rakkaus kiemurtelee
käärmeenä lanteillani
eroottisena unena
tässä aamussa
kielisuudelmien
kosteutena
salaisessa
puutarhassa
vartaloni tanssii
yksin sinusta
ajatuksen voimalla
Erotic
15
622
Vastaukset
- kaaru
Onpas hieno
osaat näköjään
tämänkin lajin...wau!!!- *minänoita*
Minähän se täällä olen,
minut on vissiin bannattu
koska en pääse kirjautumaan..
Täällä on vain ilmoitus jossa
lukee: nimimerkki nuell ei vastaa
yhtään hakua...
Kunhan kirjoittelin aikani
kuluksi, sinulle kiitos kommentistasi!
(mistä pirusta sie minut tunnistit=))))
- fröken lisa
...kukaan ei varmaan nyt kommentoi Sulle kuten eräälle toiselle runoilijalle, että haluu syödä lihapullia kädestäsi...nauraa. Tai mistäs minä tiedän;)))
- Minanoita
mielummin vartaloltaan söisin =))
Sinulle kiitos=)))
- minaminamina
Sussahan asuu pienenpieni sexrunoilija;D
Saanko nimmarin?- Minanoita
Tokihan saat:
Noitathesexrunoilija=)))
Sinulle kiitos!
...Sua mikä runo...
*vartaloni tanssii
yksin sinusta
ajatuksen voimalla*
Tätä lisää Kiitos=)- Minanoita
Tänään minulla olisi näitä
lisääkin, mutta katsoo nyt
viitsinkö enempää tänne tuoda=))
Krisse ihanaa kun käväisit=)))
- Into.Lento
heh noitsu
saanko lainata sanojasi
"vartaloni tanssii.. ajatuksen voimalla "
jos joku hakee tanssimaan niin voin kieltäytyä
sanomalla sen (:=))
kun en tykkää tanssia etenkään nopeita
(:=)
erotikkahan koputtelee kummasti upeassa teoksessa- Minanoita
Tottahan toki saat lainata,
sinä ritari tanssimaton=))
Juu erotikka on kumma epeli,
hakkaa runoseivästä innoissaan=))))
Sinulle iloinen kiitos
RitariTanssiiNoidanKanssaLento!!
- tomppa2006
...täällä yksi, joka tykkää naisen vartalo tanssista...
Sydämeni löi muutaman ylimääräisen kerran runosi seurauksena. Ei hätää, voin hyvin ja otan tulevaisuudessakin riskin lukea tuotantoasi. Tykkäsin.- Minanoita
Tämä runous oli minulta lähinnä
kokeilua, osaisinko kirjoittaa
ripauksen erotiikkaa..Koen onnistuneeni..
Mutta en taida järkyttää näillä lukijoitani tämän
enempää, vain nämä kaksi pientä runoa..
Sinulle kiitos ihanasta palautteestasi=)))
Hymyilee noita
Kyllä minäkin kuin uumoilin tätä
tai sitten ajattelin että joku
heittää tulikeppiä noidan nuotioon.
Rakkausrunotkin ovat saaneet jytyä
palstalle-vaikeaa on rakastaa-jos
ei saa koskea toiseen.
Hitto kun on upean lyhyt runo,kun
nyt ei vain dolan saisi liikaa
sävyjä sormiin naputtelemaan
- olen vain niin ujo että
menen peiton alle naisilta
piiloon.
Kuten tässä pian käykin.- Minanoita
Mie kokeilin vaan...
Näiden kahden eroottispainotteisen
runoni jälkeen lupaan palautua
takaisin tuttuun kuosiin...
Mutta sitä ennen kokeilen
taitojani hevinoitarunoilijana=))))
(siit mie tykkään murrrr)
Kiitän sinua ystäväiseni! Minanoita kirjoitti:
Mie kokeilin vaan...
Näiden kahden eroottispainotteisen
runoni jälkeen lupaan palautua
takaisin tuttuun kuosiin...
Mutta sitä ennen kokeilen
taitojani hevinoitarunoilijana=))))
(siit mie tykkään murrrr)
Kiitän sinua ystäväiseni!Se on hyväksi että edes joskus
jotain uutta kokeilee.
Toivoa kai sopii ettei tuo
jäänyt viimeiseksi kokeiluksi.
Hienoa...Led Zeppeliniä,Uriah heepia
Deep purplea,Pink floydia jne...
lisään...Wigwamia ja Tasavallan
presidenttiä - ei tarjaa kuitenkaan.
Voi tuota 60,70 lukua...nyt tulee
täälläkin juhlaa kun Sinä aloitat
sitä täältä hevittämään,lisään
vielä...Emerson,lake ja palmer...
voi hitsien hitsi - hyvää
yötä tarjoan täältä,kun aika
jää täällä niin lyhyeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497