Cordoba hajoaa alle 300 000

urveloiii

Voi rähmä mulla -00 sdi seatti aj 240tkm ja männänrenkaat tullu kannen väliin.
Vaihtokonetta ei näytä suomen maasta löytyvän ja alkuperäis palikat maksaaa aika hunajaa.
Mäntä 300e kpl
männänrenkaat 108e kpl
hirmu hintoja onko muilla ollu ongelmia?

16

3169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuikkuTupuna

niin olisit päässyt pidemmälle. mulla on -99 tdi mittarissa 284000 ja vielä toimii...

• urveloiii

No maksoin tästä autosta viime vuonna 2400e et olis kai pitänyt kalliimpi ostaa.

• Jo huolestua.?

-01 SDI ja nyt mittarissa 414 tkm. Ei ole vielä ainakaan poksahtanut... Ollu mulla uudesta lähtien.

• seatti

Mulla seat cordoba 1.9 tdi ja kilometrejä jo vajaa 400tkm. ei mitään ongelmia! =)

• no niin

ensinnäkin männät maksaa alle 100e kpl männänrenkaat tulevat mukana

• yks seatisti

Netissä on ollut kirjoittelua tietyn vuosimallin SDI - koneiden mäntien
      laatuongelmista. Joku erä mäntiä oli sutta ja sekundaa.
      Haulla löytyy varmasti onnellisia ja onnettomia tarinoita takuusta.

Eli tyyppivikaa joissakin koneissa.

Voisit kokeilla kepillä jäätä ja ottaa yhteyttä merkkiliikkeeseen.
      Todennäköisesti eivät enää ota vastuuta kuten aiemmin..

• vm. 2002

Autostamme hajosi noin 90 tuhannen kohdalla kone. Moottorityyppi on AQM/AGP. Männänrengasurat oli hankkaantuneet 5-7 mm leveiksi ja lopulta tuli renkaanpalaa männänpäälle aika äänekkäästi. Koneen hajotessa ihan paskaksi. Ei olleet volkkariliikkeessä tietävinään valmisteviasta, vaikka 1.9 SDI hajotessa alle sadantuhennen kilsan niin täytyy olla. Toiset kun ajelee ko. koneilla 300-400 tuhatta. Olisi vain pitänyt näköjään vääntää asiassa kovemmin.

• Seathy

Kyselepä koko konetta autopurkaamoista
      tai Autovahinkokeskuksesta.

Alkaa nuorempaa Seatia löytyä niistäkin.

Vinkiksi vielä: VW Polo Classic on sama peli
      kuin Cordoba.

• Leon123

Mulla kans 280tkm leonis lasis AGR Tdi.

Vissiin männät tai renkaat mennynnä ku huohottaa&koluuttaa alakerta..

• seatin onnellinen omista

mulla vm 99 tdi cordoba ja ei mitään ongelmia. mittarissa 275000. hyvinkäällä on aika huokeahintainen purkaamo. ite kyselin 2.0tdi mottoria sieltä niin 250000 ajettu olis lähteny 1200eur. Mulla vaan loppu pudjetti kesken... Pienemmän sdi:n luulisi saavan halvemmalla.

• Ei kannata itkeä

Lujiahan autoja teillä on. Itsellä meni 2002 mallin SDI polosta kone juuri samanlaisen männänrengas ongelman takia jo 90t kohdalla. Moottori tyyppi AQM/AGP oli saanut kyllikseen jo tohon määrään. Männänrenkaiden urat oli hakkantuneet 5-6 mm leveiksi ja lopulta tuli renkaanpalaa männänpäälle ja kone paskaksi. Paskampi juttu. Ei tule juuri puheltua VAG härpäkkeiden kestävyydesta.

• kun tummien

miullakin,miullakin miullakin............

• Romurolle
        kun tummien kirjoitti:

miullakin,miullakin miullakin............

Ostin seatin missä on 1.9 SDi moottori ja mittarissa 120 tkm ja männän renkaat meni sylinterin ja männän väliin ja sitten pieniks palasiks ja kone oli entinen ja olen tässä konetta ettinyt mutta ei löydy ei... Kone malli on AGP..

• PS
        Romurolle kirjoitti:

Ostin seatin missä on 1.9 SDi moottori ja mittarissa 120 tkm ja männän renkaat meni sylinterin ja männän väliin ja sitten pieniks palasiks ja kone oli entinen ja olen tässä konetta ettinyt mutta ei löydy ei... Kone malli on AGP..

Minulta löytyy vapaana n. 70000 km ajettu moottori 1400 €urolla.

Laita viestiä ; [email protected] , jos kiinnostaa...

• jiideevee
        PS kirjoitti:

Minulta löytyy vapaana n. 70000 km ajettu moottori 1400 €urolla.

Laita viestiä ; [email protected] , jos kiinnostaa...

Mistähän mäntiä voisi kysellä sdi koneeseen?Tarvike liikkeestä vai marmori tiskiltä?

• jiideevee
        jiideevee kirjoitti:

Mistähän mäntiä voisi kysellä sdi koneeseen?Tarvike liikkeestä vai marmori tiskiltä?

Ja se hinta?Onko tietoa kenelläkään suuntaa mitä männät maksaa?Itsellä AGP kone, 230tkm menty ja yksi mäntä sökö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe