juttusille. kikertelen ja keimailen.. sellasta pientä harmitonta ja hauskaa. joskus oon varmaan liiankin suora kun jotku miehet menee ihan puihin. saatan soitella suoraan ja sellasia.. mä oon kyllä sellanen aika rempseä persoona. tuntuu et jotku härkänaiset on ihan hissuja.. ei voi varmaan sanoa mitäään yleisesti kaikkiin pätevää tyyliä.

      • härkä4life

        merkkaa tai on muuten vaan kuviot epäselvät, niin todellakin epävarmuutta ja ujoutta löytyy. Jos taas tilanne varma ja tunnelma hyvä, niin täältä kyllä pesee! ujous, joka voidaan tulkita jopa ilkeydeksi, johtuu siitä että turvallisuuden tunne on epävarma. härälle pitää vaan näyttää tunteet suoraan ja jos härkää ei kiinnosta, niin sitten ei vaan kuulu mitään.


      • härkä-merkurius
        härkä4life kirjoitti:

        merkkaa tai on muuten vaan kuviot epäselvät, niin todellakin epävarmuutta ja ujoutta löytyy. Jos taas tilanne varma ja tunnelma hyvä, niin täältä kyllä pesee! ujous, joka voidaan tulkita jopa ilkeydeksi, johtuu siitä että turvallisuuden tunne on epävarma. härälle pitää vaan näyttää tunteet suoraan ja jos härkää ei kiinnosta, niin sitten ei vaan kuulu mitään.

        Ei valehtele, puhu rumasti esim. "Olet joku kahjo", antaa turvallisuuden, tarjoaa suojaa, on läsnä, härkänä otan tuon miehen heti. Valehtelu on asia, johon suhteen alun yritys kaatuu sekunnin murto-osalla.


    • Anonyymi

      En voi sanoa kuin omasta näkökulmasta. Ja ainoa miten itse näytän ihastukseni on panostamalla asukokonaisuuksiin, kynsiin, ulkonäköön.

      Muuten olen sitten ihan normaalisti ja käyttäydyn ihastuksen kanssa kuin kenen tahansa muun kanssa

    • Anonyymi

      Pukeutuu ja meikkaa ja kiinnittää huomiota ulkonäköönsä plus lellii miehen pilalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe