Onkohan tomtom 730 tai 730t kanarian saarten kartat.
930 ja 630 ilmeisesti on, mutta mitenköhän on 730 laita?
mapis
tomtom 730, kanarian saarten kartat?
6
1254
Vastaukset
- valitettavasti
730:ssä kanariansaaria.
- sinähii
Garmini niin toimii kanaariallakki mainiosti
- Nuvi 200
Minulla oli ennen Garmin, en löytänyt sieltä
Kanarian karttaa?? - Snaut
Nuvi 200 kirjoitti:
Minulla oli ennen Garmin, en löytänyt sieltä
Kanarian karttaa??Se oli ennen se. Ainakin Garminin City Navigator Europe V2009 kartastossa kaikki Kanarian saaret ovat mukana ja kaupungeista katutason kartat.
Täältä Garminin MapVieweristä voipi tarkastella (klikkaa Euroopan yleiskarttaa):
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253&pID=6299#coverageTab
Tietenkin, jos on ostanut laitteen, missä ainoastaan skandikartat, niin eihän siinä Kanarian saaria ole!
- hok
Itsellä oli TomTom 730 mukana ja olin siellä n. 3 viikoa sitten.
Kartta on "Western_and_Central_Europe_2GB", v815.
Hyvin toimii, oli kaksi päivää auto vuokralla ja pyörittiin Cran Canarian saari ristiin rastiin.
Ainoa missä sekoili vähän, oli Las Palmasin kaupungissa nykyinen linjautoaseman kohta, josta ilmeisesti oli äskettäin tehty uusi liittymä moottoritielle.
Samoin kaupungin keskustassa yritti ajattaa muutaman kerran yksisuuntaisia päin.
Kaupungin ydinkeskustassahan ei ole muita kuin yksisuuntaisia katuja ja niidenkin suunnat vaihtuvat aika tiuhaan joten siinä varmaan selitys.
Kokeileppa navista vaikka kohdasta "valmistele reitti" koti => Espanja, Las Palmas;) ja liikennekulttuurista sen verran että jos liikut siellä autolla, niin suojatiellä kävelijä on pyhimys mutta muualla kävelijät ovat riistaa:)
P. S. Bensa maksoi 0.63€/litra- GO 720
Kiitos ohjeesta!
Tomppa löysi heti reitin Las Palmasiin...Jee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667