Erotic

noitanoitanoita

rakkaus kiemurtelee
käärmeenä lanteillani

eroottisena unena
tässä aamussa
kielisuudelmien
kosteutena
salaisessa
puutarhassa

vartaloni tanssii
yksin sinusta
ajatuksen voimalla

15

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      Onpas hieno
      osaat näköjään
      tämänkin lajin...wau!!!

      • *minänoita*

        Minähän se täällä olen,
        minut on vissiin bannattu
        koska en pääse kirjautumaan..
        Täällä on vain ilmoitus jossa
        lukee: nimimerkki nuell ei vastaa
        yhtään hakua...

        Kunhan kirjoittelin aikani
        kuluksi, sinulle kiitos kommentistasi!
        (mistä pirusta sie minut tunnistit=))))


    • fröken lisa

      ...kukaan ei varmaan nyt kommentoi Sulle kuten eräälle toiselle runoilijalle, että haluu syödä lihapullia kädestäsi...nauraa. Tai mistäs minä tiedän;)))

      • Minanoita

        mielummin vartaloltaan söisin =))

        Sinulle kiitos=)))


    • minaminamina

      Sussahan asuu pienenpieni sexrunoilija;D
      Saanko nimmarin?

      • Minanoita

        Tokihan saat:

        Noitathesexrunoilija=)))


        Sinulle kiitos!


    • ...Sua mikä runo...
      *vartaloni tanssii
      yksin sinusta
      ajatuksen voimalla*

      Tätä lisää Kiitos=)

      • Minanoita

        Tänään minulla olisi näitä
        lisääkin, mutta katsoo nyt
        viitsinkö enempää tänne tuoda=))

        Krisse ihanaa kun käväisit=)))


    • Into.Lento

      heh noitsu
      saanko lainata sanojasi
      "vartaloni tanssii.. ajatuksen voimalla "
      jos joku hakee tanssimaan niin voin kieltäytyä
      sanomalla sen (:=))
      kun en tykkää tanssia etenkään nopeita

      (:=)
      erotikkahan koputtelee kummasti upeassa teoksessa

      • Minanoita

        Tottahan toki saat lainata,
        sinä ritari tanssimaton=))

        Juu erotikka on kumma epeli,
        hakkaa runoseivästä innoissaan=))))

        Sinulle iloinen kiitos
        RitariTanssiiNoidanKanssaLento!!


    • tomppa2006

      ...täällä yksi, joka tykkää naisen vartalo tanssista...

      Sydämeni löi muutaman ylimääräisen kerran runosi seurauksena. Ei hätää, voin hyvin ja otan tulevaisuudessakin riskin lukea tuotantoasi. Tykkäsin.

      • Minanoita

        Tämä runous oli minulta lähinnä
        kokeilua, osaisinko kirjoittaa
        ripauksen erotiikkaa..Koen onnistuneeni..
        Mutta en taida järkyttää näillä lukijoitani tämän
        enempää, vain nämä kaksi pientä runoa..

        Sinulle kiitos ihanasta palautteestasi=)))

        Hymyilee noita


    • Kyllä minäkin kuin uumoilin tätä
      tai sitten ajattelin että joku
      heittää tulikeppiä noidan nuotioon.

      Rakkausrunotkin ovat saaneet jytyä
      palstalle-vaikeaa on rakastaa-jos
      ei saa koskea toiseen.

      Hitto kun on upean lyhyt runo,kun
      nyt ei vain dolan saisi liikaa
      sävyjä sormiin naputtelemaan
      - olen vain niin ujo että
      menen peiton alle naisilta
      piiloon.

      Kuten tässä pian käykin.

      • Minanoita

        Mie kokeilin vaan...
        Näiden kahden eroottispainotteisen
        runoni jälkeen lupaan palautua
        takaisin tuttuun kuosiin...

        Mutta sitä ennen kokeilen
        taitojani hevinoitarunoilijana=))))
        (siit mie tykkään murrrr)

        Kiitän sinua ystäväiseni!


      • Minanoita kirjoitti:

        Mie kokeilin vaan...
        Näiden kahden eroottispainotteisen
        runoni jälkeen lupaan palautua
        takaisin tuttuun kuosiin...

        Mutta sitä ennen kokeilen
        taitojani hevinoitarunoilijana=))))
        (siit mie tykkään murrrr)

        Kiitän sinua ystäväiseni!

        Se on hyväksi että edes joskus
        jotain uutta kokeilee.
        Toivoa kai sopii ettei tuo
        jäänyt viimeiseksi kokeiluksi.

        Hienoa...Led Zeppeliniä,Uriah heepia
        Deep purplea,Pink floydia jne...
        lisään...Wigwamia ja Tasavallan
        presidenttiä - ei tarjaa kuitenkaan.

        Voi tuota 60,70 lukua...nyt tulee
        täälläkin juhlaa kun Sinä aloitat
        sitä täältä hevittämään,lisään
        vielä...Emerson,lake ja palmer...

        voi hitsien hitsi - hyvää
        yötä tarjoan täältä,kun aika
        jää täällä niin lyhyeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe