Matkakustannukset kihlatun luo

Sirusiru

Sellainen käväisi mielessä, kun kihlattuni menee armeijaan Santikseen ja itse asun sieltä noin 800 kilometrin päässä. Korvataanko matkakustannuksia pohjoiseen? Kihlattuni siis asuu vakinaisesti Stadissa, mutta minä Pohjoisessa.
Kenelläkään tietoja/linkkejä mistä asiaan saisi selvyyttä?

4

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään makseta

paskaan paikkaan on ystäväsi joutunut.

• aapeli87

Ei varmasti korvata kenellekään ulkopuoliselle eikä lomamatkoja varusmiehellekään muualle kuin kotipaikalle, kihlattusi saa ilmaiset matkat kotinsa ja palveluspaikan välille.

• tyyppi88

Olemassa on maksullisia lomamatkoja, joita voidaan myöntää asuinpaikan/palveluspaikan ja esim kotipaikan välille. Ehdot on aika tiukat joten en lupaile tässä mitään, mutta siellä puhutaan kyllä myös tyttö/poika ystävistä.

• almasty

Että sinun tulisi olla naimisissa kihlattusi kanssa jotta olisi esittää ylipäänsä mustaa valkoisella suhteestanne ja sen laadusta.Plus vielä mahdollisesti lapsia ja pitäisi esittää näistä vielä virkatodistus että varmasti ovat olemassa silloin voisi litterat irrota koska tässä tapauksessa asuinkuntasi voitaisiin määritellä hänen kotipaikkakunnakseen.Muuten kirjoitetaan litterat pelkästään kotimatkoille ei mihinkään likkakaverin asuin paikkakunnalle.

Ja tyttöystävään ja nimenomaisiin murheisiin vetoaminen saa monen yksikönpäällikön huokaisemaan tympääntyneesti.Joten sillä kortilla ei kannata yrittää mitään ellei ole aivan tosissaan ja asia ole oikeasti painava eikä vain se ettei sen vuoksi voi olla viikonloppua kiinni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe