Voi rähmä mulla -00 sdi seatti aj 240tkm ja männänrenkaat tullu kannen väliin.
Vaihtokonetta ei näytä suomen maasta löytyvän ja alkuperäis palikat maksaaa aika hunajaa.
Mäntä 300e kpl
männänrenkaat 108e kpl
hirmu hintoja onko muilla ollu ongelmia?
Cordoba hajoaa alle 300 000
16
3169
Vastaukset
- TuikkuTupuna
niin olisit päässyt pidemmälle. mulla on -99 tdi mittarissa 284000 ja vielä toimii...
- urveloiii
No maksoin tästä autosta viime vuonna 2400e et olis kai pitänyt kalliimpi ostaa.
- Jo huolestua.?
-01 SDI ja nyt mittarissa 414 tkm. Ei ole vielä ainakaan poksahtanut... Ollu mulla uudesta lähtien.
- seatti
Mulla seat cordoba 1.9 tdi ja kilometrejä jo vajaa 400tkm. ei mitään ongelmia! =)
- no niin
ensinnäkin männät maksaa alle 100e kpl männänrenkaat tulevat mukana
- yks seatisti
Netissä on ollut kirjoittelua tietyn vuosimallin SDI - koneiden mäntien
laatuongelmista. Joku erä mäntiä oli sutta ja sekundaa.
Haulla löytyy varmasti onnellisia ja onnettomia tarinoita takuusta.
Eli tyyppivikaa joissakin koneissa.
Voisit kokeilla kepillä jäätä ja ottaa yhteyttä merkkiliikkeeseen.
Todennäköisesti eivät enää ota vastuuta kuten aiemmin..- vm. 2002
Autostamme hajosi noin 90 tuhannen kohdalla kone. Moottorityyppi on AQM/AGP. Männänrengasurat oli hankkaantuneet 5-7 mm leveiksi ja lopulta tuli renkaanpalaa männänpäälle aika äänekkäästi. Koneen hajotessa ihan paskaksi. Ei olleet volkkariliikkeessä tietävinään valmisteviasta, vaikka 1.9 SDI hajotessa alle sadantuhennen kilsan niin täytyy olla. Toiset kun ajelee ko. koneilla 300-400 tuhatta. Olisi vain pitänyt näköjään vääntää asiassa kovemmin.
- Seathy
Kyselepä koko konetta autopurkaamoista
tai Autovahinkokeskuksesta.
Alkaa nuorempaa Seatia löytyä niistäkin.
Vinkiksi vielä: VW Polo Classic on sama peli
kuin Cordoba.- Leon123
Mulla kans 280tkm leonis lasis AGR Tdi.
Vissiin männät tai renkaat mennynnä ku huohottaa&koluuttaa alakerta..
- seatin onnellinen omista
mulla vm 99 tdi cordoba ja ei mitään ongelmia. mittarissa 275000. hyvinkäällä on aika huokeahintainen purkaamo. ite kyselin 2.0tdi mottoria sieltä niin 250000 ajettu olis lähteny 1200eur. Mulla vaan loppu pudjetti kesken... Pienemmän sdi:n luulisi saavan halvemmalla.
- Ei kannata itkeä
Lujiahan autoja teillä on. Itsellä meni 2002 mallin SDI polosta kone juuri samanlaisen männänrengas ongelman takia jo 90t kohdalla. Moottori tyyppi AQM/AGP oli saanut kyllikseen jo tohon määrään. Männänrenkaiden urat oli hakkantuneet 5-6 mm leveiksi ja lopulta tuli renkaanpalaa männänpäälle ja kone paskaksi. Paskampi juttu. Ei tule juuri puheltua VAG härpäkkeiden kestävyydesta.
- kun tummien
miullakin,miullakin miullakin............
- Romurolle
kun tummien kirjoitti:
miullakin,miullakin miullakin............
Ostin seatin missä on 1.9 SDi moottori ja mittarissa 120 tkm ja männän renkaat meni sylinterin ja männän väliin ja sitten pieniks palasiks ja kone oli entinen ja olen tässä konetta ettinyt mutta ei löydy ei... Kone malli on AGP..
- PS
Romurolle kirjoitti:
Ostin seatin missä on 1.9 SDi moottori ja mittarissa 120 tkm ja männän renkaat meni sylinterin ja männän väliin ja sitten pieniks palasiks ja kone oli entinen ja olen tässä konetta ettinyt mutta ei löydy ei... Kone malli on AGP..
Minulta löytyy vapaana n. 70000 km ajettu moottori 1400 €urolla.
Laita viestiä ; [email protected] , jos kiinnostaa... - jiideevee
PS kirjoitti:
Minulta löytyy vapaana n. 70000 km ajettu moottori 1400 €urolla.
Laita viestiä ; [email protected] , jos kiinnostaa...Mistähän mäntiä voisi kysellä sdi koneeseen?Tarvike liikkeestä vai marmori tiskiltä?
- jiideevee
jiideevee kirjoitti:
Mistähän mäntiä voisi kysellä sdi koneeseen?Tarvike liikkeestä vai marmori tiskiltä?
Ja se hinta?Onko tietoa kenelläkään suuntaa mitä männät maksaa?Itsellä AGP kone, 230tkm menty ja yksi mäntä sökö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875