Cordoba hajoaa alle 300 000

urveloiii

Voi rähmä mulla -00 sdi seatti aj 240tkm ja männänrenkaat tullu kannen väliin.
Vaihtokonetta ei näytä suomen maasta löytyvän ja alkuperäis palikat maksaaa aika hunajaa.
Mäntä 300e kpl
männänrenkaat 108e kpl
hirmu hintoja onko muilla ollu ongelmia?

16

3139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuikkuTupuna

      niin olisit päässyt pidemmälle. mulla on -99 tdi mittarissa 284000 ja vielä toimii...

      • urveloiii

        No maksoin tästä autosta viime vuonna 2400e et olis kai pitänyt kalliimpi ostaa.


    • Jo huolestua.?

      -01 SDI ja nyt mittarissa 414 tkm. Ei ole vielä ainakaan poksahtanut... Ollu mulla uudesta lähtien.

    • seatti

      Mulla seat cordoba 1.9 tdi ja kilometrejä jo vajaa 400tkm. ei mitään ongelmia! =)

    • no niin

      ensinnäkin männät maksaa alle 100e kpl männänrenkaat tulevat mukana

    • yks seatisti

      Netissä on ollut kirjoittelua tietyn vuosimallin SDI - koneiden mäntien
      laatuongelmista. Joku erä mäntiä oli sutta ja sekundaa.
      Haulla löytyy varmasti onnellisia ja onnettomia tarinoita takuusta.

      Eli tyyppivikaa joissakin koneissa.

      Voisit kokeilla kepillä jäätä ja ottaa yhteyttä merkkiliikkeeseen.
      Todennäköisesti eivät enää ota vastuuta kuten aiemmin..

      • vm. 2002

        Autostamme hajosi noin 90 tuhannen kohdalla kone. Moottorityyppi on AQM/AGP. Männänrengasurat oli hankkaantuneet 5-7 mm leveiksi ja lopulta tuli renkaanpalaa männänpäälle aika äänekkäästi. Koneen hajotessa ihan paskaksi. Ei olleet volkkariliikkeessä tietävinään valmisteviasta, vaikka 1.9 SDI hajotessa alle sadantuhennen kilsan niin täytyy olla. Toiset kun ajelee ko. koneilla 300-400 tuhatta. Olisi vain pitänyt näköjään vääntää asiassa kovemmin.


    • Seathy

      Kyselepä koko konetta autopurkaamoista
      tai Autovahinkokeskuksesta.

      Alkaa nuorempaa Seatia löytyä niistäkin.

      Vinkiksi vielä: VW Polo Classic on sama peli
      kuin Cordoba.

      • Leon123

        Mulla kans 280tkm leonis lasis AGR Tdi.

        Vissiin männät tai renkaat mennynnä ku huohottaa&koluuttaa alakerta..


    • seatin onnellinen omista

      mulla vm 99 tdi cordoba ja ei mitään ongelmia. mittarissa 275000. hyvinkäällä on aika huokeahintainen purkaamo. ite kyselin 2.0tdi mottoria sieltä niin 250000 ajettu olis lähteny 1200eur. Mulla vaan loppu pudjetti kesken... Pienemmän sdi:n luulisi saavan halvemmalla.

    • Ei kannata itkeä

      Lujiahan autoja teillä on. Itsellä meni 2002 mallin SDI polosta kone juuri samanlaisen männänrengas ongelman takia jo 90t kohdalla. Moottori tyyppi AQM/AGP oli saanut kyllikseen jo tohon määrään. Männänrenkaiden urat oli hakkantuneet 5-6 mm leveiksi ja lopulta tuli renkaanpalaa männänpäälle ja kone paskaksi. Paskampi juttu. Ei tule juuri puheltua VAG härpäkkeiden kestävyydesta.

      • kun tummien

        miullakin,miullakin miullakin............


      • Romurolle
        kun tummien kirjoitti:

        miullakin,miullakin miullakin............

        Ostin seatin missä on 1.9 SDi moottori ja mittarissa 120 tkm ja männän renkaat meni sylinterin ja männän väliin ja sitten pieniks palasiks ja kone oli entinen ja olen tässä konetta ettinyt mutta ei löydy ei... Kone malli on AGP..


      • PS
        Romurolle kirjoitti:

        Ostin seatin missä on 1.9 SDi moottori ja mittarissa 120 tkm ja männän renkaat meni sylinterin ja männän väliin ja sitten pieniks palasiks ja kone oli entinen ja olen tässä konetta ettinyt mutta ei löydy ei... Kone malli on AGP..

        Minulta löytyy vapaana n. 70000 km ajettu moottori 1400 €urolla.

        Laita viestiä ; [email protected] , jos kiinnostaa...


      • jiideevee
        PS kirjoitti:

        Minulta löytyy vapaana n. 70000 km ajettu moottori 1400 €urolla.

        Laita viestiä ; [email protected] , jos kiinnostaa...

        Mistähän mäntiä voisi kysellä sdi koneeseen?Tarvike liikkeestä vai marmori tiskiltä?


      • jiideevee
        jiideevee kirjoitti:

        Mistähän mäntiä voisi kysellä sdi koneeseen?Tarvike liikkeestä vai marmori tiskiltä?

        Ja se hinta?Onko tietoa kenelläkään suuntaa mitä männät maksaa?Itsellä AGP kone, 230tkm menty ja yksi mäntä sökö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe