Kusettaja tämän

linkin takana!

http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/makea pomeranian puntua/1948

Kun otin yhteyttä,(ihan siksi, että tajusin heti että kysymyksessä on Kusetus) ilmoitti, ettei koiraa voi nähdä ennen luovutusta ja hinta on 400 euroa, eli ei varmaankaan ole olemassa koko koiria.
Kyselin mm sukupuolta, ikää, vanhemmista kuvia. Ilmoitti vain, että saan lisätietoja, kun olen suorittanut maksun Lemmikkieläinten Toimitus Yrityksen tilille.

20

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napakettu65

Hei...mulle kävi samoin ja tuon samaisen henkilön kanssa. Laitoin piruuttaan muillekkin maili ketkä ilmoittivat halpoja pentuja-> kahdella eri nimellä sama huonosuomi viesti ja kuvat ihan samat. Pennut on kuulemma tulossa Lontoosta ja se on vain lentolipun hinta. Täytyy vissiin etsiä pentua vaan täältä suomesta että pääsee katsomaan ja eikä ainakaan menetä rahojaan.

• aloittaja...

Minä ilmoitin, että ei taida olla olemassakaan koko koiraa. Myyjä ei osannut kertoa siitä mitään. Nyt ei sitten edes vastannut sähköpostiin, kun pistin vähän enemmän kysymyksiä mm rokotuksista ja madotuksesta (käsittääkseni koira saa ensimmäiset rokotukset noin 12 viikon ikäisenä?)
        Kannattaa ehdottomasti ilmoitella noista eteenpäin, että ihmisiä ei kusetettaisi.

• ddddddddddd

Kun ei jaksa biljoonaa kertaa selittää...........

Suomen kennelliitto ja Suomen Poliisi ovat jo yli 2v sitten varoittaneet näistä koiran-myynti-huijareista.
      ja nyt viimeisen vuoden aikana , lähes viikottain on ollut esim. poliisien varoitus-ilmoituksia iltapäivälehtien - ainakin nettisivuilla.

Kyllä normaalin suomalaisen pitäisi jo siitä huomata, ilmainen koira, maksat vain pennun matkasta ensin 400e, ja loppujen lopuksi olet maksanut 4500e, koska pentu ei jostain syystä taas pääse seuraavan lentokentän eläinlääkärin tarkastuksesta läpi ilman rahaasi.

JA täysin idioottivarma tunnusmerkki näille myynti-ilmoituksille on HOONO SOOMI - kirjoitus.

Jos joku on niin pönttö, että menee siihen retkuun, niin eihän sille enää sitten kukaan voi yhtään mitään, mutta silloin on enää turha itkeä ja kysellä neuvoja.

Infoa on saatavissa, kun sitä jaksaa etsiä, eikä ´halua pentua heti, äkkiä, halvalla

UGH.

• aloittaja

ilmoitan jokaisesta epämääräisestä viestistä ylläpiton. Kyllähän sitä joku voi olla niin ajattelematon, että maksaa koiran, ennen kuin on sen saanut ja sitten ihmettelee kun koiraa ei kuulukaan. Mielestäni on vaan hyvä, että asiasta puhutaan täälläkin!

• Nimetön

Tein ylläpidolle ilmoituksen tuosta, että poistaisivat ja seuraisivat vähän näitä samanlaisia ilmoituksia. Voisikohan tästä ilmoittaa poliisille, jos saisivat henkilön kiinni tai tekisivät edes jotain asialle.. mitä luulette??

• aloittaja

varmaankin vasta siinä vaiheessa, kun on jotain todistetta. Epäilen, että pelkät sähköpostiviestit eivät ole riittävä todiste. Toisaalta sitähän voisi kysyä ihan poliisilaitokselta.
        Ihmettelen, että tuo ilmoitus on edelleen Torilla!

• voisi
        aloittaja kirjoitti:

varmaankin vasta siinä vaiheessa, kun on jotain todistetta. Epäilen, että pelkät sähköpostiviestit eivät ole riittävä todiste. Toisaalta sitähän voisi kysyä ihan poliisilaitokselta.
        Ihmettelen, että tuo ilmoitus on edelleen Torilla!

muka olla ostamassa pentua ja sitä kautta saisivat tekijän verekseltään kiinni... vai tekeekö suomen poliisi tälläistä?

• aloittaja
        voisi kirjoitti:

muka olla ostamassa pentua ja sitä kautta saisivat tekijän verekseltään kiinni... vai tekeekö suomen poliisi tälläistä?

voiko suomen poliisi tehdä ns valeostoja. Ainakaan huumepuolellahan niin ei saa tehdä.

• mie....
        aloittaja kirjoitti:

voiko suomen poliisi tehdä ns valeostoja. Ainakaan huumepuolellahan niin ei saa tehdä.

nyt ilmoitus on poistettu torilta.. hyvä.

• aloittaja
        mie.... kirjoitti:

nyt ilmoitus on poistettu torilta.. hyvä.

sitä kuitenkin tapahtuu, että ihminen sekoaa ja ostaa koiran, vaikka alkuolosuhteet vaikuttaa omituisilta. Epäilen kuitenkin, että tässä olis ollu kysymyksessä ainoastaan rahojen vastaanottaminen. Ei ole edelleenkään vastannut minun viestini, jossa kysyin sukupuolta sekä rokotuksia ja madotusta (jospa kielenkääntöohjelma ei toiminut heh)

• torilta vielä
        aloittaja kirjoitti:

sitä kuitenkin tapahtuu, että ihminen sekoaa ja ostaa koiran, vaikka alkuolosuhteet vaikuttaa omituisilta. Epäilen kuitenkin, että tässä olis ollu kysymyksessä ainoastaan rahojen vastaanottaminen. Ei ole edelleenkään vastannut minun viestini, jossa kysyin sukupuolta sekä rokotuksia ja madotusta (jospa kielenkääntöohjelma ei toiminut heh)

2 muuta tälläistä ilmoitusta joka sopii kuvaan. Laitoin molemmille s-postissa kysymyksiä, johon toinen vastasi, mutta hyvä että puoliinkaan kysymyksiin. laittoi kyllä kuvia, mutta ainoastaan yksi kolmesta näytti 10vko:selta joka kuulemma on ikä. Erittäin huono suomi taas. Lähetin lisäkysymyksiä ja odottelen toisenki vastausta. Katsoa miten käy, ehkä voi sitten ilmoittaa poliisille ja antaa s-postiviestit ja muut tiedot jos jotain tekisivät.

• aloittaja
        torilta vielä kirjoitti:

2 muuta tälläistä ilmoitusta joka sopii kuvaan. Laitoin molemmille s-postissa kysymyksiä, johon toinen vastasi, mutta hyvä että puoliinkaan kysymyksiin. laittoi kyllä kuvia, mutta ainoastaan yksi kolmesta näytti 10vko:selta joka kuulemma on ikä. Erittäin huono suomi taas. Lähetin lisäkysymyksiä ja odottelen toisenki vastausta. Katsoa miten käy, ehkä voi sitten ilmoittaa poliisille ja antaa s-postiviestit ja muut tiedot jos jotain tekisivät.

kolme erivärist pentua sekä aurinkoisen näköinen pariskunta, jolla koiranpentu sylissä ja taustalla jokin kiviseinä? Jos oli, niin on ihan samat kuvat, jotka minulle lähetti.

• kielitaitoinen.
        aloittaja kirjoitti:

kolme erivärist pentua sekä aurinkoisen näköinen pariskunta, jolla koiranpentu sylissä ja taustalla jokin kiviseinä? Jos oli, niin on ihan samat kuvat, jotka minulle lähetti.

Minä olen kirjoitellut ainakin viiden huijari-kauppiaan kanssa ja mulle on ainakin tullut tuo kuvailemasi kuva.
        Pyytävät vaan lähettämään rahaa jonnekin pentujen kuljetus-välitys-firman tilille. Ja kun googletin sillä firman nimellä, niin sieltähän niitä paljastui, huijattuja ihmisiä ympäri maapalloa; sen mitä jaksoin lueskella.

Yhdelle, joka ilmoitti olevansa Englannissa, ilmoitin, että haluan tulla itse hakemaan pennun häneltä, niin hän ilmoitti, että lähtee lomalle Kameruniin ja ottaa minuun sitten yhteyttä, kun loma on ohi;)) -- kovinkin uskottavaa -joo.

Ja hinnoista sen verran, että hinta pyysivät lentomatkasta Suomeen 400e, mutta jos pentu toimitetaan kotiovelle, niin hinta voi olla 4500e!!!!!!!!!

Että tällaisia mukavia kauppiaita sieltä löytyy.

Mielestäni noita minunkaan kirjeenvaihtoja heidän kanssaan on turha kiikuttaa poliisille, kun mitään rikostahan ei vielä ole tapahtunut. Rikoshan tulee siinä vasta, kun olen maksanut rahat ja pentua en saisikaan.

Mielestäni poliisi ei saa tehdä valeostoja suomessa.

• Nimetön

http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/kaunis pomeranian koira/2654
      Ihan sama koira, josta sain kuvat. On taas myytävänä, sekä yksi toinen, vastaava ilmoitu, ihan varmasti samalta henkilöltä. Molemmista ilmoitin ylläpitoon!

• kielitaitoinen

tein minäkin ilmoitukset ylläpidolle.

Saas nähdä millainen vastauskirje myyjältä tulee tällä kertaa;))

• aloittaja
        kielitaitoinen kirjoitti:

tein minäkin ilmoitukset ylläpidolle.

Saas nähdä millainen vastauskirje myyjältä tulee tällä kertaa;))

kyselyn tuolle "myyjälle"

• kielitaitoinen
        aloittaja kirjoitti:

kyselyn tuolle "myyjälle"

tällainen viesti oli eilen tullut ja 6kpl kuvia>>>>>>>>kyllä pitää olla olla ostajalla kusta päässä , jos tällaiseen retkuun menee - voi pyhä sylvi sentäs !

Hei,
        Minulla on vielä pentuja saatavilla. ne tulevat yhdessä kaikkien niiden terveys ja rokotukset papereita. Oma pennut ovat 10 viikon ikäisiä, paino 4.3 kg ja hyvin socialized lasten kanssa ja muita kotieläimiä. Pentuja rokotetaan, terveys taattu ja nykyisten ja shortsit Ylös-n-Päivämäärä. Oletko koskaan ollut koiraa ennen? Olen kuvia liitteenä, ja toivon, että rakastat niitä.
        Odottaa ...
        Jumala teitä siunatkoon.

• aloittaja

tällainen viesti oli eilen tullut ja 6kpl kuvia>>>>>>>>kyllä pitää olla olla ostajalla kusta päässä , jos tällaiseen retkuun menee - voi pyhä sylvi sentäs !

Hei,
        Minulla on vielä pentuja saatavilla. ne tulevat yhdessä kaikkien niiden terveys ja rokotukset papereita. Oma pennut ovat 10 viikon ikäisiä, paino 4.3 kg ja hyvin socialized lasten kanssa ja muita kotieläimiä. Pentuja rokotetaan, terveys taattu ja nykyisten ja shortsit Ylös-n-Päivämäärä. Oletko koskaan ollut koiraa ennen? Olen kuvia liitteenä, ja toivon, että rakastat niitä.
        Odottaa ...
        Jumala teitä siunatkoon.

Eli minulle tuli ihan sama viesti, taas. Nyt tämän myyjän nimi on vaan vaihtunut.
        "Hei,

Minulla on vielä pentuja saatavilla. ne tulevat yhdessä
        kaikkien niiden terveys ja rokotukset papereita. Oma pennut ovat 10
        viikon ikäisiä, paino 4.3 kg ja hyvin socialized lasten kanssa ja muita
        kotieläimiä. Pentuja rokotetaan, terveys taattu ja nykyisten ja
        shortsit Ylös-n-Päivämäärä. Oletko koskaan ollut koiraa ennen? Olen
        kuvia liitteenä, ja toivon, että rakastat niitä.

Odottaa ...

Jumala teitä siunatkoon.
        _________________________________________________________________"

• kielitaitoinen
        aloittaja kirjoitti:

Eli minulle tuli ihan sama viesti, taas. Nyt tämän myyjän nimi on vaan vaihtunut.
        "Hei,

Minulla on vielä pentuja saatavilla. ne tulevat yhdessä
        kaikkien niiden terveys ja rokotukset papereita. Oma pennut ovat 10
        viikon ikäisiä, paino 4.3 kg ja hyvin socialized lasten kanssa ja muita
        kotieläimiä. Pentuja rokotetaan, terveys taattu ja nykyisten ja
        shortsit Ylös-n-Päivämäärä. Oletko koskaan ollut koiraa ennen? Olen
        kuvia liitteenä, ja toivon, että rakastat niitä.

Odottaa ...

Jumala teitä siunatkoon.
        _________________________________________________________________"

en ole hälle vielä vastannut, mutta aion taas ehdottaa, että minne voi tulla katsomaan pentua ja näenhän pennun vanhemmat myöskin;)).......katotaan, lähteekö tämäkin matkalle ....heh heh....

juu..toi myyjän nimi on vaihtunu viime kerrasta, mutta niin on munkin ;)) heh

• aloittaja

en ole hälle vielä vastannut, mutta aion taas ehdottaa, että minne voi tulla katsomaan pentua ja näenhän pennun vanhemmat myöskin;)).......katotaan, lähteekö tämäkin matkalle ....heh heh....

juu..toi myyjän nimi on vaihtunu viime kerrasta, mutta niin on munkin ;)) heh

pennun vanhemmista sekä kysyin, onko pentu tyttö vai poika ja mitä rokotuksia se on saanut.
        Pitänee laittaa vielä, että olen lähiseudulta, jotenvoisin mennä katsomaan. (ilmoituksessa laitettu paikkakunnaksi kaustinen, mutta s postiosoite on englantiin...)
        Ilmoitus on taas näkyvillä. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81